Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu ogłasza przetarg
- Adres: 86-300 Grudziądz, ul. gen. Józefa Hallera 79
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-56 45 10 395 , fax. 0-56 45 10 395
- Data zamieszczenia: 2009-03-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Grudziądzu
ul. gen. Józefa Hallera 79 79
86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 0-56 45 10 395, fax. 0-56 45 10 395
REGON: 34053433300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdm.grudziadz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty związane z oznakowaniem poziomym na drogach publicznych w granicach administracyjnych miasta Grudziądza w 2009 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje: roboty związane z oznakowaniem poziomym na drogach publicznych w granicach administracyjnych Miasta Grudziądza w 2009 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332214
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Wykonawcy muszą wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 4 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w zakresie 2 robót związanych z malowaniem oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą z mikrokulami refleksyjnymi oraz 2 robót w zakresie malowania oznakowania grubowarstwowego masą termoplastyczną o wartości nie mniejszej niż 70 tys. zł (brutto) każda. dysponują osobami posiadającymi uprawnienie do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: drogowej (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych przepisów) i przynależącymi do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz osobami posiadającymi uprawnienia do obsługi malowarek i kierowania ruchem, dysponują (lub będą dysponowali ) następującym sprzętem: malowarką hydrodynamiczną liniową samobieżną - 3 sztuki samojezdną maszyną do usuwania oznakowania poziomego za pomocą wody pod wysokim ciśnieniem wraz ze zbiornikiem na usunięte odpady - 1 sztuka znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek opisany w ppkt 1.1.6. musi spełniać każdy z Wykonawców. SPOSÓB DOKONANIA OCENY SPEŁNIANIA WYMAGANYCH WARUNKÓW: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagane warunki i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp Wykonawca przedkłada: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ; oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. wykaz wykonanych robót budowlanych (zgodnie z zapisami Sekcji VII pkt 1.1.2 SIWZ) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ, wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadających uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - kierowania robotami budowlanymi w specjalności: drogowej (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych przepisów) i przynależącymi do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadającymi uprawnienia do obsługi malowarek i kierowania ruchem - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień poszczególnych osób oraz zaświadczenia o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: dokument wymieniony pkt 1 ppkt 1.1. oraz oświadczenia wymienione w pkt 1 ppkt 1.2. i 1.3. niniejszego rozdziału winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp; dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty w oryginale i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, poprzez reprezentujące ich osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). Pozostali Wykonawcy dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przedkładają zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdm.grudziadz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie oznakowania poziomego na drogach powiatowych Powiatu Inowrocławskiego w 2016 roku
Dodano: 2016-04-12 - Odnowienie oznakowania poziomego nawierzchni bitumicznych dróg Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2016r. z podziałem na 6 części
Dodano: 2016-04-08 - Utrzymanie oznakowania poziomego w granicach administracyjnych miasta Torunia
Dodano: 2016-03-17 - Wykonanie oznakowania poziomego na terenie miasta Bydgoszczy w 2016 r.
Dodano: 2016-02-24 - Odnowa oznakowania poziomego dróg krajowych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego w latach 2016-2017 z podziałem na części: Część nr 1 - droga nr A-1, S5c, 5c, 91 Część nr 2 - droga nr S5, 5, 5b, 15, 15c, 25, 56, 96 Część nr 3 - droga nr S10, 10, 16, 55, 62, 67, 80, 95
Dodano: 2015-12-04 - Odnowienie oznakowania poziomego nawierzchni bitumicznych dróg Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2015r.
Dodano: 2015-05-22 - BIEŻĄCE UTRZYMANIE, REMONT I WYMIANĘ OZNAKOWANIA DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE BURMISTRZA SZUBINA
Dodano: 2015-04-20 - Wykonanie oznakowania poziomego na terenie miasta Bydgoszczy w 2015 r.
Dodano: 2015-01-30 - Wykonanie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Wąbrzeźnie w 2014 r.
Dodano: 2014-08-14 - Wykonanie oznakowanie poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Żołędowo w 2014 roku
Dodano: 2014-07-04