Przetargi.pl
Roboty związane z wykonaniem remontów cząstkowych i napraw nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu suskiego w 2018 roku

Powiat Suski ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Kościelna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 875 79 00 , fax. 33 874 15 52
  • Data zamieszczenia: 2018-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Suski
    ul. Kościelna 5 b
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. 33 875 79 00, fax. 33 874 15 52
    REGON: 072181675
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsuski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty związane z wykonaniem remontów cząstkowych i napraw nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu suskiego w 2018 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty związane z wykonaniem remontów cząstkowych i napraw nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu suskiego w 2018 roku. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: ZADANIE nr 1: Roboty związane z wykonaniem remontów cząstkowych i napraw nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu suskiego w 2018 roku na drogach: Nr 1696 K Stryszawa -Roztoki; Nr 1697 K Lachowice -Koszarawa ; Nr 1699 K Ślemień -Lachowice ; Nr 1700 K Jeleśnia – Pewelka – Hucisko; Nr 1701 Kuków – Targoszów; Nr 1702 K Kuków – Krzeszów – Tarnawa; Nr 1703 K Stryszawa – Krzeszów; Nr 1704 K Mucharz – Śleszowice; Nr 1711 K ul. Hr. J. Tarnowskiego – ul. Batalionów Chłopskich - ul. Błądzonka w Suchej Beskidzkiej ; Nr 1689 K Budzów -Bieńkówka ; Nr 1705 K Barwałd – Zembrzyce, Nr 1706 K Stronie -Zachełmna ; Nr 1707 K Brody-Palcza,Nr 1708 K Baczyn- Bieńkówka. ZADANIE nr 2: Roboty związane z wykonaniem remontów cząstkowych i napraw nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu suskiego w 2018 roku na drogach: Nr 1688 K Maków - Żarnówka - Wieprzec; Nr 1690 K Maków - Grzechynia - Zawoja; Nr 1714 K ul. Kościelna - Makowska Góra w Makowie Podhalańskim; Nr 1715 K ul. Za Wodą w Makowie Podhalańskim; Nr 1718 K Skawica-Rotnia-Juszczyn; Nr 1691K Skawica – Juszczyn; Nr K 1692 Zawoja - Sucha Góra; Nr 1694 K Jeleśnia – Koszarawa – Zawoja; Nr K 1695 Stryszawa-Zawoja ZADANIE nr 3 Roboty związane z wykonaniem remontów cząstkowych i napraw nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu suskiego w 2018 roku na drogach: Nr K 1668 Rabka – Skawa – Naprawa; Nr K 1685 Pcim – Jordanów; Nr K 1669 Jordanów – Spytkowice; Nr K1684 Jordanów – Mąkacz – Bystra; Nr K 1686 Łętownia – Naprawa; Nr K 1709 Sidzina – Sidzina Górna; Nr K 1683 Jordanów – Sidzina, 1677K Zubrzyca – Sidzina – Bystra – Łętownia. 4. Przedmiary robót w/w prac stanowią Załącznik Nr Ia, Ib i Ic do specyfikacji. 5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla przedmiotowego zadania stanowi Załącznik Nr II do specyfikacji. Zamawiający przewiduje prawo opcji - więcej informacji w siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Zamawiający uzna spełnienie warunku na podstawie oświadczenia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wypełnionego formularza oferty (wzór stanowi Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) oferent jest zobowiązany dołączyć następujące dokumenty: 1) Sporządzone przez wykonawcę kosztorysy ofertowe stanowiące Załącznik A/ B / C do formularza oferty, 2) oświadczenie - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do siwz, 3) oświadczenie– wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do siwz, 4) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach