Zarząd Powiatu w Olkuszu ogłasza przetarg
- Adres: 32-300 Olkusz, ul. Mickiewicza 2
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 032 6430414, 6476670 , fax. 032 6430490
- Data zamieszczenia: 2016-03-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Olkuszu
ul. Mickiewicza 2 2
32-300 Olkusz, woj. małopolskie
tel. 032 6430414, 6476670, fax. 032 6430490
REGON: 27625504500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty wykończeniowe korytarzy w budynku siedziby Starostwa Powiatowego w Olkuszu w ramach decyzji pozwolenia na budowę na inwestycję: Rozbudowa i przebudowa budynku Starostwa Powiatowego w Olkuszu wraz z rozbiórką wiatrołapu i tarasu oraz przebudową przyłącza gazu i przebudową wewnętrznych instalacji: wodociągowej, hydrantowej, kanalizacji sanitarnej, gazowej, ogrzewczej, elektrycznej oraz budową instalacji wentylacji mechanicznej, klimatyzacji i odgromowej w Olkuszu przy ulicy Mickiewicza 2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty wykończeniowe korytarzy w budynku siedziby Starostwa Powiatowego w Olkuszu w ramach decyzji pozwolenia na budowę na inwestycję: Rozbudowa i przebudowa budynku Starostwa Powiatowego w Olkuszu wraz z rozbiórką wiatrołapu i tarasu oraz przebudową przyłącza gazu i przebudową wewnętrznych instalacji: wodociągowej, hydrantowej, kanalizacji sanitarnej, gazowej, ogrzewczej, elektrycznej oraz budową instalacji wentylacji mechanicznej, klimatyzacji i odgromowej w Olkuszu przy ulicy Mickiewicza 2- szczegółowo opisanych w dokumentacji technicznej oraz przedmiarze robót. W ramach przedmiotu zamówienia przewiduje się wykonanie: - sufitu podwieszanego, - malowania, - posadzek żywicznych, - instalacji elektrycznej. Podczas wykonywania przedmiotu zamówienia będą stosowane następujące rodzaje odbiorów robót: - odbiór końcowy robót. Kolorystyka posadzek ma być w odcieniach beżu lub szarości. W czasie od zawarcia umowy do przekazaniem terenu budowy Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu próbniki z przykładowym materiałem (strukturą) oraz kolorem z którego zamierza wykonać posadzki na przedmiotowej inwestycji. Zamawiający najpóźniej do końca następnego dnia roboczego od przedstawienie próbników wybierze strukturę oraz kolor posadzek. W związku z tym, iż roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia będą prowadzone w czynnej placówce administracyjnej należy zachować szczególną uwagę. Prace będą mogły być wykonywane poza godzinami funkcjonowanie urzędu roboty budowlane mogą być prowadzone od poniedziałku do piątku w godzinach od 15.00 - 21.00 (w związku z tym, że w poniedziałki Urząd czynny jest do 17.00, w tym czasie nie można prowadzić robót na parterze budynku). Istnieje możliwość prowadzenia robót budowlanych w sobotę oraz niedzielę, w tym celu należy zgłosić to Zamawiającemu do poniedziałku każdego tygodniu. Wykonawca musi zagwarantować Zamawiającemu możliwość użytkowania zgodnie z przeznaczeniem posadzki wchodzącej w zakres rzeczowego postępowania w godzinach funkcjonowanie urzędu. W/w roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną (zał. nr 6 do SIWZ) oraz przedmiarem robót (zał. nr 5 do SIWZ). Wykonawca po wcześniejszym ustaleniu terminu z Zamawiającym ma możliwość dokonania wizji lokalnej w budynku Starostwa Powiatowego w Olkuszu oraz weryfikacji zgodności dokumentacji technicznej ze stanem faktycznym poprzez szczegółową analizę w/w dokumentów. W trakcie trwania umowy Zamawiający przewiduje wprowadzenie innego wykonawcy na teren budowy do realizacji innego niż przedmiot umowy zakresu robót. Wykonawca zobowiązuje się wobec Zamawiającego do wykonania i przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia, zgodnie z dokumentacją techniczną, przepisami prawa, Polskimi Normami lub Normami Europejskimi, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz do usunięcia wszystkich wad występujących w tym przedmiocie w okresie rękojmi za wady fizyczne oraz gwarancji. Nie wyszczególnienie jakichkolwiek aktów prawnych nie zwalnia Wykonawcy od ich stosowania. Zastosowane materiały muszą mieć odpowiednie aprobaty techniczne lub atesty. Wykonawca zabezpieczy instalacje, urządzenia i obiekty na terenie budowy i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót oraz zapewni dozór mienia na własny koszt. Wykonawca ustali, we własnym zakresie, miejsce wywozu i utylizacji materiałów z rozbiórki i koszty z tym związane uwzględni w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić warunki bhp i p.poż na terenie budowy. Do obowiązków Wykonawcy należy przestrzeganie przepisów prawnych wynikających m.in. z następujących ustaw: - ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zmianami, art. 3 ust 1 pkt 32 ustawy). Zamawiający nie przewiduje płatności częściowych. Odbioru przedmiotu umowy dokona Komisja wyznaczona przez Zamawiającego, w terminie do 14 dni od daty pisemnego zawiadomienia przez Wykonawcę o wykonaniu całości przedmiotu umowy. Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane na okres min. 5 lat. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres min. 5 lat. Wykonawca w czasie od zawarcia umowy do przekazania terenu budowy jest zobowiązany do zawarcia umowy ubezpieczeniowej z tytułu odpowiedzialności związanej z wykonywaniem przedmiotu umowy na czas obowiązywania umowy oraz na kwotę odpowiadającą wartości umowy. Do złożonej oferty należy załączyć uproszczony kosztorys ofertowy, który będzie zawierał wszystkie należne Wykonawcy elementy wynagrodzenia wynikające z tytułu przygotowania oferty, realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia. Obowiązki i prawa Wykonawcy szczegółowo opisane są w zał. nr 4 do SIWZ (wzór umowy). Za wykonany w całości przedmiot zamówienia obowiązuje rozliczenie kosztorysowe. Zgodnie z art. 29 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w każdym przypadku, gdzie wskazano lub użyto w niniejszej SIWZ oraz załącznikach znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów należy rozumieć, że dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych o porównywalnych (nie gorszych) parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych niż te, które wskazano w projekcie, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Ponadto zgodnie z art. 30 ust. 4 w/w ustawy, ilekroć w niniejszej SIWZ lub załącznikach w opisie przedmiotu zamówienia wskazano określone normy, aprobaty, specyfikacje techniczne lub systemy odniesienia, należy rozumieć, iż Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do dokumentacji technicznej jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.olkusz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych polegających na przebudowie oraz zmianie sposobu użytkowania części pomieszczeń w budynku WBBiB z pomieszczeń techniczno-magazynowych na pomieszczenia laboratoryjne i biurowe wraz z przebudową instalacji: elektrycznej, wodnokanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji na dz. nr 498,508/1, 509/1 obr. 7 jed. ewid. Podgórze przy ul. Gronostajowej 7.
Dodano: 2016-07-27 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych polegających na przebudowie oraz zmianie sposobu użytkowania części pomieszczeń w budynku WBBiB z pomieszczeń techniczno-magazynowych na pomieszczenia laboratoryjne i biurowe wraz z przebudową instalacji: elektrycznej, wodnokanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji na dz. nr 498,508/1, 509/1 obr. 7 jed. ewid. Podgórze przy ul. Gronostajowej 7
Dodano: 2016-07-05 - UTWORZENIE KLUBU DZIECIĘCEGO W JAROSZOWCU
Dodano: 2016-04-18 - Przebudowa istniejącego budynku usługowego (rehabilitacja) na dz. 653 w m. Wojnicz ze zmianą sposobu użytkowania z przeznaczeniem na Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Dodano: 2015-11-09 - Wydzielenie stref pożarowych w budynku Domu Studenckiego Ds.-8 Stokrotka AGH w Krakowie.
Dodano: 2015-07-09 - Wydzielenie stref pożarowych w budynku Domu Studenckiego Ds.-8 Stokrotka AGH w Krakowie
Dodano: 2015-06-22 - Dokończenie rozbudowy i przebudowy budynku zaplecza przy boisku sportowym w Leńczach
Dodano: 2014-09-29 - roboty budowlane w ramach inwestycji pn.: Termomodernizacja paw. B-5 - etap I
Dodano: 2014-08-13 - roboty budowlane w ramach inwestycji pn.: Termomodernizacja paw. B-5 - etap I
Dodano: 2014-07-25 - Modernizacja budynku OSP w Borzęcie
Dodano: 2014-07-10