Przetargi.pl
Roboty rozbiórkowe wraz z projektami i robotami towarzyszącymi budynku mieszkalnego przy ul. Mickiewicza 26 (lewa oficyna) oraz budynku nieużytkowanej oficyny przy ul. Witosa 9

Gmina Bytom - Bytomskie Mieszkania ogłasza przetarg

  • Adres: 41-907 Bytom, Zielna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 413 00 30 , fax. 32 413 00 33
  • Data zamieszczenia: 2020-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom - Bytomskie Mieszkania
    Zielna 25B
    41-907 Bytom, woj. śląskie
    tel. 32 413 00 30, fax. 32 413 00 33
    REGON: 24261540600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bm.bytom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty rozbiórkowe wraz z projektami i robotami towarzyszącymi budynku mieszkalnego przy ul. Mickiewicza 26 (lewa oficyna) oraz budynku nieużytkowanej oficyny przy ul. Witosa 9
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty rozbiórkowe wraz z projektem i robotami towarzyszącymi budynku mieszkalnego przy ul. Mickiewicza 26 (lewa oficyna) oraz budynku nieużytkowanej oficyny przy ul. Witosa 9. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: 1) Część I – Roboty rozbiórkowe budynku mieszkalnego przy ul. Mickiewicza 26 (lewa oficyna) wraz z projektem i robotami towarzyszącymi, w szczególności: a) Opracowanie dokumentacji technologii robót rozbiórkowych uwzględniającej zabezpieczenie budynku frontowego przy ul. Mickiewicza 26 i zabudowę garażową. Z uwagi na występujące uwarunkowania wynikające z konieczności zachowania przyległej zabudowy (budynek frontowy przy ul. Mickiewicza 26) w bezpiecznym stanie użytkowym zachodzi potrzeba wykonania zabezpieczeń ww. zabudowy poprzez wykonanie przypór z poprzecznych ścian wyburzanego budynku oficyny, które to należy określić w dokumentacji. W dokumentacji należy również określić zabezpieczenie przyległego budynku garaży, który prawdopodobnie posiada wspólną ścianę z budynkiem wyburzanej oficyny. W dokumentacji technologii robót rozbiórkowych należy zabezpieczyć, przez zamurowanie, ewentualne przejścia między rozbieraną oficyną a budynkiem frontowym na całą grubość ściany. b) Wykonanie rozbiórki budynku mieszkalnego oficyny z zagruzowaniem piwnic gruzem warstwami co 20 cm z zagęszczeniem mechanicznym warstw, wraz z wykonaniem zabezpieczeń pozostawionej zabudowy na podstawie opracowanej technologii robót rozbiórkowych. c) Skucie tynków wewnętrznych i wykonanie nowych tynków zewnętrznych cementowo- wapiennych nakrapianych w miejscu połączenia rozbieranej oficyny z budynkiem frontowym i budynkiem garaży. d) Zabezpieczenie poziomych i skośnych elementów zabezpieczeń przed destrukcyjnym działaniem warunków atmosferycznych blachą ocynkowaną lub czapkami betonowymi. e) Transport i utylizacja gruzu oraz innych odpadów z rozbiórki, f) Wyrównanie terenu po rozbiórce i jego plantowanie wraz z ułożeniem warstwy kruszywa żużlowego z zagęszczeniem. g) Wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej po rozbiórce wraz ze zgłoszeniem do zasobów geodezyjnych Urzędu miasta Bytom. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.1 do SIWZ – Program funkcjonalno – użykowy z załącznikami. 2) Część II – Roboty rozbiórkowe budynku nieużytkowanej oficyny przy ul. Witosa 9 wraz z projektem i robotami towarzyszącymi. a) Opracowanie dokumentacji technologii robót rozbiórkowych budynku oficyny przy ul. Witosa 9, uwzględniającej zabezpieczenie sąsiedniego budynku gospodarczego (budynek gospodarczy przy ul. Witosa 7). Z uwagi na występujące uwarunkowania wynikające z konieczności zachowania przyległej zabudowy (budynek gospodarczy przy ul. Witosa 7) w bezpiecznym stanie użytkowym, zachodzi potrzeba wykonania zabezpieczeń ww. zabudowy poprzez wykonanie przypór z poprzecznych ścian wyburzanego budynku oficyny, które to należy określić w dokumentacji. b) Wykonanie rozbiórki budynku użytkowego oficyny, z pozostawieniem części ścian po obrysie działki, które będą stanowiły mur graniczny z sąsiednimi posesjami, wraz z wykonaniem zabezpieczeń pozostawionej zabudowy na podstawie opracowanej technologii robót rozbiórkowych. c) Realizację wyburzenia należy wykonać z zagruzowaniem piwnic gruzem warstwami co 20 cm z zagęszczeniem mechanicznym warstw. d) Skucie tynków wewnętrznych i wykonanie nowych tynków zewnętrznych cementowo- wapiennych nakrapianych w miejscu połączenia rozbieranej oficyny, z budynkiem frontowym przy ul. Witosa 9, z budynkiem gospodarczym przy ul. Witosa 7 oraz wykonanie tynków zewnętrznych na pozostałej części ścian muru ogrodzeniowego od strony posesji przy ul. Witosa 9. e) Zabezpieczenie poziomych i skośnych elementów zabezpieczeń przed destrukcyjnym działaniem warunków atmosferycznych lub czapkami betonowymi. f) Transport i utylizacja gruzu oraz innych odpadów z rozbiórki, g) Wyrównanie terenu po rozbiórce i jego plantowanie wraz z ułożeniem warstwy kruszywa żużlowego z zagęszczeniem h) Wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej po rozbiórce wraz ze zgłoszeniem do zasobów geodezyjnych Urzędu miasta Bytom. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.2 do SIWZ – Program funkcjonalno – użykowy z załącznikami. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia odbioru końcowego robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia. 5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Istotnych postanowieniach umownych stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na terenie budowy. Wykonawcy, którzy są zainteresowani przeprowadzeniem takiej wizji w celu zapoznania się z miejscem wykonywania robót oraz ze stanem faktycznym obiektu, zobowiązani są zgłosić chęć uczestniczenia w wizji lokalnej do Zamawiającego w formie pisemnej lub za pośrednictwem e-maila na adres: zamówienia@bm.bytom.pl do dnia 6.10.2020 r. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy zostaną poinformowani pisemnie lub e-mailem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71200000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Część I - 1 200,00 złotych (słownie: jeden tysiąc dwieście 00/100); Część II - 800,00 złotych (słownie: osiemset złotych 00/100); zabezpieczającego ofertę na okres 30 dni. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego GETIN NOBLE Bank S.A. Oddział w Bytomiu nr 15 1560 1049 2103 2408 7777 0004 opisując przelew: „wadium – Wyburzenia ul. Mickiewicza 26 i ul. Witosa 9 Część ……….”. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach, oryginał wadium należy złożyć Zamawiającemu – Bytomskie Mieszkania, 41-909 Bytom, ul. Armii Krajowej 54b (w Informacji, po wcześniejszym umówieniu się telefonicznie pod numerem tel. 32 532-50-00, bądź pozostawiając w „skrzynce podawczej” mieszczącej się przy głównym wejściu do siedziby Bytomskich Mieszkań od strony ul. Armii Krajowej. W przypadku przesyłek wrzucanych do „skrzynki podawczej” nie ma możliwości uzyskania potwierdzenia nadania. 6. Wykaz elementów, jakie powinny zawierać gwarancje bankowe/ubezpieczeniowe: a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie banku/towarzystwa ubezpieczeniowego do zapłaty - na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego - sumy wadium, w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 Pzp.; b) dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji; c) wskazanie sumy gwarancyjnej; d) wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji/ubezpieczonego Gmina Bytom - Bytomskie Mieszkania, 41-907 Bytom, ul. Zielna 25B; e) wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji; f) wskazanie gwaranta; g) określenie okresu ważności gwarancji, tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym gwarancja o charakterze terminowym nie może zostać odwołana. 7. Wykaz elementów, jakie powinny zawierać poręczenia bankowe / poręczenia innej instytucji (tj. poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej/ poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 299): a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie banku / innej instytucji do zapłaty - na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego - sumy wadium w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 Pzp; b) wskazanie podmiotu, za który bank / inna instytucja dokonuje poręczenia; c) dokładna nazwa zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia; d) kwota do wysokości, której bank/ inna instytucja będzie zobowiązany; e) określenie okresu ważności poręczenia tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z zastrzeżeniem pkt. 9 i 10 poniżej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy z zastrzeżeniem pkt 14 poniżej. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt VIII.8 SIWZ, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający oprócz sytuacji opisanej w pkt VIII.9. SIWZ, zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 3) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz oferty – Załącznik nr 3a do SIWZ; b) oświadczenia, o których mowa w pkt. VI.1.a. i VI.1.b. SIWZ – pkt 1 Załącznika nr 3b i Załącznika Nr 3c do SIWZ; oraz jeżeli dotyczy: c) oświadczenia, o których mowa w pkt VI.2.a. i VI.2.b. SIWZ – pkt. 2 Załącznika Nr 3b i Załącznika Nr 3c do SIWZ; d) pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa lub inny dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy – oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem; e) dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie – oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem; f) dowód/dowody wskazujące, że zasoby innych podmiotów, na które powołuje się Wykonawca zostaną mu udostępnione, np. pisemne zobowiązania innych podmiotów, zawierające informacje określone w Załączniku Nr 3d do SIWZ. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach