Przetargi.pl
Roboty w branży hydraulicznej w ramach konserwacji i napraw bieżących w budynkach gminnych, własności zleconej oraz w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych w Żyrardowie

Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Żyrardów Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 96-300 Żyrardów, ul. Armii Krajowej 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 858 10 00 , fax. 046 858 10 01
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Żyrardów Spółka z o.o.
    ul. Armii Krajowej 5 5
    96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie
    tel. 046 858 10 00, fax. 046 858 10 01
    REGON: 75008796000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm-zyrardow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty w branży hydraulicznej w ramach konserwacji i napraw bieżących w budynkach gminnych, własności zleconej oraz w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych w Żyrardowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty w branży hydraulicznej w ramach konserwacji i napraw bieżących w budynkach gminnych, własności zleconej oraz w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych w Żyrardowie Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest określony w przedmiarach robót oraz STWIOR stanowiących zał. nr 11. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ, a także warunki określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności. Na potwierdzenie ww. warunku należy złożyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Na potwierdzenie ww. warunku należy złożyć: - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wg zał. 3). Należy wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał: -co najmniej jedną robotę o zakresie rzeczowym (złożoności) zbliżonym do niniejszego zamówienia tj. w zakresie konserwacji i napraw bieżących lub - jedną robotę z zakresem wod-kan i jedną robotę z zakresem c.o. o wartości porównywalnej do niniejszego zamówienia. - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wg zał. 4. Należy złożyć wykaz osób potwierdzający, że Wykonawca: - dysponuje co najmniej jednym kierownikiem lub mistrzem z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane. - dysponuje co najmniej trzema pracownikami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Należy załączy: - kserokopię uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane. -dokument świadczący o przynależności do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadanie odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie ww. warunku należy złożyć: - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Należy złożyć polisę do wysokości 100 000 zł. na jedno i wszystkie zdarzenia. W przypadku mniejszej wartości polisy należy złożyć przyrzeczenie, że suma ubezpieczenia będzie powiększona do wysokości 100 000 zł. oraz powiększona każdorazowo do ww. wysokości gdy nastąpi redukcja sumy ubezpieczenia w związku z zaistniałą szkodą mającą wpływ na obniżenie wartości polisy; w przypadku krótszego okresu ważności polisy należy złożyć przyrzeczenie, że Wykonawca przedłuży polisę na okres realizacji zamówienia wg zał. nr 8 Wykonawca spełnia inne wymagania zgodnie z ustawą i z treścią SIWZ. Na potwierdzenie ww. warunku należy złożyć - oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - oświadczenie o podwykonawcach zał. nr 9 - kosztorys ofertowy (wg zał. nr 5). - składniki do kosztorysowania wg zał. nr 6).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do formularza oferty (według załączonego wzoru - załącznik nr 1) należy załączyć niżej wyszczególnione dokumenty lub oświadczenia w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 6.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.2 Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wg zał. nr 3). 6.3 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( wg zał. nr 4 ). 6.4 Dokument potwierdzający przygotowanie zawodowe osoby, która będzie kierować wykonywaniem zamówienia tj. -kserokopię uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane. -dokument świadczący o przynależności do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadanie odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert. 6.5 Polisa i oświadczenie o przedłużeniu polisy (wg zał. nr 8 ). 6.6 Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (wg zał. nr 2). 6.7 Oświadczenie o podwykonawcach zał. nr 9. 6.8 Kosztorys ofertowy (wg zał. nr 5). 6.9 Składniki do kosztorysowania (wg zał. nr 6). 6.10 Zgłoszenie rejestracyjne podatnika od towarów i usług i podatku akcyzowego oraz decyzję w sprawie nadania numeru identyfikacyjnego oraz Regon prosimy załączyć do oferty. Przed zawarciem umowy Wykonawca może być zobowiązany do złożenia potwierdzenia nadania numeru identyfikacyjnego na druku NIP 5 oraz zaświadczenia, że jest zarejestrowany, jako czynny podatnik VAT. 6.11 Wymagania dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokument określony w pkt. 6.1 z zastrzeżeniem, że zamiast ww. dokumentu składają dokument wystawiony w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w punkcie 6.1 SIWZ zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wówczas ważność dokumentu stosuje się odpowiednio. Dokument sporządzony w języku obcym jest składany wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczony przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: roboczogodzina po narzutach
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgm-zyrardow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach