Przetargi.pl
ROBOTY ROZBIÓRKOWE BUDYNKÓW 102, 103, 104, 105, 107, 108, 110, 111, 112, 114, 116, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126 NA TERENIE JW 4226 SKŁAD HAJNÓWKA

25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-601 Białystok, ul. Kawaleryjska 70
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 749 88 13 , fax. 85 749 88 36
  • Data zamieszczenia: 2013-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
    ul. Kawaleryjska 70 70
    15-601 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 749 88 13, fax. 85 749 88 36
    REGON: 20068982800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojsko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY ROZBIÓRKOWE BUDYNKÓW 102, 103, 104, 105, 107, 108, 110, 111, 112, 114, 116, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126 NA TERENIE JW 4226 SKŁAD HAJNÓWKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: Roboty rozbiórkowe budynków Nr 102, 103, 104, 105, 107, 108, 110, 111, 112, 114, 116, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126 na terenie JW 4226 Skład Hajnówka (CPV - 45110000-1) 1. Zainteresowany zamówieniem wykonawca po pobraniu SIWZ, a przed złożeniem oferty będzie miał możliwość zapoznania się z warunkami miejscowymi usytuowania i rodzajem budynków do rozbiórki po uzgodnieniu z Sekcją Obsługi Infrastruktury Hajnówka. Zainteresowany zamówieniem wykonawca po pobraniu SIWZ, a przed złożeniem oferty będzie miał możliwość zapoznania się z warunkami miejscowymi usytuowania i zabudową. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca robót budowlanych w terenie, dnia 03.10.2013 r Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej z panem Pawłem Patejukiem, tel. 85 749 80 32. Wykonawca dopuszcza pobranie wymiarów poszczególnych elementów robót i przeanalizowania innych czynników mających wpływ na cenę ryczałtową i wykonanie zamówienia. Jakikolwiek błąd lub przeoczenie (opuszczenie) w ilościach podanych w przedmiarze lub gdzie indziej w ST wchodzą w zakres ryzyka Wykonawcy i nie zwalnia to Wykonawcy od obowiązku ukończenia wszystkich robót. 3. Wszyscy pracownicy wykonujący realizujący zadanie muszą posiadać aktualne zaświadczenia o niekaralności celem okazania na żądanie służb ochrony. W terminie 2 dni przed dniem przekazania terenu budowy Wykonawca dostarczy Zamawiającego imienny wykaz pracowników oraz kierowców biorących udziału w robotach budowlanych wraz z numerami ich dowodów osobistych, a także dane dotyczące samochodów i pojazdów używanych w realizacji zamówienia wobec Kierownika Sekcji Ochrony Fizycznej, stosownego do realizacji danego zamówienia. 4. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym w dniu podpisania umowy dostarczy 4 egzemplarze kosztorysu ofertowego sporządzonego na podstawie przedmiarów wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów i sprzętu sporządzony wg założeń do kosztorysowania które będą stanowiły załącznik do umowy. 5. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót), posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane) oraz dostarczy aktualne potwierdzenie przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 6.Ogólna charakterystyka budynków i ich lokalizacja: 6.1 Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka budynków techniczno - usługowych o Nr 102, 103, 104, 105, 107, 108, 110, 111, 112, 114, 116, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126 na terenie JW 4226 Skład Hajnówka. Wszystkie w/w budynki są murowane z cegły ceramicznej pełnej o dachu krokwiowym jednospadowym, krytym papą na lepiku po deskowaniu pełnym, stolarka okienna i drzwiowa drewniana, podłogi w budynkach za desek gr. 32mm na legarach drewnianych i podbudowie betonowej. 6.2 Budynki bez instalacji. Budynki położone na terenie leśnym Nadleśnictwo Hajnówka dzierżawionym przez MON. Teren w miejscu posadowienia w/w budynków zadrzewiony. 7. Opis postępowania z odpadami powstałymi w trakcie realizacji zadania: 7.1 Wykonawca zgodnie z pkt. 22 art.3 ustawy o odpadach jest wytwórcą odpadów powstałych w wyniku świadczenia usług, 7.2 Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia z terenu budowy wytworzonych przy realizacji zadania odpadów, 7.3 Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie realizacji zadania zgodnie z ustawą o odpadach, z dnia 14.12.2012 r. oraz ustawą Prawo Ochrony Środowiska (DZ.U. 62 z 2001, poz. 627 z późn. zm.), 7.4 Drewno rozbiórkowe i odpady żelaza i stali powstałe przy robotach rozbiórkowych Wykonawca przekaże do magazynu SOI Hajnówka, 7.5 Gruz ceglany i betonowy powstały przy robotach rozbiórkowych Wykonawca wywiezie z terenu rozbiórki na koszt własny w ramach pozycji przedmiarowych 7.6 Papę z pokryć dachowych Wykonawca wywiezie z terenu rozbiórki i przekaże do utylizacji przedstawiając na dzień odbioru robót kartę przekazania odpadu 7.7 Wykonawca ma udokumentować Zamawiającemu sposób zagospodarowania odpadów niebezpiecznych (17 03 03*), 7.8 Utylizacja odpadów odbędzie się w ramach kosztów ogólnych budowy. Wykonawca jako wytwórca odpadów zobowiązany jest do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 roku, poz. 21). Odpad niebezpieczny powstały z rozbiórki pokrycia dachowego zawierającego smołę lub produkty smołowe należy zakwalifikować jako odpad o kodzie 17 03 03 *, Wykonawca zutylizuje na własny koszt okazując na dzień odbioru robót kartę przekazania odpadów uprawnionym firmom 8.Uzgodnienia i zgłoszenia: Zamawiający posiada zgodę Nadleśnictwa Hajnówka na prowadzenie robót rozbiórkowych na terenie objętym rozbiórką. 9.Opis i zakres robót rozbiórkowych: 9.1 Zakres robót budowlanych zgodnie ze specyfikacją techniczną i przedmiarami kosztorysowymi obejmuje: rozebranie pokrycia dachowego z papy wraz z wywozem z terenu rozbiórki i jej utylizacją, rozebranie obróbek blacharskich, rozebranie deskowania dachu na styk, rozebranie konstrukcji więźb dachowych drewnianych (dach na krokwiach drewnianych) wykucie z muru stolarki okiennej i drzwiowej rozebranie murów z cegły ceramicznej pełnej na zaprawie wapiennej powyżej poziomu terenu, rozebranie podłogi z desek gr. 32mm i legarów drewnianych, rozebranie posadzki betonowej gr. 15cm, rozebranie fundamentów z cegły ceramicznej, wywóz drewna rozbiórkowego z terenu rozbiórki do magazynu SOI Hajnówka, wywóz ewentualnego złomu z terenu rozbiórki do magazynu SOI Hajnówka, wywóz gruzu z terenu rozbiórki przez Wykonawcę, wyrównanie terenu w miejscu rozbiórki wraz z plantowaniem gruntu rodzimego. 9.2 Nie przewiduje się zmian zagospodarowania terenu w stosunku do stanu istniejącego z wyjątkiem rozbieranych budynków. 9.3 Budynki nie znajdują się w strefie działań konserwatora zabytków i nie podlegają uzgodnieniu w tym zakresie. 9.4 Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty Nadleśnictwu Hajnówka za ewentualne szkody w drzewostanie powstałe w trakcie prac rozbiórkowych i transportowych na podstawie ustawy o ochronie przyrody (DZ. U. 92. 880 z 2004 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych do ustawy. 9.5 Wykonawca zobowiązany jest do ewentualnej naprawy dróg leśnych zniszczonych podczas prowadzenia robót rozbiórkowych i transportowych. 10. Kubatura budynków do rozbiórki: 1. Budynek Nr 102 - 42m3, 2. Budynek Nr 103 - 42m3, 3. Budynek Nr 104 - 42m3, 4. Budynek Nr 105 - 42m3, 5. Budynek Nr 107 - 42m3, 6. Budynek Nr 108 - 42m3, 7. Budynek Nr 110 - 42m3, 8. Budynek Nr 111 - 42m3, 9. Budynek Nr 112 - 42m3, 10. Budynek Nr 114 - 42m3, 11. Budynek Nr 116 - 42m3, 12. Budynek Nr 118 - 42m3, 13. Budynek Nr 119 - 42m3, 14. Budynek Nr 120 - 42m3, 15. Budynek Nr 121 - 42m3, 16. Budynek Nr 122 - 42m3, 17. Budynek Nr 123 - 42m3, 18. Budynek Nr 124 - 42m3, 19. Budynek Nr 125 - 42m3, 20. Budynek Nr 126 - 42m3. 11. Warunki realizacji robót: 11.1.Praca w godzinach od 7: 00 do 15: 30 od poniedziałku do czwartku i w piątki od 7: 00 do 13: 00, praca w godzinach nadliczbowych oraz w dni wolne od pracy tylko po zaakceptowaniu przez użytkownika, Dowódca JW 4226. 11.2.Roboty będą wykonywane w czynnym zakładzie. 11.3.W dniu podpisania umowy wykonawca dostarczy kopię dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy ubezpieczenia terenu budowy na kwotę brutto jak w ofercie w zakresie od kradzieży, klęsk żywiołowych, pożaru jak we wzorze umowy . 11.4.Wykonawca przed rozpoczęciem robót dostarczy wykaz osób i sprzętu do realizacji zadania oraz zaświadczenia o niekaralności wszystkich pracowników uczestniczących w robotach rozbiórkowych, wobec Pełnomocnika danego obiektu. 11.5.Na terenie rozbiórki obowiązuje zakaz używania otwartego ognia, palenia tytoniu, zakaz używania urządzeń rejestrujących dźwięk i wizję, zakaz używania telefonów komórkowych. 11.6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonania robót budowlanych oraz za zgodność ich przeprowadzenia ze sztuką budowlaną, specyfikacją techniczną, poleceniami Zamawiającego lub inspektora nadzoru oraz zasadami BHP i ppoż. Polecenia inspektora nadzoru dotyczące realizacji robót będą wykonywane przez Wykonawcę nie później niż w czasie wyznaczonym pod groźbą zatrzymania robót. Skutki finansowe z tytułu wstrzymania robót w takiej sytuacji ponosi Wykonawca. 11.7.Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić zagospodarowanie terenu budowy na własny koszt. 11.8. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonania robót budowlanych oraz za zgodność ich przeprowadzenia ze sztuką budowlaną, specyfikacją techniczną, poleceniami Zamawiającego lub inspektora nadzoru oraz zasadami BHP i ppoż. Polecenia inspektora nadzoru dotyczące realizacji robót będą wykonywane przez Wykonawcę nie później niż w czasie wyznaczonym pod groźbą zatrzymania robót. Skutki finansowe z tytułu wstrzymania robót w takiej sytuacji ponosi Wykonawca. 11.9. Rozliczenie zużycia energii elektrycznej i wody z odprowadzeniem ścieków na cele budowy, dokonane będzie na podstawie odczytów uzyskanych z zamontowanych przez Wykonawcę na własny koszt urządzeń pomiarowych lub ryczałtem wg zasad określonych w oddzielnie zawartej umowie na dostarczenie mediów pomiędzy Wykonawcą i 25 Wojskowym Oddziałem Gospodarczym oraz RZI (Rejonowy Zarząd Infrastruktury) Olsztyn. 11.10. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić na placu budowy warunki bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. nr 47 poz. 401). 11.11. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia robót budowlanych zgodnie z przepisami i zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy, w szczególności w oparciu o przepisy rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 roku w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2003 roku, Nr 169, poz. 1650 z poźn zm.) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr. 47, poz. 401), z uwzględnieniem specyfiki obiektu budowlanego i warunków prowadzenia robót budowlanych. W szczególności Wykonawca ma obowiązek zadbać, aby personel nie wykonywał prac w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia lub niespełniających odpowiednich wymagań sanitarnych. 12. UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót zawiera niniejszy opis przedmiotu zamówienia, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 7 do SIWZ), założenia wyjściowe do kosztorysowania (załącznik nr 8 do SIWZ), przedmiar robót (załącznik nr 9 do SIWZ), karta typowania robót (załącznik nr 10 do SIWZ), część graficzna (załącznik nr 11 do SIWZ) oraz wzór umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). 13. Przyjęte w opisach technologie i materiały wskazując producentów określają wymagania techniczne. W przypadku wystąpienia w w/w dokumentacji: nazw producenta, znaku towarowego, patentu, pochodzenia w odniesieniu do wymaganych materiałów, Zamawiający zaleca aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów o równoważnych parametrach techniczny i funkcjonalnych (zamienników) nie gorszych niż określone w dokumentacji oraz posiadających stosowne dopuszczenie, certyfikaty i aprobaty techniczne. Dopuszcza się stosowanie zamienników materiałowych, które nie obniżą wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia. 14. Podwykonawstwo: Zamawiający dopuszcza powierzenie zamówienia podwykonawcom oraz żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, którą powierzy podwykonawcom, zgodnie z art. 36 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2010 nr 113 poz. 759 z późn. zm.). W umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, wskazane w ofercie części zamówienia, które wykonawca powierzy podwykonawcy, zostaną doprecyzowane. Wymaga się przed podpisaniem umowy, wskazania szczegółowego zakresu prac, które będzie realizował podwykonawca, nazwę podmiotu, adres i inne szczegóły pozwalające zidentyfikować podmiot. Do zawarcia przez wykonawcę umowy z podwykonawcą jest wymagana zgoda Zamawiającego. Jeżeli Zamawiający, w terminie 14 dni od przedstawienia mu przez wykonawcę umowy z podwykonawcą lub jej projektu, wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót określonych w umowie lub projekcie, nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie umowy. Zamawiający nie wyraża zgody na zawarcie umowy podwykonawcy z dalszym podwykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.000, zł (jeden tysiąc złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach