Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań-Jeżyce ogłasza przetarg
- Adres: 60-834 Poznań, ul. Mickiewicza 2
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. (061) 848 10 11 , fax. (061) 848 49 90/91
- Data zamieszczenia: 2009-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań-Jeżyce
ul. Mickiewicza 2 2
60-834 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. (061) 848 10 11, fax. (061) 848 49 90/91
REGON: 00031332500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.raszeja.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roczna, sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących dla Szpitala im. Fr. Raszei w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: roczna, sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących dla Szpitala im. Fr. Raszei. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia stanowiący integralną jej część. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych do poszczególnych pakietów (do 4 pakietów): - pakiet nr 1: Dezynfekcja narzędzi i wyrobów medycznych - pakiet nr 2: Dezynfekcja powierzchni - pakiet nr 3: Dezynfekcja skóry, rąk i błon śluzowych - pakiet nr 4: Maszynowe mycie i dezynfekcja endoskopów w myjce - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 240000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie pobiera się.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) spełniają wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz określone przez Prawo zamówień publicznych; 6) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty : 1) Wypełnione i podpisane wszystkie Załączniki do SIWZ (7 Załączników) stanowiące jej integralną część, oraz wszelkie dokumenty, które zostały wymienione w niniejszych załącznikach. Uwaga: w przypadku Załącznika nr 1 i Załącznika nr 2 należy wypełnić tylko te miejsca, w zakresie których wykonawca składa ofertę do danego pakietu. 2) Parafowany projekt (wzór) umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym . 5) Na podstawie art. 23 ustawy dokument o ustanowieniu pełnomocnika w przypadku ubiegania się wspólnie przez podmioty o udzielenie zamówienia publicznego. 6) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień , jeśli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeśli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwa i jego podpis. Jeśli dołączone do ofert ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 7) Wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem, wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga przedstawienie w w/w wykazie co najmniej jednej dostawy odpowiadającej wartością części zamówienia, na którą złożono ofertę. Wykorzystać Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 8) Dokument uprawniający do używania i obrotu zaoferowanymi wyrobami medycznymi zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93 poz. 896 z późn. zm.); dotyczy preparatów sklasyfikowanych jako wyroby medycznego, tj. Certyfikat CE lub wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych. 9) Pozwolenie na obrót produktem biobójczym na terenie Polski zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych; dotyczy preparatów sklasyfikowanych jako produkty biobójcze. 10) Pozwolenie na obrót produktem leczniczym zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2004 r. Nr 53 poz. 533 z późn. zm.); dotyczy preparatów sklasyfikowanych jako produkty lecznicze. 11) Dopuszczenie do obrotu wydane przez Instytut Medycyny Pracy w Łodzi; dotyczy preparatów sklasyfikowanych jako kosmetyki. 12) Karty Charakterystyki substancji niebezpiecznej zgodnej z aktualnie obowiązującymi przepisami (w formie pisemnej i na płycie CD). 13) Koncesję hurtowni farmaceutycznej. 14) Folder (ulotkę) w języku polskim zawierający: opis składu jakościowego i ilościowego, instrukcję użytkowania, spektrum działania bójczego, nazwy ośrodków badawczych, numery norm, badań potwierdzających właściwości bójcze. 15) Na życzenie Zamawiającego - potwierdzenie stosownym dokumentem działania bójczego oferowanych środków w zakresie wymaganego spektrum poparte sprawozdaniem z badań potwierdzających skuteczność produktów dezynfekcyjnych wykonanych metodami uznanymi międzynarodowo lub opisanymi w Polskich Normach; dopuszcza się alternatywne badania wykonane w uznanych opiniotwórczych laboratoriach z terenu UE.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.raszeja.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy pepsyny 2000 FIP (Międzynarodowa Federacja Farmacji) lub pepsyna 1:10000NF (Narodowy Receptariusz USA) lub pepsyna 1:12500 BP (Farmakopea Brytyjska) w łącznej ilości 96 kg./w opakowaniach 0,5 kg./
Dodano: 2016-06-30 - Roczna, sukcesywna dostawa worków foliowych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
Dodano: 2016-06-10 - Dostawa produktów chemii gospodarczej, materiałów jednorazowego użytku, ręczników papierowych, papieru toaletowego, chusteczek, kieliszków jednorazowych, ścierek z mikrofibry, naczyń jednorazowego użytku, czajników elektrycznych do Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu - PN 22/16.
Dodano: 2016-06-03 - Roczna, sukcesywna dostawa środków czystości do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
Dodano: 2016-05-13 - Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych Pakiet I-IV
Dodano: 2016-04-27 - Pełna obsługa techniczna generatora dwutlenku chloru OXCL-01 oraz uzupełnienia chemikaliów
Dodano: 2016-02-25 - Dostawa pepsyny 2000 FIP ( Międzynarodowa Federacja Farmacji) lub pepsyna 1:10000NF ( Narodowy Receptariusz USA ) lub pepsyna 1:12500 BP ( Farmakopea Brytyjska ) w ilości 39 kg./w opakowaniach 0,5 kg./
Dodano: 2016-02-04 - DOSTAWA PREPARATÓW CHEMICZNYCH
Dodano: 2016-01-29 - sukcesywne dostawy odczynników wraz z dzierżawą automatycznych analizatorów
Dodano: 2015-12-15 - Roczna, sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących dla Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
Dodano: 2015-12-15