Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Wełniany Rynek 3
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7387101 (-02) , fax. 095 7387100
- Data zamieszczenia: 2009-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Wełniany Rynek 3 3
66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. 095 7387101 (-02), fax. 095 7387100
REGON: 00361962000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.gorzow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
roczne przeglądy instalacji gazowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonywanie usług w zakresie rocznych przeglądów instalacji gazowych w budynkach gminnych administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp.w rejonie ADM 1-5 zgodnie z wymogami art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zmianami). Przedmiot umowy obejmuje w szczególności: a) próbę szczelności instalacji gazowej, tj. kontrolę szczelności przewodów gazowych, w lokalach mieszkalnych, użytkowych oraz na klatkach schodowych (w tym i piwnicach) w budynkach 100% gminnych; b) dokonywanie przeglądów urządzeń i kurków gazowych; c) sprawdzenie prawidłowości podłączeń urządzeń gazowych z instalacją gazową oraz przewodami spalinowymi i wentylacyjnymi; d) sporządzenie stosownych protokołów (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do umowy), odrębnych dla każdego mieszkania, lokalu użytkowego oraz klatki schodowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453330000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u Pzp 2. spełniają wymogi art. 22 ust. 1 u Pzp tj.: 2.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 2.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu spełnienia powyższego warunku należy wykazać posiadanie polisy OC w zakresie prowadzonej działalności. 2.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt. 10 siwz. O ile nie zaistnieją okoliczności, które powodowałyby unieważnienie postępowania, to zamawiający na mocy art. 26 ust. 3 i 4 u Pzp: - w wyznaczonym przez siebie terminie wezwie wykonawców do uzupełnienia niezłożonych a wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu, dokumentów złożonych a zawierających błędy lub złożonych wadliwych pełnomocnictw, - w wyznaczonym przez siebie terminie wezwie wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 u Pzp, potwierdzających spełnienie przez oferowane wyroby warunków określonych przez zamawiającego w siwz. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty winny potwierdzić spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniem, że: spełnia warunki określonych w art. 22 ust. 1 u Pzp , zapoznał się z treścią załączonego wzoru umowy i akceptuje ją bez zastrzeżeń oraz zobowiązuje się w przypadku wyboru do jej zawarcia w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego, 2. aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem oraz zawierający dane osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, 3. kopia aktualnego ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności; 4. oryginał pełnomocnictwa podpisany przez ustanowionych przedstawicieli Wykonawcy- dotyczy Wykonawców reprezentowanych przez pełnomocnika oraz Wykonawców składających wspólną ofertę (konsorcjum) Uwaga ! Wymagana jest forma pisemna a pełnomocnictwo winno określać rodzaj czynności do których pełnomocnik jest umocowany do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu (w szczególności do podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. wykaz usług wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie zgodnie z pkt. 9.2.2 siwz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.bip.gorzow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja węzłów C.O. w budynkach nr 5 i 8 w Wędrzynie
Dodano: 2015-10-07 - Modernizacja węzłów C.O. w budynkach nr 5, 8, 48, 49, 51, 53 w Wędrzynie
Dodano: 2015-08-19 - Modernizacja węzłów C.O. w budynkach nr 5, 8, 48, 49, 51, 53 w Wędrzynie
Dodano: 2015-07-04 - Budowa wewnętrznej instalacji gazowej w budynkach wielorodzinnych nr 42, 43, 46, 47, 48, 49, 51, 53 w Wędrzynie
Dodano: 2015-05-12 - Budowa wewnętrznej instalacji gazowej w budynkach wielorodzinnych przy ul. Klonowej 4, 6, 8 i przy ul. Szkolnej 14, 16, 18, 20, 22, 24 w Świętoszowie
Dodano: 2015-04-01 - Przebudowa budynków mieszkalnych administrowanych przez ZGM - ADM-2 w zakresie wymiany wewnętrznej instalacji gazowej.
Dodano: 2015-03-16 - Nr spr. ZP. 271 - 7/14. Wykonanie wew. instalacji gazowej - Stary Kisielin, ul. Pionierów Lubuskich 47 i 51
Dodano: 2014-10-16 - Ocena stanu technicznego instalacji gazowej z określeniem zakresu robot remontowych dla lokali mieszkalnych zasobu Oddziału Regionalnego WAM w Zielonej Górze
Dodano: 2014-02-07 - Nr sprawy: ZP. 271 - 4/13. Wykonanie instalacji gazowej - Stary Kisielin, ul. Pionierów Lubuskich 51.
Dodano: 2013-05-16 - Wykonanie instalacji gazów czystych w Laboratorium Delegatury Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gorzowie Wlkp. przy ul. Kostrzyńskiej 48
Dodano: 2009-11-09