Przetargi.pl
Roboty zduńskie IV

Miasto Poznań - Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych w im. i na rzecz którego działa Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 61-884 Poznań, ul. Rybaki 18a
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (061) 657 90 00 , fax. (061) 657 90 09
  • Data zamieszczenia: 2011-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań - Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych w im. i na rzecz którego działa Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A.
    ul. Rybaki 18a 18a
    61-884 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. (061) 657 90 00, fax. (061) 657 90 09
    REGON: 63023584700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgm.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Osoba prawna działająca w imieniu administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty zduńskie IV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty zduńskie na nieruchomościach położonych w zasobie administrowanym przez jednostkę Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej S. A. w Poznaniu: Biuro Obsługi Mieszkańców nr 1 - ul. Długosza 27 m 2, ul. Grudzieniec 46 m 1, ul. Staszica 11/13 m 1,ul. Staszica 11/13 m 20. Biuro Obsługi Mieszkańców nr 2 - ul. Browarna 58/12, ul. Bygdowska 4C/4, ul. Darninowa 12/3, ul. Przełajowa 8/3, ul. Nowotarska 26/15/8, ul. Sypniewo 23C/5, ul. Sypniewo 23D/7, ul. Sypniewo 23F/8, ul. Morasko 82/2, Głuszyna 131/2. Biuro Obsługi Mieszkańców nr 4 - ul. Żupańskiego 13 m 1, ul. Żupańskiego 13 m 2, ul. Górna Wilda 92 m 14, ul. Sikorskiego 35 m 21, ul. Gruszkowa 10 m 4, ul. Kluczborska 2 m 2, ul. Kluczborska 5 m 10, ul. Fabryczna 2a m 3, ul. Czechosłowacka 7 m 1, ul. Opolska 104 m 4, ul. Górna Wilda 80 m 3, ul. Opolska 106b 11 m 2, ul. Górna Wilda 92 m 7, ul. Opolska 106b 6 m 5, ul. Chwiałkowskiego 25 m 4, ul. Czechosłowacka 91 m 7, ul. Opolska 94/96 m 5. Biuro Obsługi Mieszkańców nr 5 - ul. Małeckiego 15 m 3, ul. Strusia 7 m 11, ul. Małeckiego 16 m 16, ul. Głogowska 29 m 9, ul. Kasprzaka 4a m 7, ul. Małeckiego 31/32 m 18, ul. Bosa 27 m 2, ul. Grunwaldzka 28a m 2. Dział Wspólnot Mieszkaniowych - ul. Rolna 68/11, ul. Wspólna 37/5, ul. Tokarska 17/5, ul. Tokarska 3/8, ul. Tokarska 21/2, ul. Tokarska 17/1, ul. Rolna 60/9, ul. Kasprzaka 27/2. Biuro Obsługi Mieszkańców nr 3 - ul. Szewska 9/15, ul. Stawna 8/9, ul. Długa 7/9, ul. Grochowe Łąki 1/22, ul. Garbary 52/3, ul. Garbary 28/41, ul. Stawna 8/13, ul. Św. Marcin 38/7, ul. Woźna 5/2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący nieruchomości administrowanych przez: Biuro Obsługi Mieszkańców nr 1 został określony w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz kosztorysach stanowiących załącznik nr 5 do IDW. Biuro Obsługi Mieszkańców nr 2 został określony w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz kosztorysach stanowiących załącznik nr 6 do IDW. Biuro Obsługi Mieszkańców nr 4 został określony w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz kosztorysach stanowiących załącznik nr 7 do IDW. Biuro Obsługi Mieszkańców nr 5 został określony w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz kosztorysach stanowiących załącznik nr 8 do IDW. Dział Wspólnot Mieszkaniowych został określony w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz kosztorysach stanowiących załącznik nr 9 do IDW. Biuro Obsługi Mieszkańców nr 3 został określony w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz kosztorysach stanowiących załącznik nr 10 do IDW. 2.Wykonawca zobowiązuje się przedmiot zamówienia wykonać zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.), normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 3.Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować powstałe w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia odpady zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4.Zastosowane nazwy producentów służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produktów równoważnych nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych) na produkty określone za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określonego przez jego producenta. 5.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 6.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na każdą części zamówienia, na okres 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626306
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgm.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach