Przetargi.pl
Roczne przeglądy kotłów gazowych dwufunkcyjnych w budynkach KZGM w Katowicach

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 258 20 21-25 , fax. 32 258 20 25, 41 63 167
  • Data zamieszczenia: 2020-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Grażyńskiego 5
    40-126 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 258 20 21-25, fax. 32 258 20 25, 41 63 167
    REGON: 00051578000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roczne przeglądy kotłów gazowych dwufunkcyjnych w budynkach KZGM w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu rocznych przeglądów 273 kotłów gazowych dwufunkcyjnych o mocy do 24kW w instalacjach etażowych centralnego ogrzewania w budynkach i lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach (Oddziały Eksploatacji EB2-EB6). Roczny przegląd kotłów gazowych dwufunkcyjnych o mocy do 24 kW obejmuje następujący zakres czynności: 1) Wyczyszczenie wnętrza urządzenia i obudowy, 2) Wyczyszczenie wymiennika pierwotnego po stronie przepływu gazów spalinowych, 3) Wyczyszczenie palnika głównego, 4) Sprawdzenie wystąpienia uszkodzeń lub korozji czopucha, 5) Sprawdzenie prawidłowego działania zapalacza lub elektronicznego zapłonu, 6) Kontrola właściwego działania palnika w fazie c.o. i c.w.u., 7) Skuteczność działania elektrycznego głównego wyłącznika umieszczonego na kotle, 8) Skuteczność działania termostatu c.o. i c.w.u., 9) Sprawdzenie szczelności obiegu gazowego, 10) Sprawdzenie czasu zadziałania zabezpieczenia przed zanikiem ciągu kominowego, 11) Sprawdzenie szczelności obiegów wody i śladów utleniania na złączkach, 12) Sprawdzenie działania i drożności wypływu z zaworu bezpieczeństwa, 13) Kontrola i czyszczenie syfonów (dotyczy kotłów kondensacyjnych), 14) Kontrola funkcjonowania regulatora pokojowego, 15) Wizualna kontrola przewodów powietrzno-spalinowych (dotyczy kotłów TURBO i kondensacyjnych), 16) Sprawdzenie działania zaworu trójdrogowego, 17) Przegląd pompy wodnej. 2. Zestawienie adresowe lokali objętych kontrolą, wykaz rodzajowy oraz ilościowy kotłów zawiera Załącznik nr 2 do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Szczegółowy zakres prac zawiera wzór umowy oraz Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umów o pracę osób, zaangażowanych w realizację zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach