Przetargi.pl
ROBOTY REMONTOWO-BUDOWLANE W SZKOŁACH NR 173 i 385 W DZIELNICY WESOŁA M.ST. WARSZAWY

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła ogłasza przetarg

  • Adres: 05-075 Warszawa, 1 Praskiego Pułku
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 41 06, , fax. 22 443 40 01
  • Data zamieszczenia: 2019-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła
    1 Praskiego Pułku 33
    05-075 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 41 06, , fax. 22 443 40 01
    REGON: 01525964000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wesola.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY REMONTOWO-BUDOWLANE W SZKOŁACH NR 173 i 385 W DZIELNICY WESOŁA M.ST. WARSZAWY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych w Szkole Podstawowej Nr 173 przy ul. Trakt Brzeski 18 oraz Szkole Podstawowej Nr 385, przy ul. Klimatycznej 1. Zakres robót remontowo-budowlanych w Szkole Podstawowej Nr 173, przy ul. Trakt Brzeski 18 obejmuje: 1. Remont pomieszczeń sanitarnych przy sali gimnastycznej z wymianą podłogi z gresu o powierzchni 25,80 m2, wymianą licowania ścian płytkami w ilości 71,80m2 i malowaniem ścian farbami lateksowymi w ilości 100,90m2. 2. Wymianę drzwi wewnętrznych drewnianych w ilości 6 szt., 3. Wymianę brodzików w ilości 3 szt., 4. Wymianę umywalek w ilości 5 szt., 5. Wymianę ustępów typu geberit w ilości 1 szt., 6. Wymianę wentylatorów łazienkowych w ilości 3 szt., 7. Wykonanie instalacji elektrycznej o długości 426 mb., 8. Wymianę opraw oświetleniowych wraz z łącznikami w ilości 19 szt., i montaż 14 szt., 9. Podłączenie urządzeń sanitarny i instalacji z rur PP o długości 38 mb., 10. Remont i dostosowanie obecnej stołówki na potrzeby biblioteki szkolnej, 11. Rozbiórkę ścianek działowych z płyt GK w ilości 24,52 m2, 12. Wymianę płytek ściennych w ilości 74,22m2, 13. Tynkowanie ścian w ilości 74,22 m2., 14. Gładzie gipsowe w ilości 379,61 m2., 15. Malowaniu tynków farbą lateksową w ilości 281,13 m2., 16. Malowanie farbą olejną rur wodociągowych w ilości 23 mb., 17. Wykonanie posadzki z wykładziny typu tarket w ilości 74,22 m2, na warstwie wyrównawczej z zaprawy samopoziomującej, - wraz z robotami towarzyszącymi. Zakres robót remontowo-budowlanych w Szkole Podstawowej Nr 385, przy ul. Klimatycznej 1 obejmuje: 1. Naprawę pokrycia dachowego przy klatce schodowej hali sportowej w ilości 58,00 m2, 2. Wymianę szyb zespolonych w drzwiach do sali nr 8 na szyby bezpieczne w ilości 2,79 m2, 3. Remont i poszerzenie chodnika z kostki brukowej betonowej na powierzchni 22,40 m2 wraz z obrzeżami o długości 13,20 mb., 4. Odwodnienie terenu pomiędzy placem zabaw a boiskiem z wykonaniem płyt ażurowych betonowych wypełnionych żwirem w ilości 33,00 m2, z obrzeżami betonowymi o dł. 16,80 mb. 5. Wymianę 2 szt. podokienników z blachy przy szatni nr 53, 6. Remont 2 łazienek z wymianą terakoty o powierzchni 50,86 m2, wymianą licowania ścian płytkami w ilości 107,70m2 i malowaniem ścian farbami lateksowymi w ilości 52,12m2, 7. Rozbiórkę ścianek działowych z cegieł w ilości 24,64 m2, 8. Wymianę drzwi wewnętrznych łazienkowych drewnianych w ilości 4 szt. 9. Izolację łazienek folią w płynie w ilości 50,86 m2, 10. Gładzie gipsowe w ilości 52,12 m2, 11. Montaż systemowych kabin sanitarnych w ilości 11,97 m2, 12. Wymiana 2 szt. okien zespolonych z PCV w ilości 2,78 m2, 13. Wymianę umywalek w ilości 6 szt., 14. Wymianę pisuarów w ilości 3 szt. 15. Wymianę ustępów typu geberit w ilości 6 szt., 16. Wykonanie instalacji elektrycznej o długości 85 mb., 17. Wymianę opraw oświetleniowych wraz z łącznikami w ilości 6 szt., i montaż 8 szt., 18. Podłączenie urządzeń sanitarny i instalacji z rur PP o długości 95 mb., i PCV o długości 14 mb., 19. Remont kotłowni polegający na wymianie naczynia przeponowego, sterownika z okablowaniem kotła i zaworu bezpieczeństwa, 20 Remont podjazdu przy wejściu H2 od strony sali gimnastycznej polegający na wymianie nawierzchni w ilości 2,5 m2. - wraz z robotami towarzyszącymi. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający wymaga - zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (na pełen etat) przez wykonawcę lub podwykonawcę co najmniej sześciu osób wykonujących roboty w trakcie realizacji przedmiotu umowy - z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów i pracowników administracji, tj. sześciu osób do wykonywania czynności polegających na wykonywaniu pomocniczych robót budowlanych, porządkowych oraz związanych z zabezpieczeniem BHP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 9 800,- zł (słownie: dziewięć tysięcy osiemset złotych). 2. Wadium może być wniesione w: a) w pieniądzu – wniesione przelewem bankowym na konto Urzędu Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy - Nr konta: 52 1030 1508 0000 0005 5001 5129 – wymogiem jest, aby wadium wniesione zostało przed upływem terminu składania ofert; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązania kasy są zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 B ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 3. Wadium wniesione w formach określonych w pkt. b, c, d, e, należy złożyć w kasie Urzędu Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy, a kserokopię dokumentu, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę dołączyć do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu – kopię dowodu wniesienia wadium, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę należy dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: informację o nienależeniu do grupy kapitałowej (informację zgodnie art. 24 ust. 11 ustawy, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert) wg wzoru określonego w załączniku nr 7 lub listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) (w przypadku podmiotów występujących wspólnie informację/listę podmiotów składa każdy wykonawca (uczestnik konsorcjum),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach