Przetargi.pl
Roboty w zakresie konserwacji i naprawy dróg, alejek, chodników i placów na terenie cmentarzy komunalnych, parków i skwerów miejskich w Słupsku w latach 2012-2014

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Przemysłowa 73
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 59 841 00 91 , fax. +48 59 841 00 93
  • Data zamieszczenia: 2011-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
    ul. Przemysłowa 73 73
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. +48 59 841 00 91, fax. +48 59 841 00 93
    REGON: 22122171500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty w zakresie konserwacji i naprawy dróg, alejek, chodników i placów na terenie cmentarzy komunalnych, parków i skwerów miejskich w Słupsku w latach 2012-2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacja zadania pn: Roboty w zakresie konserwacji i naprawy dróg, alejek, chodników i placów na terenie cmentarzy komunalnych, parków i skwerów miejskich w Słupsku w latach 2012 - 2014. naprawy dróg 2.Przedmiot zamówienia obejmuje następujące roboty: 1)uzupełnienia ubytków w nawierzchniach drogowych, 2)wykonywanie napraw ścieków i instalacji ściekowej odwodnienia powierzchni dróg, alejek, chodników i placów, 3)wykonywanie remontów i uzupełnień nawierzchni chodników i ciągów pieszo - jezdnych, 4)wykonywanie profilowania i utwardzania nawierzchni, 5)wykonywanie robót odtworzeniowych na nawierzchniach i ściekach 6)uzupełnianie i profilowanie poboczy alejek, chodników itp. wg wskazań Zamawiającego 7) natychmiastowe usuwanie awarii na drogach lub chodnikach, które mogą stwarzać zagrożenie życia lub zdrowia. 3.Łączna powierzchnia alejek w parkach i skwerach miejskich wynosi 75.897 m2: 1)nawierzchnie na terenach zieleni wykonane są w różnych technologiach - asfalt, kostka brukowa betonowa, kostka kamienna, płyty chodnikowe betonowe i kamienne, 2)na terenach zieleni znajdują się również schody terenowe wykonane z kamienia i betonu. 4.Powierzchnia alejek, ścieżek gruntowych na cmentarzu komunalnym przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha wynosi ca 3.500 m2 oraz 12.707 m2 nawierzchni utwardzonych - w przeważającej części z kostki brukowej betonowej. Powierzchnia alejek przy mogiłach wojennych wynosi 4.332m2. 5.Powierzchnia alejek na cmentarzu komunalnym przy ul. Zachodniej wynosi 14.276 m2 - alejki utwardzone w zdecydowanej większości o nawierzchni asfaltowej. 6.Wielkość i rodzaj świadczonych robót będzie ustalana przez Zamawiającego przy udziale Wykonawcy raz w tygodniu po przeglądzie w terenie, ze szczegółowym każdorazowym określeniem zakresu prac wynikającego z aktualnych potrzeb i wielkości posiadanych środków finansowych. Nie dotyczy to sytuacji wynikających z zaistniałych awarii na drogach lub chodnikach , gdzie zakres robót będzie ustalany na bieżąco. 7.Ilość robót do wykonania będzie uzależniona od stanu technicznego poszczególnych nawierzchni oraz przyznanych środków finansowych w budżecie Miasta Słupsk na dany rok budżetowy. 8.W przypadku zgłoszonych awarii na nawierzchniach Wykonawca zabezpieczy i oznakuje miejsce awarii stwarzającej zagrożenie bezpieczeństwa ruchu w celu niezwłocznego jej usunięcia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zimslupsk.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach