Przetargi.pl
Roboty związane z oznakowaniem poziomym, pionowym oraz urządzeniami bezpieczeństwa ruchu na drogach gminnych na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy

Dzielnica Włochy m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-133 Warszawa, Al. Krakowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4434200, 022 4434330 , fax. 022 4434203
  • Data zamieszczenia: 2020-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dzielnica Włochy m.st. Warszawy
    Al. Krakowska 257
    02-133 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4434200, 022 4434330, fax. 022 4434203
    REGON: 01525966300179
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ud-wlochy.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty związane z oznakowaniem poziomym, pionowym oraz urządzeniami bezpieczeństwa ruchu na drogach gminnych na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiot zamówienia obejmuje: - montaż i demontaż słupków do znaków - zdjęcie znaków drogowych i tabliczek lub ich poprawa - zamocowanie nowych znaków drogowych - ustawienie słupków blokujących U-12c biało - czerwonych - ustawienie słupków blokujących U-12c syrenka współczesna, historyczna - zamocowanie ogrodzeń segmentowych typu U-12a - zamocowanie ogrodzeń łańcuchowych typu U-12b - uzupełnienie łańcuchów - oznakowanie poziome cienkowarstwowe - oznakowanie poziome grubowarstwowe - frezowanie oznakowania poziomego - mycie znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu - montaż azyli z elementów segmentowych gumowych - ustawienie słupków przeszkodowych U-5a - malowanie na niebiesko miejsc dla osób niepełnosprawnych - wykonanie progów zwalniających - ułożenie korytek odwadniających - zamocowanie punktowych elementów odblaskowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo korekt ilości robót i materiałów wynikających z bieżących potrzeb powstałych w trakcie realizacji umowy, a nie znanych w chwili jej zawarcia, w stosunku do ilości podanych w przedmiarze. Wynagrodzenie wykonawcy nie może przekroczyć kwoty ofertowej brutto. Zamawiający planuje wykonać nie mniej niż 80% ilości robót wyszczególnionych w poszczególnych pozycjach przedmiaru. 2) Sposób wykonania i szczegółowy zakres robót określa: a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót b) Przedmiar robót 2. Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę (art. 29 ust. 3a Prawa zamówień publicznych) 1. Zamawiający żąda, aby Wykonawca lub podwykonawca w całym okresie realizacji robót budowlanych, zatrudniał na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.) osobę/osoby wykonującą/-e wskazane przez Zamawiającego czynności tj wykonanie oznakowania poziomego, pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu w zakresie realizacji zamówienia. 1) Zgodnie z § 10 ust. 2 wzoru umowy wykonawca, w dniu podpisania Umowy, zobowiązany jest do złożenia w siedzibie Zamawiającego oświadczenia o dotrzymaniu warunku określonego w § 10 ust 1 wzoru umowy. 2) Zgodnie z § 10 ust. 3 wzoru umowy dla udokumentowania faktu, o którym mowa w § 10 ust. 1 wzoru umowy, wykonawca przedstawi zamawiającemu w terminie jednego tygodnia od dnia zawarcia umowy oraz na każde żądanie zamawiającego wykaz osoby/osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą wykonywane. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w składzie zespołu wykonującego prace wykonawca powiadomi o tym fakcie zamawiającego. Forma zatrudnienia nowych osób nie może ulec zmianie. 3) Zgodnie z § 9 ust.2 pkt. d) wzoru umowy Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne za każdy przypadek niedopełnienia obowiązku wynikającego z § 10, w wysokości 1 % wartości wynagrodzenia umownego brutto (§ 7 ust. 3). KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE PRZEPISÓW PRAWA zawarta jest w SIWZ Część VII pkt 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233221-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Inne dokumenty lub oświadczenia wymagane w postępowaniu Dokument (np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej, umowa konsorcjum, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę(-y) właściwie umocowaną(-e), jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. 6. Składanie dokumentów przez podmioty zagraniczne Wykonawcy zagraniczni składają dokumenty zgodnie z zapisami SIWZ cz. III, uwzględniając, aby złożone dokumenty wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę(-y) uprawnioną(-e) do reprezentacji wykonawcy. 7. Składanie dokumentów dotyczących przynależności do tej samej grupy kapitałowej 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem zamawiającemu (do siedziby zamawiającego Urząd Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy, al. Krakowska 257, 02-133 Warszawa, pok. 213, II piętro) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach