Przetargi.pl
Roboty wykończeniowe budynku sali gimnastycznej prz Zespole Szkół w Nienowicach gm.Radymno

Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "INWEST-ROL" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Klasztorna 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6703817 , fax. 016 6703817
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe "INWEST-ROL" Sp. z o.o.
    ul. Klasztorna 1 1
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 6703817, fax. 016 6703817
    REGON: 00507387700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Inwestor Zastępczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty wykończeniowe budynku sali gimnastycznej prz Zespole Szkół w Nienowicach gm.Radymno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: kontynuacja budowy - roboty wykończeniowe budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Nienowicach gm. Radymno. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia to: - wykonanie i montaż okien z PCV nie otwieranych - wykonanie tynków wewnętrznych ścian Sali gimnastycznej - wykonanie tynków ścian i stropów na łączniku - wykonanie podłoża pod podłogę w Sali gimnastycznej i łączniku - montaż drzwi wewnętrznych aluminiowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 2000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1 .posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 2.w ciągu ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali w danym roku roboty budowlane o łącznej wartości minimum 200.000 zł brutto odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w tym minimum jedno zamówienie w zakresie budowy budynku użyteczności publicznej, budynku mieszkalnego lub mieszkalno-usługowego o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto, udokumentowane pisemnym potwierdzeniem inwestora lub uprawnionego organu administracyjnego o jego (ich) wykonaniu z należytą starannością i w umownym terminie. 3.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi określone przepisami Prawa Budowlanego (Dz.U z 2006 r Nr 156, poz.1118 z późn. Zm.) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej (kierownik budowy); Każda z osób pełniących funkcję kierownika musi być wpisana na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 1/5 wartości ceny ofertowej. 5.są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie niższą niż 300.000 zł. 6.udzielą minimum 5 letniej gwarancji na wykonane prace 7.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: 8.zaakceptują warunki zawarte w projekcie umowy. Ocena spełniania warunków o których mowa w pkt 8.1 dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń i dokumentów określonych SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; wykonawca musi załączyć uprawnienia budowlane osób o których mowa w punkcie 3 wraz z aktualną informacją o przynależności tych osób do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych w myśl ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary - Dz.U. z 2002 r. Nr 19 7, poz 1661 z póżn. zm.): 5) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 8) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o łącznej wartości w danym roku, co najmniej 200.000 zł brutto odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W wykazie należy przedstawić, co najmniej jeden wykonany przez wykonawcę budynek mieszkalny lub mieszkalno-usługowy o wartości co najmniej 200.000 zł brutto. 9 ) informacji banku/spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej. w którym/ej wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę, co najmniej 1/5 wartości oferty, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 10) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie niższą niż 300.000 zł. 11) zaakceptowany wzór umowy 12) oświadczenie o udzielonej gwarancji

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.inwestrol.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach