Przetargi.pl
Roboty remontowo-wykończeniowe w budynku Gimnazjum Nr 1 w Jaworznie.

Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Jaworznie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-606 Jaworzno, ul. Północna 9b
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6181800, 6181815 , fax. 032 6181801
  • Data zamieszczenia: 2009-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Jaworznie
    ul. Północna 9b 9b
    43-606 Jaworzno, woj. śląskie
    tel. 032 6181800, 6181815, fax. 032 6181801
    REGON: 27107683000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzopow.jaworzno.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowo-wykończeniowe w budynku Gimnazjum Nr 1 w Jaworznie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane w budynku Gimnazjum Nr 1 w Jaworznie przy ul. Urzędniczej 11 polegające na: 1) wykonaniu w sali gimnastycznej, wymiany 2 szt. drzwi drewnianych na drzwi z profili aluminiowych, cyklinowaniu i malowaniu parkietu, wy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 58 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1200.00PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonana na podstawie następujących dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę: 1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na Załączniku Nr 3 do specyfikacji; w wypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, złoży wraz z Załącznikiem Nr 3, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 2) aktualnego, tj. wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 3) uprawnień dla osoby pełniącej funkcję kierownika robót, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wraz z zaświadczeniem o wpisie do właściwej izby inżynierów budownictwa oraz posiadanym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej, aktualnym na dzień otwarcia ofert, 4) świadectwo kwalifikacyjne, dla co najmniej 1 osoby, która będzie wykonywała prace objęte przedmiotem zamówienia, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych, na stanowisku eksploatacji z wpisem uprawniającym do wykonywania praca remontowych, montażowych i kontrolno - pomiarowych, aktualne na dzień otwarcia ofert i na okres przewidziany na wykonanie zamówienia, 5) wykazanie, na Załączniku Nr 4 do SIWZ, wykonania w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonania co najmniej jednej roboty remontowo - wykończeniowej obejmującej wymianę wykładziny PCV, roboty malarskie i wymianę stolarki budowlanej, o wartości minimum 56.000,00 zł netto wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana z należytą starannością.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzopow.jaworzno.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach