Przetargi.pl
ROCZNY SERWIS POGWARANCYJNY BIBLIOTEKI TAŚMOWEJ HP ESL 712E

Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, Akademickie Centrum Komputerowe CYFRONET AGH ogłasza przetarg

  • Adres: 30-950 Kraków, ul. Nawojki 11
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6323355 , fax. 012 6341084
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, Akademickie Centrum Komputerowe CYFRONET AGH
    ul. Nawojki 11 11
    30-950 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6323355, fax. 012 6341084
    REGON: 00000157700022
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cyfronet.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROCZNY SERWIS POGWARANCYJNY BIBLIOTEKI TAŚMOWEJ HP ESL 712E
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia Przedmiotem zamówienia jest roczny serwis pogwarancyjny biblioteki taśmowej HP ESL 712E Ultrium Tape Library wraz z wyposażeniem i oprogramowaniem zarządzającym. Zakres usług serwisowych: a)tryb zgłaszania awarii minimum 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem świąt i dni wolnych od pracy, w godzinach 8:00 do 17:00, b)forma powiadamiania o awarii minimum: zgłoszenia telefoniczne, faksem, pocztą elektroniczną oraz poprzez formularz na stronie www, c)czas reakcji na zgłoszenie awarii minimum 4 godziny, gdzie czas reakcji definiowany jest jako okres od chwili przyjęcia i zarejestrowania zgłoszenia przez Wykonawcę do chwili dotarcia przedstawiciela Wykonawcy na miejsce świadczenia usługi, jeśli okres ten mieści się w ramach godzin wykonywania usługi. d)naprawy dokonywane w miejscu w miejscu instalacji urządzeń i oprogramowania lub pokrycie kosztów transportu urządzeń wraz z ubezpieczeniem w przypadku naprawy poza miejscem instalacji, e)materiały i części, niezbędne do realizacji serwisu, wliczone w cenę usługi, f)dostęp do uaktualnień oprogramowania oraz mikrokodów (tzw. firmware ów) urządzeń będących przedmiotem serwisu, g)zdalna diagnostyka i pomoc techniczna, h)zarządzanie przez Wykonawcę procesem eskalacji problemów. Wymagania dodatkowe: a)Wykonawca zapewnia możliwość dostępu do inżynierów serwisowych za pośrednictwem telefonu, elektronicznych środków komunikacyjnych lub faksu, aby otrzymać pomoc przy rozwiązywaniu problemów związanych z urządzeniami lub oprogramowaniem będącym przedmiotem świadczonej umowy serwisowej, b)Wykonawca zapewnia wsparcie techniczne w zakresie diagnozowania i rozwiązywania problemów z urządzeniami i oprogramowaniem, zarówno w przypadku problemów, które są możliwe do wykrycia i odtworzenia przez Zamawiającego, jak również tych, które są trudne do odtworzenia i prawidłowego zdiagnozowania. Zamawiający uzyskuje również pomoc przy ustawianiu parametrów konfiguracyjnych elementów podlegających umowie serwisowej, c)Wykonawca dostarcza informacji o najnowszych funkcjach produktów, znanych problemach i dostępnych rozwiązaniach oraz porady dotyczące obsługi oprogramowania, d)Wykonawca zapewnia dostęp do serwisu elektronicznego, który obejmuje bazę wiedzy zawierającą wykaz znanych symptomów nieprawidłowego działania urządzeń i oprogramowania oraz sposobów naprawy, jak również, opisy i specyfikacje produktów wraz z dokumentacją techniczną, e)Wykonawca zapewni dostęp do uaktualnień oprogramowania objętego umową serwisową. Po opublikowaniu przez producenta oprogramowania, firmę Hewlett-Packard, uaktualnień do wskazanych w specyfikacji aplikacji, najnowsze wersje oprogramowania zostaną udostępnione Zamawiającemu. W ramach usługi dostępny musi być również kod dostępu lub klucz licencyjny (albo instrukcje pozyskania uaktualnień), jeśli jest on niezbędny do zainstalowania lub uruchomienia najnowszej wersji oprogramowania. Wykonawca zapewnia licencję na używanie uaktualnień oprogramowania i kopiowanie ich na wszystkie systemy objęte pierwotną licencją na oprogramowanie, zgodnie z obowiązującymi warunkami licencji na oprogramowanie. Miejsce realizacji serwisu Sprzęt oraz oprogramowanie objęte umową serwisową zlokalizowane są w siedzibie Zamawiającego: ul. Nawojki 11, 30-950 Kraków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 726000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje zabezpieczenia oferty wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia: zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia lub w okresie prowadzenia działalności - jeżeli ten jest krótszy, lub realizują co najmniej jedną 12 miesięczną usługę serwisu pogwarancyjnego biblioteki taśmowej HP ESL, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie Prawa zamówień publicznych. Ocena spełnienia przez Wykonawców przedstawionych warunków przebiegać będzie w formule spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Spełnieniem warunku w zakresie doświadczenia będzie, w przypadku aktualnie obowiązującej umowy serwisowej, jej realizowanie przez conajmniej 6 miesięcy liczonych do dnia uruchomienia niniejszego postępowania (zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga: 1.aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2.pełnomocnictwa dla przedstawiciela lub przedstawicieli reprezentujących Wykonawcę o ile nie wynika ono z innych dokumentów złożonych w ofercie (treść pełnomocnictwa określać musi dokładnie zakres umocowania), 3.wykazu zrealizowanych lub realizowanych usług serwisowych z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie, 4.w odniesieniu do osób, którymi Wykonawca będzie dysponował, a więc nie będących jego pracownikami, do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotów, które dysponują tymi osobami, do ich udostępnienia. W przypadku prowadzenia przez te osoby samodzielnej działalności należy do oferty dołączyć pisemne zobowiązanie tych osób do podjęcia się realizacji przedmiotu zamówienia, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą: zamiast dokumentów, o których mowa składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Pozostałe dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1.wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2.w przypadku, gdy Wykonawca zamierza wykonać zamówienie poprzez podwykonawców wskazać musi w ofercie jaką część zamówienia powierzy podwykonawcom.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Strona internetowa na której dostępna będzie SIWZ: www.cyfronet.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach