Przetargi.pl
Roboty sanitarne w ramach zadania „Termomodernizacja Zespołu Szkół w Polkowicach”

Powiat Polkowicki ogłasza przetarg

  • Adres: 59100 Polkowice, ul. św. Sebastiana
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 746 15 00 , fax. 76 746 15 01
  • Data zamieszczenia: 2017-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Polkowicki
    ul. św. Sebastiana 1
    59100 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 76 746 15 00, fax. 76 746 15 01
    REGON: 39064723900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty sanitarne w ramach zadania „Termomodernizacja Zespołu Szkół w Polkowicach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres robót obejmuje wymianę instalacji wody zimnej, ciepłej wraz z cyrkulacją oraz budowę instalacji hydrantowej w czterech segmentach Zespołu Szkół w Polkowicach o łącznej powierzchni użytkowej 11.325,29 m2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w tym: CZĘŚĆ I: 1) Prace demontażowe obejmujące usunięcie dotychczasowych instalacji wody. 2) Wykonanie nowych instalacji wody (wody ciepłej wraz z cyrkulacją oraz wody zimnej w zakresie węzłów sanitarnych oraz umywalek w pomieszczeniach gospodarczych oraz salach lekcyjnych) z wykorzystaniem miejsc prowadzenia istniejących pionów wody i tras doprowadzających instalacje wody do pomieszczeń, nowe podejścia do przyborów sanitarnych, instalacja rozprowadzającą pod stropem piwnicy oraz w istniejącym kanale, układana z wykorzystaniem istniejących przejść przez przegrody. 3) Dopuszcza się zastosowanie innych systemów rurowych, spełniających wymagania zawarte w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 4) W ramach wymiany wszystkich instalacji wody należy wykonać przejścia instalacyjne przez ściany i stropy, a także prace ogólnobudowlane. 5) Zakres prac obejmuje wykonanie tymczasowego zasilania budynku biblioteki. Prace instalacyjne muszą być wykonywane w uzgodnieniu z zarządcą obiektu z zapewnieniem stałego dostępu do wody dla zespołu szkół i biblioteki. CZĘŚĆ II: 1) Prace instalacyjne obejmują wykonanie nowej instalacji wodociągowej przeciwpożarowej na poziomie piwnic od głównego licznika. 2) Roboty budowlane dotyczą również wymiany pionów i podejść instalacji do szafek hydrantowych oraz zabudowania nowej armatury, a także zmiany lokalizacji istniejących szafek hydrantowych, w celu dostosowania ich lokalizacji do wymogów obowiązujących przepisów prawa. 3) Instalację wodociągową przeciwpożarową należy wykonać w układzie pętli wodnej z zasilaniem dwustronnym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ: CZĘŚĆ I: 1) Projekt wykonawczy – Inwestycja: „Termomodernizacja Zespołu Szkół w Polkowicach” Temat: Instalacja wody, Branża: Instalacje sanitarne; 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, branża: instalacje sanitarne; CZĘŚĆ II: 1) Projekt wykonawczy wewnętrznej instalacji hydrantowej do celów gaśniczych w Zespole Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach przy ul. Skalników 6 ; 2) Specyfikacja Techniczna – instalacja przeciwpożarowa. *) Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści wszelkiej dokumentacji wykonawczej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się więc zaproponowanie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. 3. Zamawiający wymaga, aby wykonawcy udzielili rękojmi i gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia, odpowiednio na Część I i/lub Część II. Okres rękojmi będzie zgodny z okresem gwarancji jakości. Okres gwarancji będzie wynosił od 24 miesięcy do 60 miesięcy – zgodnie z kryterium oceny ofert określonym przez wykonawcę w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferty muszą być zabezpieczone wadium w następujących wysokościach: CZĘŚĆ I: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych); CZĘŚĆ II: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadium można wnieść w formie: 1) pieniężnej; 2) poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręcznie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancji bankowej; 4) gwarancji ubezpieczeniowej; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 25 1240 3464 1111 0010 4690 9469 - Rachunek depozytowy. Niedopuszczalne jest wpłacanie wadium gotówką w kasie Starostwa lub gotówką w banku zapewniającym bankową obsługę zamawiającego (wpłata gotówkowa nie spełnia wymogu ustawy Prawo zamówień publicznych – art. 45 ust.7.). 5. Oryginał poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; gwarancji bankowej; gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia o którym mowa w ust. 2 pkt 5 należy złożyć w Kasie przy ul. św. Sebastiana 1 w Polkowicach przed upływem terminu składania ofert (Kasa Urzędu czynna: poniedziałek – czwartek 7:45 – 15:00, piątek 7:45 – 15:00). Wadium wnoszone w formach gwarancji lub poręczeń będą akceptowane, pod warunkiem, że ich treść będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, a okres ważności wadium nie będzie krótszy niż okres związania ofertą określony w SIWZ. 6. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 7. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. min. 30 dni od terminu składania ofert. 8. Termin wniesienia wadium upływa dnia 25.04.2017 r. o godzinie 13:30. 9. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b pzp zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 10. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ust. 1, 1 a, 2 i 4 pzp (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu zwrot nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy. Zamawiający zwraca kwotę wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, po odliczeniu kosztów prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę; w ofercie należy podać numer konta, na jakie zamawiający winien dokonać zwrotu wadium). 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach