Zarząd Powiatu w Szydłowcu ogłasza przetarg
- Adres: 26-500 Szydłowiec, pl. M. Konopnickiej 7
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 6171008 , fax. 048 6171061
- Data zamieszczenia: 2016-03-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Szydłowcu
pl. M. Konopnickiej 7 7
26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie
tel. 048 6171008, fax. 048 6171061
REGON: 67022285900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szydlowiecpowiat.akcessnet.net
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty z zakresu bieżącego utrzymania dróg powiatowych - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty z zakresu bieżącego utrzymania dróg powiatowych - remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych. 2. Realizacja zadań obejmuje: 1) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych przy użyciu: a) grysów i emulsji asfaltowej - zakres ok. 4600,0 m2 b) masy mineralno-asfaltowej - zakres ok. 1000,0 m2 c) masy asfaltowej zalewowej - zakres ok. 200,0 m d) jednokrotnego powierzchniowego utrwalenia emulsją i grysami - zakres 600,0m2 3. Szczegółowy zakres robót określają: 1) szacunkowy zakres robót stanowiący załącznik Nr 3 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik Nr 4 4. Wzór umowy. 5. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacja techniczną oraz przedmiarem robót. UWAGA! Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w rysunkach i opisach dokumentacji technicznej, przedmiarze, specyfikacji technicznej itp. (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 4 Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. 5 Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 12 miesięcy (szczegółowe informacje dotyczące gwarancji i rękojmi we wzorze umowy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275). Uwaga! Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5), należy w formie oryginału załączyć do oferty. Z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Ponadto wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadium nie może być utrudnione, w szczególności poprzez rozumienie ważności gwarancji i poręczeń w inny sposób niż jako czas, w którym zaistniał którykolwiek z przypadków, o których mowa w art 46 ust 4a i 5 ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 93 1240 5732 1111 0010 1736 3825 Pekao S.A. O/Szydłowiec w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert - określonym w § 13 ust.1 SIWZ - środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą, określony w §11 7. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szydlowiecpowiat.akcessnet.net
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Projekt i wykonanie wzmocnienia podłoża gruntowego nasypu drogowego oraz skarp i poboczy obwodnicy Siedlec w ciągu drogi krajowej nr 2 od km 568+000 do km 568+340.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonywanie na terenie Otwocka prac remontowych w 2016 roku.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie przebudowy ulicy Kochanowskiego w Żelechowie, odcinka drogi gminnej Nr 131432W w Woli Żelechowskiej oraz drogi gminnej Nr 131410W w Woli Żelechowskiej
Dodano: 2016-07-27 - REMONT I UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH
Dodano: 2016-07-26 - Remont dróg dojazdowych wewnętrznych, wraz z infrastruktura towarzyszącą w miejscowości Łubienica Superunki
Dodano: 2016-07-26 - Remont cząstkowy nawierzchni drogi powiatowej nr 3523W Jedlnia - Sokoły - Pionki.
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Dzierżenin
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa ul. Kołobrzeskiej na odcinku pomiędzy posesjami 52-54 (droga wewnętrzna) w Konstancinie-Jeziornie wraz z oświetleniem drogowym
Dodano: 2016-07-22 - Wykonanie remontów dróg gminnych na terenie Gminy Celestynów - etap II
Dodano: 2016-07-22 - Remont drogi wojewódzkiej nr 698 Pruszyn - Wyczółki od km 7+613 do km 10+613 wraz z remontem przepustu o średnicy 60 cm w km 8+275 na terenie gminy Siedlce, powiat siedlecki, woj. mazowieckie - nr postępowania 125/16.
Dodano: 2016-07-21