Przetargi.pl
Roboty zewnętrzne związane z zagospodarowaniem oraz odwodnieniem terenu przy budynku pałacu oraz budynku oficyny w Ośrodku Konferencyjno – Szkoleniowym Uniwersytetu Gdańskiego w Leźnie.

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80309 Gdańsk, ul. Bażyńskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 523 23 20 , fax. 58 523 31 10
  • Data zamieszczenia: 2017-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 8
    80309 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 523 23 20, fax. 58 523 31 10
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty zewnętrzne związane z zagospodarowaniem oraz odwodnieniem terenu przy budynku pałacu oraz budynku oficyny w Ośrodku Konferencyjno – Szkoleniowym Uniwersytetu Gdańskiego w Leźnie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45000000-7 Roboty budowlane, 45233140-2 Roboty drogowe, 45315600-4 Instalacje niskiego napięcia, 45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego, 45232130-2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej, 45232451-8 Roboty odwadniające i nawierzchniowe, 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu, 45233250-6 Nawierzchnie w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg, 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych. 2.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót zewnętrznych związanych z zagospodarowaniem oraz odwodnieniem terenu przy budynku pałacu oraz budynku oficyny w Ośrodku Konferencyjno – Szkoleniowym UG w Leźnie. 3.Zamawiający informuje, że ww. obiekt jest wpisany do rejestru zabytków decyzją nr 983 (nowy nr 1137) Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, więc Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania warunków określonych przez Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w decyzji nr ZN. 5142.1053.2015.K.Ż. z dnia 28.IX.2015r. - załącznik nr 1a do SIWZ. 4.W ramach robót należy wykonać: a)roboty rozbiórkowe: -demontaż obrzeży chodnikowych, -rozbiórka istniejących chodników z kostki betonowej i płytek chodnikowych przy budynku pałacu i budynku oficyny, -rozbiórka istniejących zewnętrznych schodów i podestów przy budynku oficyny, -rozbiórka istniejących krawężników z cegły klinkierowej, -rozbiórka obrzeży trawnikowych, -rozbiórka nawierzchni żwirowej, -demontaż jednego słupa oświetleniowego, -usunięcie krzewów, b)roboty związane z korytowaniem placów i chodników zgodnie z technologią robót, c)przesunięcie słupa oświetleniowego wraz z zasilaniem kablowym, d)ułożenie przepustów kablowych, e)roboty związane z ułożeniem wszystkich warstw podbudowy zgodnie z technologią robót, f)ułożenie krawężników i obrzeży chodnikowych, g)ułożenie chodników z kostki brukowej o gr. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej z krawężnikiem granitowym ulicznym lekkim, h)wykonanie nowych dróg i podjazdów z kostki brukowej o grubości 8 cm z krawężnikiem granitowym, z zachowaniem obniżonych krawężników zlokalizowanych w strefie przejść, i)wykonanie miejsc postojowych z kostki brukowej o grubości 8 cm z krawężnikiem granitowym z wykonaniem odpowiednich spadków w kierunku północno - wschodnim i północno - zachodnim – zapewniających prawidłowe odwodnienie utwardzonych terenów, j)wykonanie przebudowy istniejących studzienek, zasuw i hydrantów, zgodnie z projektem, k)wykonanie odwodnienia budynku oficyny przez odprowadzenie wód opadowych rozsączających się po terenie za pomocą skrzynek rozsączających układanych w terenie zielonym, l)odtworzenie podestów i schodów zewnętrznych przy budynku oficyny, m)przywrócenie terenów zielonych naruszonych podczas robót do stanu pierwotnego wraz z dowiązaniem się do drogi wjazdowej. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1b do SIWZ - dokumentacja techniczna. 6.Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania pełnego zakresu rzeczowego niniejszego zamówienia z należytą starannością, zgodnie z warunkami przedmiotowego postępowania opisanymi w SIWZ (z załącznikami), obowiązującymi przepisami prawa, w tym określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016r., poz. 290 z późn. zm.), zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, ogólnie przyjętą wiedzą w tym zakresie, ofertą Wykonawcy oraz ustaleniami z Zamawiającym. 7.Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy. Ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. 8.Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w którymkolwiek dokumencie uważa się za obowiązujące. 9.Jeśli gdziekolwiek w dokumentacji, o której mowa w pkt 5, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1–3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych opisywanym, gwarantujących uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w opisie przedmiotu zamówienia poprzez równoważność, Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne, jakościowe i technologiczne nie będą gorsze od materiałów jakie zostały przyjęte w rozwiązaniach i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. 10.Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną. Termin wizji należy uzgodnić z Zamawiającym. 