Przetargi.pl
Równanie i profilowanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej na terenie gminy Stare Babice

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2012-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 01327185500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stare-babice.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Równanie i profilowanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej na terenie gminy Stare Babice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest równanie i profilowanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej na terenie gminy Stare Babice. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca musi wykonywać: 1) Równanie i profilowanie dróg gruntowych: a) mechaniczne profilowanie drogi gruntowej oraz usuwanie warkoczy, b) mechaniczne zagęszczenie nawierzchni drogi gruntowej, c) wykonanie rowków odwadniających, d) oczyszczenie miejsc uszkodzonych, e) wypełnienie uszkodzonych miejsc gruntem rodzimym, piaskiem, żwirem, tłuczniem, pospółką, żużlem paleniskowym, mieszanką piaszczysto - gliniastą lub innym materiałem dostarczonym przez Zamawiającego, f) ręczne ubicie naprawionych miejsc. 2) Remont dróg gruntowych kruszywem dostarczanym przez Zamawiającego. a) mechaniczne profilowanie i korytowanie drogi gruntowej, b) rozłożenie warstwą kruszywa drogowego dostarczonego przez Zamawiającego z profilowaniem równiarką, 3) Wałowanie dróg walcem mechanicznym samojezdnym o tonażu min. 10t. - zagęszczenie kruszywa drogowego walcem mechanicznym. 3. Zasady równania i profilowania dróg gruntowych na terenie Gminy Stare Babice: 1) Ceny jednostkowe za przedmiot zamówienia podane w ofercie Wykonawcy nie ulegną zmianie do końca 2012 roku. 2) Zakres robót - czas i miejsce wykonania robót związanych z równaniem i profilowaniem dróg gruntowych, każdorazowo będą zgłaszane telefonicznie na 3 dni robocze wcześniej z podaniem terminu rozpoczęcia i zakończenia robót przez pracownika Referatu Gospodarki Komunalnej Urzędu Gminy w Starych Babicach. 3) Wykonawca musi wykonywać roboty związane z równaniem i profilowaniem dróg w dni robocze w godzinach od 7:00 do 18:00 oraz w awaryjnych sytuacjach w soboty. 4) W trakcie robót nie należy zasypywać widocznych w pasie drogi urządzeń infrastruktury technicznej typu studzienki, zasuwy itp. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji należy oczyścić takie urządzenie z nagarniętego materiału. 5) W trakcie prowadzenia robót w miejscach zbliżeń lub skrzyżowań z infrastrukturą nadziemną Wykonawca będzie je wykonywał w uzgodnieniu z ich właścicielami bądź zarządcami oraz poniesie wszelkie koszty uzgodnień i zabezpieczeń w/w urządzeń. 6) W przypadku uszkodzenia przez Wykonawcę jakiegokolwiek urządzenia infrastruktury technicznej nadziemnej lub podziemnej zobowiązany jest on bezzwłocznie powiadomić Właściciela tego urządzenia o jego uszkodzeniu, zabezpieczenia miejsca awarii oraz udzieleniu pomocy przy usuwaniu awarii bądź na żądanie Właściciela usunięcia awarii. O incydencie należy również powiadomić Zamawiającego. 7) Transport sprzętu na drogi wskazane przez Zamawiającego zapewni Wykonawca. 8) Po zrealizowaniu każdorazowego zlecenia wykonania robót Wykonawca przedstawi Zamawiającemu protokół odbioru. 9) W protokole odbioru Wykonawca wskaże miejsce robót (ulica i miejscowość) oraz poda ilość wykonanych robót (m2) związanych z równaniem i profilowaniem dróg gruntowych. 10) Podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru będzie podstawą do wystawienia faktury. 11) Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązuje się uporządkować teren wykonywania robót. 12) Pojazdy wykonujące roboty będące przedmiotem zamówienia muszą być prawidłowo oznakowane oraz muszą być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej, widoczny ze wszystkich stron z dużej odległości. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania pojazdów i zapewnienie bezpieczeństwa użytkowników dróg w trakcie wykonywania robót. 13) Wykonawca ponosi ryzyko wynikające z prowadzenia robót bez zamykania ruchu. Wszelkie roszczenia użytkowników dróg, jakie wpłyną do Zarządzającego, związane z wykonywaniem robót będących przedmiotem niniejszej SIWZ i umowy będą kierowane do Wykonawcy w celu ich załatwienia. 14) W czasie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywał teren w stanie umożliwiającym przejazd, będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze oraz usuwał zbędne materiały, odpady, śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. 4. Inne obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiada za szkody powstałe w wyniku prowadzonych prac, zarówno w trakcie ich realizacji, jak i w wyniku zaniechania prac lub niewłaściwego ich wykonania. 2) Wykonawca odpowiada za wszelkie roszczenia użytkowników dróg i mieszkańców, jakie wpłyną do Gminy Stare Babice, (jako Zarządcy dróg gminnych), związane z wadliwym wykonaniem i technologią robót będących przedmiotem niniejszej SIWZ. W przypadku wpłynięcia do Gminy takiego roszczenia i uznania go za zasadne oraz przekazaniu go Wykonawcy robót, wówczas deklaruje się on w terminie 7 dni od otrzymania takiego pisma podjąć działania, w celu załatwienia sprawy ze zgłaszającym uszkodzenie. W momencie, kiedy Wykonawca nie podejmie działań, w celu załatwienia w/w sprawy wówczas Zamawiający pokryje koszty zgłoszonego roszczenia i potrąci Wykonawcy z wynagrodzenia za wykonane roboty. 3) W przypadku nie podjęcia obowiązków ciążących na Wykonawcy, a wynikających z ustalonych warunków umowy na równanie i profilowanie dróg, Zamawiający w trybie awaryjnym zleci wykonanie prac innej firmie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 4) Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kosztów zapewnienia zastępczego równania i profilowania z następnej faktury. 5) Za stan sprzętu w trakcie wykonywania robót odpowiedzialny jest Wykonawca. 6) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną za straty i szkody powstałe w związku z wykonywanymi przez Wykonawcę czynnościami lub przy okazji ich wykonywania, a będącymi następstwem działania Wykonawcy, rażącego niedbalstwa, braku należytej staranności. 7) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną, w tym płatność ewentualnych należności za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków spowodowane zawinionym przez siebie niewłaściwym równaniem i profilowaniem dróg objętych niniejszą umowa oraz wypełnianiem obowiązków wynikających z niniejszej umowy. 8) Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność wobec Zamawiającego za usługi wykonywane przez podwykonawców. 9) Do odbioru, kontroli oraz kontaktowania się z Wykonawcą Zamawiający wyznacza Henryka Zawadzkiego lub Krzysztofa Salwina, a w przypadku ich nieobecności Kierownika Referatu Gospodarki Komunalnej Marcina Klimka. 10) Wykonawca będzie zobowiązany umową do przyjęcia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie: a) Organizacji i wykonywania robót budowlanych b) Zabezpieczenia interesów osób trzecich c) Ochrony środowiska d) Warunków bezpieczeństwa i higieny pracy e) Organizacji i utrzymywania zaplecza budowy f) Bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu budowy g) Ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 2 400 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stare-babice.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach