Przetargi.pl
ROPS.PSO.3321.19.2013 - Usługa hotelarsko-gastronomiczna obejmująca obsługę dwudniowej konferencji dla liczby osób nie większej niż 90

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 40-142 Katowice, ul Modelarska 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 730 68 68 , fax. 32 730 68 71
  • Data zamieszczenia: 2013-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego
    ul Modelarska 10 10
    40-142 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 730 68 68, fax. 32 730 68 71
    REGON: 27676169900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: rops-katowice.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROPS.PSO.3321.19.2013 - Usługa hotelarsko-gastronomiczna obejmująca obsługę dwudniowej konferencji dla liczby osób nie większej niż 90
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe ujęta we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych pod numerem CPV: 55270000-3, dotycząca obsługi konferencji Przedsiębiorczość społeczna jako narzędzie rozwoju lokalnego w województwie śląskim, która odbędzie się w dniach 26-27 czerwca 2013 roku. W spotkaniu uczestniczyć będzie grupa nie większa niż 90 osób. Usługa obejmuje 1 nocleg oraz wyżywienie, na które składają się: 1 śniadanie, 2 obiady, 1 kolacja i 4 przerwy kawowe oraz udostępnienie zaplecza konferencyjnego i sprzętu podczas konferencji dla grupy do 90 osób. Zamawiający zastrzega możliwość zakwaterowania do 5 osób w dzień poprzedzający konferencję oraz zorganizowanie wyżywienia dla tych osób (śniadanie). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił 5 pokoi jednoosobowych lub dwuosobowych do pojedynczego wykorzystania. 1.Świadczenie usługi polega na zapewnieniu noclegów, wyżywienia oraz udostępnieniu zaplecza konferencyjnego i sprzętu podczas konferencji w obiekcie o standardzie minimum 3 gwiazdek. Obiekt powinien być o standardzie nie mniejszym niż dla hoteli zaszeregowanych do kategorii *** (trzy gwiazdki) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19.08.2004 w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie. 2.Wykonawca zapewni realizację konferencji na terenie wybranych miast województwa śląskiego (tj. Katowic, Częstochowy, Sosnowca, Gliwic, Zabrza, Bielska-Białej, Rybnika, Chorzowa, Jastrzębia-Zdroju, Wodzisławia Śląskiego, Siemianowic Śląskich lub Zawiercia) bądź powiatów cieszyńskiego, bielskiego, żywieckiego. 3.Wykonawca i obiekt muszą spełnić następujące warunki szczegółowe: a)baza noclegowa, żywieniowa oraz sale konferencyjne muszą znajdować się w tym samym budynku. Nie dopuszcza się zakwaterowania w domkach, b)wszystkie pokoje z pełnym węzłem sanitarnym (łazienka z prysznicem lub wanną) i telewizorem, c)zapewnić bezpłatny parking dla uczestników konferencji, d)zakwaterować uczestników w pokojach jednoosobowych oraz dwuosobowych uwzględniając płeć uczestników, ewentualnie zapewnić pokój jednoosobowy lub dwuosobowy do pojedynczego wykorzystania. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zagwarantował oddzielne łóżko dla każdego uczestnika, e)zapewnić zakwaterowanie uczestników i organizatorów przed rozpoczęciem konferencji, f)zapewnić wodę mineralną na sali konferencyjnej przez cały okres trwania konferencji, g)po wykwaterowaniu zapewnić wydzielone pomieszczenie w celu przechowania bagażu od wymeldowania do zakończenia spotkania, h)zaplecze konferencyjne - klimatyzowana sala (wyposażona w system klimatyzacji, nie dopuszcza się klimatyzatorów przenośnych), przystosowana do wielkości grupy w układzie kinowym, z oknem i dostępem do światła dziennego. Musi posiadać odpowiednie oświetlenie i właściwą temperaturę oraz być wyposażona w system nagłośnienia, notebook, rzutnik multimedialny, stolik pod rzutnik, ekran do projekcji lub białą ścianę odpowiedniej wielkości, tablicę flipchart + odpowiednie kartki oraz pisaki, krzesła, stoły/stoliki. Nie dopuszcza się realizacji konferencji w sali, w której podawane są posiłki (śniadanie, obiad, kolacja, przerwa kawowa), i)zapewnić możliwość oznakowania plakatem holu, wejść oraz wnętrz sali, w której odbywać się będzie konferencja, j)udostępnić dla organizatorów miejsca na recepcję w celu umożliwienia prowadzenia rejestracji uczestników (stoisko składające się ze stołu pokrytego materiałem ozdobnym, czterech krzeseł oraz zasilania). 4.Wyżywienie w trakcie konferencji: a)śniadanie - podane w formie bufetu szwedzkiego - przynajmniej jedno danie gorące dla uczestnika oraz przekąski zimne, pieczywo jasne, ciemne. Napoje: herbata/kawa, soki, woda mineralna + cytryna, cukier, śmietanka; b)obiad - składający się z dwóch dań, uwzględniający zupę, mięsa, sosy do mięs, bukiet surówek, ziemniaki/ryż/frytki, pieczywo i inne dodatki w tym kompot/sok/napój/woda mineralna oraz deser (ciastko/lody/mus itp ). Napoje: herbata/kawa, soki, woda mineralna + cytryna, cukier, śmietanka; c)kolacja - składająca się z przekąski, dwóch dań gorących, bukietu warzyw, surówek/sałatek oraz deseru. Napoje: herbata/kawa, soki, woda mineralna + cytryna, cukier, śmietanka; d)przerwa kawowa na którą składają się: herbata/kawa, cytryna, cukier, śmietanka, zimne napoje (soki, woda mineralna) oraz ciastka lub drobne ciasteczka, różne owoce (m.in. banany, jabłka, winogrona itp.). Należy zapewnić obsługę kelnerską przerw kawowych celem bieżącego uzupełniania elementów przerwy kawowej; e)określenie gramatury dań gorących dla jednego uczestnika konferencji: - zupa - 300 ml, - mięso - 150 g, - sos do mięsa - 20 g, - bukiet surówek - 150 g, - ziemniaki/ryż/frytki - 200 g. Szczegółowe menu zostanie ustalone z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę w przedmiotowym postępowaniu. 5.Dokładny harmonogram konferencji wraz z wyborem ostatecznej wersji menu, godzin posiłków, wykorzystania oraz ustawienie sali konferencyjnej, godzinę przyjazdu i odjazdu - Zamawiający określi najpóźniej na 3 dni przed planowanym terminem konferencji. 6.Wykonawcy, za wykonanie przedmiotu zamówienia przysługiwać będzie wynagrodzenie brutto (tj. cena netto + VAT) według faktycznej liczby uczestników. Podstawą zapłaty przez Zamawiającego wynagrodzenia będzie przedstawienie przez Wykonawcę, po zrealizowaniu pobytu składającego się na przedmiot umowy, prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz ze specyfikacją określającą faktyczną liczbę uczestników konferencji. Wynagrodzenie płatne będzie przez Zamawiającego przelewem na konto Wykonawcy w terminie do 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552700003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.slaskie.pl/jednostki/index.php?zm=197
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach