Przetargi.pl
Roczna, sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Szpitala im. Fr. Raszei w Poznaniu.

Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań-Jeżyce ogłasza przetarg

  • Adres: 60-834 Poznań, ul. Mickiewicza 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (061) 848 10 11 , fax. (061) 848 49 90/91
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań-Jeżyce
    ul. Mickiewicza 2 2
    60-834 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. (061) 848 10 11, fax. (061) 848 49 90/91
    REGON: 00031332500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.raszeja.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roczna, sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Szpitala im. Fr. Raszei w Poznaniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest roczna, sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Szpitala im. Fr. Raszei w Poznaniu. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych do poszczególnych pakietów (do 21 pakietów): - pakiet nr 1: Cewniki Foley - pakiet nr 2: Dreny do jamy otrzewnej do klatki piersiowej - pakiet nr 3: Dreny Redona i zestawy do drenażu ran - pakiet nr 4: Wzierniki Cusco - pakiet nr 5: Kanki i zgłębniki - pakiet nr 6: Cewniki - pakiet nr 7: Folie chirurgiczne - pakiet nr 8: Igły jednorazowe - pakiet nr 9: Ostrza pobierające - pakiet nr 10: Ostrza wymienne chirurgiczne - pakiet nr 11: Przyrządy do przetaczania - pakiet nr 12: Przedłużacze do pomp infuzyjnych - pakiet nr 13: Cewniki do tętnicy pępowinowej, rozwidlacz dwuświatłowy - pakiet nr 14: Kateter do karmienia i inne - pakiet nr 15: Smoczki do butelek dla noworodków - pakiet nr 16: Filtry, dreny, komory - pakiet nr 17: Basen sanitarny plastikowy, butelka do całodobowej zbiórki moczu oraz woreczki do moczu dla dzieci - pakiet nr 18: Opaski identyfikacyjne oraz zaciskacze do pępowiny - pakiet nr 19: Test. Paski - pakiet nr 20: Rękawy foliowo - papierowe - pakiet nr 21: Sprzęt jednorazowy do maceratora VERNA CARE 2020 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium pobiera się. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: - pakiet nr 1: 184,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt cztery złote) - pakiet nr 2: 315,00 zł (słownie: trzysta piętnaście złotych) - pakiet nr 3: 314,00 zł (słownie: trzysta czternaście złotych) - pakiet nr 4: 176,00 zł (słownie: sto siedemdziesiąt sześć złotych) - pakiet nr 5: 26,00 zł (słownie: dwadzieścia sześć złotych) - pakiet nr 6: 173,00 zł (słownie: sto siedemdziesiąt trzy złote) - pakiet nr 7: 1.286,00 zł (słownie: sto dwadzieścia sześć złotych) - pakiet nr 8: 649,00 zł (słownie: sześćset czterdzieści dziewięć złotych) - pakiet nr 9: 1.481,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta osiemdziesiąt jeden złotych) - pakiet nr 10: 129,00 zł (słownie: sto dwadzieścia dziewięć złotych) - pakiet nr 11: 874,00 zł (słownie: osiemset siedemdziesiąt cztery złote) - pakiet nr 12: 117,00 zł (słownie: sto siedemnaście złotych) - pakiet nr 13: 123,00 zł (słownie: sto dwadzieścia trzy złote) - pakiet nr 14: 593,00 zł (słownie: pięćset dziewięćdziesiąt trzy złote) - pakiet nr 15: 456,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt sześć złotych) - pakiet nr 16: 3.411,00 zł (słownie: trzy tysiące czterysta jedenaście złotych) - pakiet nr 17: 44,00 zł (słownie: czterdzieści cztery złote) - pakiet nr 18: 219,00 zł (słownie: dwieście dziewiętnaście złotych) - pakiet nr 19: 697,00 zł (słownie: sześćset dziewięćdziesiąt siedem złotych) - pakiet nr 20: 1.654,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset pięćdziesiąt cztery złote) - pakiet nr 21: 1.330,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta trzydzieści złotych) ŁĄCZNE WADIUM DLA CAŁEGO POSTĘPOWANIA: 14.251,00 zł. (słownie: czternaście tysięcy dwieście pięćdziesiąt jeden złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) spełniają wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz określone przez Prawo zamówień publicznych; 6) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: - nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych - spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - spełniają wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełnione i podpisane wszystkie Załączniki do SIWZ (7 Załączników) stanowiące jej integralną część, oraz wszelkie dokumenty, które zostały wymienione w niniejszych załącznikach. Uwaga: w przypadku Załącznika nr 1 i Załącznika nr 2 należy wypełnić tylko te miejsca, w zakresie których wykonawca składa ofertę do danego pakietu. 2) Parafowany projekt (wzór) umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 5) Na podstawie art. 23 ustawy dokument o ustanowieniu pełnomocnika w przypadku ubiegania się wspólnie przez podmioty o udzielenie zamówienia publicznego. 6) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień , jeśli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Jeśli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwa i jego podpis. Jeśli dołączone do ofert ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba lub osoby wymienione w umowie spółki lub odpowiednim rejestrze, które wskazane są tam jako upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 7) Wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem, wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga przedstawienie w w/w wykazie co najmniej jednej dostawy odpowiadającej wartością części zamówienia, na którą złożono ofertę. Wykorzystać Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 8) Dowód wniesienia/wpłacenia wadium. 9) Oświadczenie o posiadaniu dokumentów dopuszczających przedmiot zamówienia do używania na terytorium RP. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany przedstawić właściwy dokument. 10) Odpowiednio opisane próbki oferowanego sprzętu medycznego jednorazowego użytku (po 2 sztuki oferowanego asortymentu z każdej pozycji w danym pakiecie; dołączone do oferty próbki muszą zawierać informację, do którego pakietu należą oraz muszą mieć podaną dokładną nazwę producenta; próbki należy złożyć do każdej pozycji we wszystkich pakietach).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ocena techniczna (jakość)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.raszeja.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach