Przetargi.pl
Roboty w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji dla realizowanej inwestycji Budowa i modernizacja pomieszczeń Komendy Miejskiej PSP z przeznaczeniem na Miejskie Stanowisko Kierowania KM PSP w Chorzowi

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, ul. Katowicka 123
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2411008 , fax. 032 2491744
  • Data zamieszczenia: 2009-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Katowicka 123 123
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 032 2411008, fax. 032 2491744
    REGON: 27307305900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz-chorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Chorzowie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji dla realizowanej inwestycji Budowa i modernizacja pomieszczeń Komendy Miejskiej PSP z przeznaczeniem na Miejskie Stanowisko Kierowania KM PSP w Chorzowi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453320003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Złożenie dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie VI SIWZ. Ocena warunków dokonywana będzie na zasadzie spełnia-niespełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie. 2. Oferta cenowa. 3. Zaakceptowany projekt umowy. 4. Kosztorys ofertowy w wersji pełnej. 5. Aktualny dokument dopuszczający wykopnawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (wypis z rejestru prowadzonego przez sąd lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej) wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz zrealizowanych prac popartych referencjami. 7. Wykaz części zamówienia, które będzie wykonywane przez podwykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz-chorzow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach