Przetargi.pl
Roboty rozbiórkowe wraz z projektami i robotami towarzyszącymi budynków oficyny oraz budynku gospodarczego w podwórzu przy ul. Batorego 26 oraz budynku oficyny (I segment) w podwórzu przy ul. Dworcowej 18A w Bytomiu

Gmina Bytom - Bytomskie Mieszkania ogłasza przetarg

  • Adres: 41-907 Bytom, Zielna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 413 00 30 , fax. 32 413 00 33
  • Data zamieszczenia: 2020-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom - Bytomskie Mieszkania
    Zielna 25B
    41-907 Bytom, woj. śląskie
    tel. 32 413 00 30, fax. 32 413 00 33
    REGON: 24261540600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bm.bytom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty rozbiórkowe wraz z projektami i robotami towarzyszącymi budynków oficyny oraz budynku gospodarczego w podwórzu przy ul. Batorego 26 oraz budynku oficyny (I segment) w podwórzu przy ul. Dworcowej 18A w Bytomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty rozbiórkowe wraz z projektem i robotami towarzyszącymi budynków oficyny oraz budynku gospodarczego w podwórzu przy ul. Batorego 26 oraz budynku oficyny (I segment) w podwórzu przy ul. Dworcowej 18A w Bytomiu. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: 1) Część I – Zaprojektowanie i wykonanie rozbiórki budynków oficyny oraz budynku gospodarczego w podwórzu przy ul. Batorego 26 wraz z robotami towarzyszącymi, w szczególności: a) Opracowanie dokumentacji technologii robót rozbiórkowych uwzględniającej zabezpieczenie budynku oficyny mieszkalnej lewej przy ul. Batorego 26 i zabudowy budynków warsztatu samochodowego znajdującego się na sąsiedniej posesji przy ul Wrocławskiej 22A. Z uwagi na występujące uwarunkowania wynikające z konieczności zachowania przyległej zabudowy (budynek lewej oficyny mieszkalnej przy ul. Batorego 26 i warsztatu samochodowego przy ul. Wrocławskiej 22a) w bezpiecznym stanie użytkowym, jeżeli zajdzie taka potrzeba należy wykonać zabezpieczenia ww. zabudowy , które to należy określić w dokumentacji. W dokumentacji technologii robót rozbiórkowych należy określić wykończenie elewacji bocznej oficyny mieszkalnej w miejscu po wyburzonym budynku oficyny „A” z zamurowaniem występujących tam otworów. b) Wykonanie rozbiórki budynków dwu kondygnacyjnych oficyny „A” „B” „C” z kominem pieca piekarniczego dawnej piekarni i parterowego budynku gospodarczego „D” z rozbiórką posadzek i ścian do wysokości terenu z wykonaniem zabezpieczeń pozostawionej zabudowy na podstawie opracowanej technologii robót rozbiórkowych. c) Pozostawienie części murów budynków 'B' „C” „D” o wys. 2,0m od strony sąsiedniej posesji Batorego 24 działka nr 37. d) Transport i utylizacja materiałów niebezpiecznych (papa), drewno i stal na legalne wysypisko. e) Spryzmowanie pozostałego gruzu ceglanego i betonowego na terenie zabudowy rozebranych budynków „C” i „D”. f) Wykonać ogrodzenie z siatki na słupkach między pozostałą lewą oficyną zamieszkałą, a spryzmowanym gruzem, pozostawiając 4,0 m przejścia i przejazdu do budynku oficyny lewej. g) Wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej po rozbiórce wraz ze zgłoszeniem do zasobów geodezyjnych Urzędu miasta Bytom. h) Budynki oficyny i budynek gospodarczy przeznaczony do rozbiórki są nieużytkowane, wewnątrz częściowo uszkodzone z uszkodzonymi dachami oznaczonymi na mapce sytuacyjnej: - budynki oficyny o dwóch kondygnacjach nadziemnych „A”, „B” „C” - w podwórzu przy ul. Batorego 26 w Bytomiu wraz z kominem dawnej piekarni. - budynek gospodarczy o jednej kondygnacji nadziemnej „D”, - w podwórzu przy ul. Batorego 26 w Bytomiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.1 do SIWZ – Program funkcjonalno – użytkowy z załącznikami. 2) Część II – Zaprojektowanie i wykonanie rozbiórki budynku oficyny (I segment) w podwórzu przy ul. Dworcowej 18 A wraz z robotami towarzyszącymi, w szczególności: a) Opracowanie dokumentacji technologii robót rozbiórkowych uwzględniającej zabezpieczenie sąsiadujących budynków; oficyny przy ul. Dworcowej 18B oraz garaży przy ul. Dworcowej 20A. Z uwagi na występujące uwarunkowania wynikające z konieczności zachowania przyległej zabudowy (budynek oficyny przy ul. Dworcowej 18B) w bezpiecznym stanie użytkowym, zachodzi potrzeba wykonania zabezpieczeń ww. zabudowy poprzez wykonanie przypór z poprzecznych ścian wyburzanego budynku oficyny, które to należy określić w dokumentacji. W dokumentacji należy również określić zabezpieczenie przyległego budynku garaży (przy ul. Dworcowej 20A) który prawdopodobnie posiada wspólną ścianę z budynkiem wyburzanej oficyny. b) Wykonanie rozbiórki budynku użytkowego oficyny z zagruzowaniem piwnic gruzem warstwami co 20 cm z zagęszczeniem mechanicznym warstw, wraz z wykonaniem zabezpieczeń pozostawionej zabudowy na podstawie opracowanej technologii robót rozbiórkowych. c) Skucie tynków wewnętrznych i wykonanie nowych tynków zewnętrznych cementowo- wapiennych nakrapianych w miejscu połączenia rozbieranej oficyny, z budynkiem oficyny przy ul. Dworcowej 18B i budynkami garaży przy ul. Dworcowej 20A. d) Zabezpieczenie poziomych i skośnych elementów zabezpieczeń przed destrukcyjnym działaniem warunków atmosferycznych blachą ocynkowaną lub czapkami betonowymi. e) Transport i utylizacja gruzu oraz innych odpadów z rozbiórki, f) Wyrównanie terenu po rozbiórce i jego plantowanie wraz z ułożeniem warstwy kruszywa żużlowego z zagęszczeniem g) Wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej po rozbiórce wraz ze zgłoszeniem do zasobów geodezyjnych Urzędu miasta Bytom, h) Budynek oficyny użytkowej przeznaczony do rozbiórki jest nieużytkowany, wewnątrz częściowo zawalony, z zawalonym dachem, oznaczonym na mapce sytuacyjnej: - „A” - budynek oficyny mieszkalnej-użytkowej w podwórzu przy ul. Dworcowej 18A w Bytomiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.2 do SIWZ – Program funkcjonalno – użytkowy z załącznikami. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia odbioru końcowego robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia. 5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Istotnych postanowieniach umownych stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na terenie budowy. Wykonawcy, którzy są zainteresowani przeprowadzeniem takiej wizji w celu zapoznania się z miejscem wykonywania robót oraz ze stanem faktycznym obiektu, zobowiązani są zgłosić chęć uczestniczenia w wizji lokalnej do Zamawiającego w formie pisemnej lub za pośrednictwem e-maila na adres: zamówienia@bm.bytom.pl do dnia 15.10.2020 r. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy zostaną poinformowani pisemnie lub e-mailem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Część I - 1 000,00 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100); Część II - 1 200,00 złotych (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100); zabezpieczającego ofertę na okres 30 dni. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego GETIN NOBLE Bank S.A. Oddział w Bytomiu nr 15 1560 1049 2103 2408 7777 0004 opisując przelew: „wadium – Wyburzenia ul. Batorego 26 i ul. Dworcowa 18A Część ……….”. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach, oryginał wadium należy złożyć Zamawiającemu – Bytomskie Mieszkania, 41-909 Bytom, ul. Armii Krajowej 54b (w Informacji, po wcześniejszym umówieniu się telefonicznie pod numerem tel. 32 532-50-00, bądź pozostawiając w „skrzynce podawczej” mieszczącej się przy głównym wejściu do siedziby Bytomskich Mieszkań od strony ul. Armii Krajowej. W przypadku przesyłek wrzucanych do „skrzynki podawczej” nie ma możliwości uzyskania potwierdzenia nadania. 6. Wykaz elementów, jakie powinny zawierać gwarancje bankowe/ubezpieczeniowe: a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie banku/towarzystwa ubezpieczeniowego do zapłaty - na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego - sumy wadium, w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 Pzp.; b) dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji; c) wskazanie sumy gwarancyjnej; d) wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji/ubezpieczonego Gmina Bytom - Bytomskie Mieszkania, 41-907 Bytom, ul. Zielna 25B; e) wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji; f) wskazanie gwaranta; g) określenie okresu ważności gwarancji, tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym gwarancja o charakterze terminowym nie może zostać odwołana. 7. Wykaz elementów, jakie powinny zawierać poręczenia bankowe / poręczenia innej instytucji (tj. poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej/ poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 299): a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie banku / innej instytucji do zapłaty - na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego - sumy wadium w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 Pzp; b) wskazanie podmiotu, za który bank / inna instytucja dokonuje poręczenia; c) dokładna nazwa zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia; d) kwota do wysokości, której bank/ inna instytucja będzie zobowiązany; e) określenie okresu ważności poręczenia tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z zastrzeżeniem pkt. 9 i 10 poniżej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy z zastrzeżeniem pkt 14 poniżej. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt VIII.8 SIWZ, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający oprócz sytuacji opisanej w pkt VIII.9. SIWZ, zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 3) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -------------------------------------------
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz oferty – Załącznik nr 3a do SIWZ; b) oświadczenia, o których mowa w pkt. VI.1.a. i VI.1.b. SIWZ – pkt 1 Załącznika nr 3b i Załącznika Nr 3c do SIWZ; oraz jeżeli dotyczy: c) oświadczenia, o których mowa w pkt VI.2.a. i VI.2.b. SIWZ – pkt. 2 Załącznika Nr 3b i Załącznika Nr 3c do SIWZ; d) pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa lub inny dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy – oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem; e) dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie – oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem; f) dowód/dowody wskazujące, że zasoby innych podmiotów, na które powołuje się Wykonawca zostaną mu udostępnione, np. pisemne zobowiązania innych podmiotów, zawierające informacje określone w Załączniku Nr 3d do SIWZ. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach