Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-950 Bydgoszcz, ul. Fordońska 6
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3234500,3234580 , fax. 052 3234504,3234574
- Data zamieszczenia: 2009-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy
ul. Fordońska 6 6
85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3234500,3234580, fax. 052 3234504,3234574
REGON: 01751157500036 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty związane z ustawieniem urządzeń bezpieczeństwa ruchu na sieci dróg krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy z podziałem na części - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Roboty związane z ustawieniem urządzeń bezpieczeństwa ruchu na sieci dróg krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy z podziałem na części : - część 1 Rejon w Nakle n. Not.: droga nr 10 / droga nr 25 / droga nr 56 / droga nr 80, - część 2 Rejon w Toruniu: droga nr 1 / droga nr 10 /droga nr 15 / droga nr 80. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332805
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości : Części I - 2 000,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące 00/100) Części II - 3 800,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące osiemset 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniajacy niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, okreslone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp. 1. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby dla każdej części zamówienia legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: 1) osoba proponowana do pełnienia funkcji kierownika robót a) minimalna liczba osób: 1, b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: wykształcenie min. średnie techniczne, posiadanie ważnych uprawnień budowlanych, doświadczenie zawodowe min. 3 lata w realizacji podobnych robót branży drogowej, w tym minimum 2 lata pracy na stanowisku kierownika budowy/robót branży drogowej. Przez minimalne doświadczenie rozumie się sumę okresów czynnych zawodowo przy wykonywaniu robót budowlanych o charakterze zbliżonym do robót stanowiących przedmiot zamówienia. Do doświadczenia zawodowego na danym stanowisku nie zalicza się okresu zatrudnienia danej osoby przy realizacji innych robót budowlanych w tym samym czasie. Wykonawca, który złoży ofertę na więcej niż jedną część musi w ofercie wykazać osobny potencjał kadrowy zgodnie z wymaganiami podanymi powyżej. 2. Potencjał techniczny. Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami, wymienionymi poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia. : - urządzenie wbijające lub wibromłot do pogrążania słupków w grunt-1 szt., - betoniarka przewoźna - 1 szt.,- wibrator do betonu- 1 szt., - przewoźny zbiornik na wodę-1szt., - sprzęt spawalniczy- 1 szt. Spełnienie tego warunku nie zwolni wyłonionego Wykonawcy z obowiązku zapewnienia pozostałego sprzętu niezbędnego do prawidłowego i terminowego zrealizowania zadania. Wykonawca, który złoży ofertę na więcej niż jedną część musi w ofercie wykazać osobny potencjał techniczny na stanowiska i w ilości zgodnie z wymaganiami podanymi powyżej. 3. Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej 2 zadania obejmujące swoim zakresem ustawianie i wymianę barier energochłonnych. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja) W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone powyżej muszą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt. 1)-3) ustawy Prawo zamówien publicznych Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa powyżej. Do informacji powinny być dołączone kopie uprawnień budowlanych osób, od których wymaga się posiadania uprawnień (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 3 Wykaz narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa powyżej. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń. 4 Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa powyżej Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana barier zabezpieczających na moście na drodze wojewódzkiej nr 244 w km 18+989.
Dodano: 2016-07-27 - Montaż barier drogowych wraz z dostawą i demontaż barier drogowych dla jednostek administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2016 r.
Dodano: 2016-04-15 - Montaż wraz z dostawą barier drogowych dla RDW Żołędowie w 2015r
Dodano: 2015-11-20 - Montaż wraz z dostawą barier drogowych dla RDW Tuchola w 2015r
Dodano: 2015-11-09 - Montaż barier drogowych wraz z dostawą i demontaż barier drogowych dla jednostek administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2015 r.
Dodano: 2015-05-25 - Montaż barier drogowych wraz z dostawą i demontaż barier drogowych dla jednostek administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2014 r.
Dodano: 2014-10-06 - Montaż barier drogowych stalowych wraz z dostawą i demontaż barier drogowych żelbetowych dla jednostek administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2013 r.
Dodano: 2013-11-18 - Wykonanie robót związanych z ustawieniem urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na sieci dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Bydgoszczy w latach 2014-2017 z podziałem na części: Część I - Rejon Inowrocław, Część II - Rejon Świecie.
Dodano: 2013-11-08 - Rozbiórka obiektów budowlanych na działkach nr: 8/1, 94/1 i 190/1 w m. Stodólno, w ramach rozbudowy i wzmocnienia drogi krajowej nr 62 na odcinku Strzelno - Kobylniki od km 0+000 do km 11+500.
Dodano: 2013-10-11 - Wykonanie robót związanych z ustawieniem urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na sieci dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Bydgoszczy w latach 2014-2017 z podziałem na części: Część I - Rejon Inowrocław, Część II - Rejon Świecie, Część III -Rejon Włocławek.
Dodano: 2013-10-08