11.Zamawiający wymaga gwarancji na przedmiot zamówienia, na okres minimum 48 miesięcy, z uwzględnieniem zapisów w rozdziale XIV SIWZ - okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Szczegółowe zapisy dotyczące gwarancji i rękojmi zawarte są w § 11 projektu umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 12.Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę: 1)Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 1666), z uwzględnieniem regulacji w zakresie minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jednolity Dz. U. z 2015r., poz. 2008 z późn. zm.) osób wykonujących następujące czynności, w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: a)roboty ziemne, b)roboty związane z budową kanalizacji deszczowej (odwodnienie), c)roboty budowlane związane z zagospodarowaniem terenu, obejmujące budowę dróg i ciągów komunikacyjnych, utwardzenia terenu, d)roboty związane z wykonaniem instalacji elektrycznych z montażem osprzętu. 2)W trakcie realizacji umowy, na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie nie krótszym jednak niż 3 dni, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ppkt 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a)oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (z uwzględnieniem regulacji w zakresie minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę), osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; 3)Wykonawca może zastąpić osobę lub osoby realizujące na jego rzecz przedmiot umowy innymi osobami, pod warunkiem że spełnione zostaną powyższe wymagania co do sposobu ich zatrudnienia przy realizacji zamówienia; 4)Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli: a)w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, wskazane w ppkt 1, związane z realizacją przedmiotu zamówienia; 5)Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w.w. wymogów i dokonywania ich oceny, b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w.w. wymogów, c)przeprowadzania kontroli w miejscach realizacji zamówienia w każdym momencie realizacji zamówienia poprzez zbadanie rzeczywistych warunków jego wykonania, tj. w celu weryfikacji rzeczywistego udziału w.w. osób przy wykonywaniu zamówienia, gdy złożone oświadczenie będzie budzić wątpliwości Zamawiającego; 6)W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy; 7)Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia: w przypadku niezatrudnienia do wykonania wskazanych w ppkt 1 czynnościach związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, osób na podstawie umów o pracę, zgodnie z oświadczeniem przedstawionym przez Wykonawcę, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej, o której mowa w § 13 ust. 1 pkt 8 projektu umowy. 13.Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia, tj. wykonania robót drogowych (rozdział XVIII SIWZ) 14.Szczegóły zamówienia podane są w rozdz. III i IV SIWZ oraz załącznikach do SIWZ nr 1a decyzja PWKZ i decyzja o pozwoleniu na budowę), załączniku nr 1b (dokumentacja techniczna) i załączniku nr 4 (projekt umowy. 15.Zgodnie z zapisem w rozdziale II SIWZ:Zamawiający na podstawie art. 24aa ustawy, najpierw dokona oceny ofert na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych w rozdziale XIV SIWZ, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w oparciu o wskazane w rozdziale VII SIWZ oświadczenia i dokumenty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 18.000,00 PLN (słownie: osiemnaście tysięcy PLN 00/100). Wadium Wykonawca wnosi przed upływem terminu składania ofert. 2.W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016r., poz. 359). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na wskazany poniżej rachunek bankowy: BANK PEKAO S.A. IV/O Gdańsk Nr 54 1240 1271 1111 0000 1492 5434 z oznaczeniem: Wadium do postępowania nr A120-211-3/17/SS. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu załączona do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego wskazanym powyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4.Poręczenie, gwarancja, o których mowa w pkt 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą - kopia wadium powinna być dołączona do oferty, a oryginał dołączony do oferty w osobnej kopercie. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 5.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 6.Wadium dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może być wniesione przez jednego z tych Wykonawców, kilku z nich lub wszystkich łącznie. 7.Ewentualne przesunięcie terminu składania ofert jest jednoznaczne z przesunięciem terminu wniesienia wadium. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1)Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w rozdziale XV pkt 4 ppkt 3), co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2)Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 3)Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4)Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana. 9.Zwrot wadium: 1)Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 8 ppkt 1). 2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu je zwrócono na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach