Przetargi.pl
Roboty Wykończeniowe w Remizie Strażackiej w Wielgiem przy ul. Starowiejskiej na działce nr 200 w Wielgiem

Gmina Wielgie ogłasza przetarg

  • Adres: 87-603 Wielgie, ul. Starowiejska 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2897380 w. 37 , fax. 054 2897795
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wielgie
    ul. Starowiejska 8 8
    87-603 Wielgie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2897380 w. 37, fax. 054 2897795
    REGON: 00054977200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty Wykończeniowe w Remizie Strażackiej w Wielgiem przy ul. Starowiejskiej na działce nr 200 w Wielgiem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty Wykonczeniowe w Remizie Strażackiej w Wielgiem przy ul. Starowiejskiej na działce nr 200 w Wielgiem, w zakresie określonym w budowlanej dokumentacji przedmiarowo-projektowo-inwentaryzacyjnej stanowiącej załącznik do SIWZ oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz na warunkach określonych w umowie załączonej do SIWZ . W ramach zamówienia należy wykonać zakres rzeczowy robót wymieniony w dokumentacji przedmiarowo-projektowo-inwentaryzacyjnej oraz wizją lokalną na terenie placu budowy w celu prawidłowej wyceny robót (wizja lokalna na placu budowy jest obowiązkowa należy dostarczyć oświadczenie własnej redakcji o przeprowadzonej wizji lokalnej ) . 1. Zakres rzeczowy obejmuje: roboty wykończeniowe budynku straży między innymi . 2. Roboty sanitarne (Instalacja ogrzewania grzejnikowego wykonana w systemie rozdzielaczowym.Podejścia do grzejników wykonane w systemie Pex-Al.-Pex, lub równoważne Sterowanie ogrzewania przy pomocy regulatora pogodowego z wpływem temperatury zewnętrznej. Wewnętrzna instalacja wodociągowa oparta na systemie PP - zgrzewalna, wewnętrzna instalacja kanalizacyjna z polipropylenu. Sterowanie ogrzewaniem grzejnikowym przy pomocy głowic termostatycznych Danfoss. 3. Utwardzenie terenu kostką betonowa wg zakresu podanego w przedmiarze (miejsce utwardzenia uzgadniane będzie w trakcie realizacji inwestycji , zagospodarowanie terenu , wraz z wyrównaniem nawiezieniem humusu i obsianiem go trawą . 4. Roboty elektryczne . 5. Roboty ogólnobudowlane . 6. Ponadto po uzgodnieniu z Komendą Powiatowa Państwowej Straży w Lipnie należy wykonać oświetlenie awaryjne we wszystkich pomieszczeniach wraz z opracowaniem dokumentacji , wyposażyć budynek w podręczny sprzęt Ppoż , oznakować drogę ewakuacyjną , opracować instrukcję Ppoż. . Wykonać ocenę energetyczną budynku, oraz wykonać wszelkie inne badania lub czynności wymagane przez Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Lipnie w celu wydania decyzji pozwolenie na użytkowanie ww. budynku oraz dostarczyć Zamawiającemu decyzję pozwolenie na użytkowanie w dniu ostatecznego odbioru obiektu do eksploatacji . Wszelkie informacje na temat zakresu prac wykonanych i zakresu prac do wykonania udziela Pan Jerzy Chmielewski tel. 0 54 287 35 79 lub kom 0 504379334 jako osoba odpowiedzialna z ramienia inwestora za wykonane roboty w ramach robót wykonywanych systemem gospodarczym do chwili obecnej . 7. W zakres zamówienia wchodzi również wykonanie projektu technicznego remontowanego zjazdu z drogi wojewódzkiej do garażu , projektu organizacji ruchu , zarówno na etapie wykonywanych robót jak i stałego projetu organizacji ruchu , zakup i montaż oznakowania wraz z wszelkimi uzgodnieniami , wystąpienie z wnioskiem o zajęcie pasa drogowego na okres robót , opłata za zajęcie pasa drogowego na okres budowy zjazdu oraz uiszczenia innych opłat niewimienionych lecz niezbędnymi do uiszczenia za wykonane badania , pełnej obsługi geodezyjnej zarówno na etapie wytyczania geodezyjnego jak i również wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, powiadomienie gestorów uzbrojenia o rozpoczęciu robót. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia 3-letniej rękojmi za wady i 3-letniej gwarancji jakości, licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 542100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga sie
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykonania w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych o wartości minimum 400 tyś złotych branży ogólnobudowlanej , 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej, sanitarnej w tym CO , elektrycznej ,drogowej, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 4. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i pełnomocnictw lub, którzy złożyli dokumenty lub pełnomocnictwa zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia - załącznik nr 2 do siwz). 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór oświadczenia - załącznik nr 3 do siwz). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy od terminu składania ofert. 1) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 UPZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 UPZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą aniżeli wartość oferty. 5) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru Zamawiającego stanowiącego załącznik do SIWZ), 6) Dokumenty stwierdzające, że wskazana przez wykonawcę osoba będąca mającą funkcję kierownika budowy wg poszczególnych branż tj architektoniczna, sanitarna wraz z CO (ogrzewanie Olejowe ), elektryczna, drogowa: a) posiada wymagane uprawnienia budowlane, b) jest członkiem izby inżynierów budownictwa,). 7) Dowód wniesienia wadium załączony do oferty ( w przypadku jeżeli jest wymagane określonego w ogłoszeniu 4. Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających Wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeżeli dotyczy). 5. Wykaz , osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. 6. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (wymagane dwie roboty o wartości ,nie mniejszej aniżeli 400 tyś złotych Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa wymagane dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 226, poz. 1817). oraz 7. Wypełniony formularz ofertowy (wzór formularza-załącznik nr 1 do siwz). 8. oświadczenie własnej redakcji o przeprowadzonej wizji lokalnej . 9. Kosztorys ofertowy Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielgie.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną