Przetargi.pl
ROBOTY REMONTOWO-BUDOWLANE W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PELPLINIE.

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 83-130 Pelpin, ul. Szpitalna 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0 58 536 12 18 , fax. 0 58 536 39 43
  • Data zamieszczenia: 2015-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Szpitalna 2 2
    83-130 Pelpin, woj. pomorskie
    tel. 0 58 536 12 18, fax. 0 58 536 39 43
    REGON: 00029609300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps-pelplin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY REMONTOWO-BUDOWLANE W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PELPLINIE.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Remont pomieszczeń - budynek DPS - należy przyjąć opodatkowanie podatkiem VAT w wysokości 8 % 2. Remont agregatorni- należy przyjąć opodatkowanie podatkiem VAT w wysokości 23 % Przedmiotem zamówienia objęto prace remontowe w budynku DPS w Pelplinie: pokój nr 4 w pawilonie, agregatornia, pokój nr 21 w budynku głównym, łazienka w pokoju nr 4 w budynku głównym, pokój nr 119 w budynku głównym, korytarze piwnic i kuchnia, klatka schodowa ewakuacyjna, korytarz I pietro, holl wejściowy, korytarz do kaplicy na parterze, korytarz przy windzie. Szczegółowy zakres wg przedmiarów. Przybliżenie wielkości-poniżej. 1. Prace w pokoju nr 4 w pawilonie. Rozebranie posadzek z płytek wraz z rozebraniem posadzki cementowej, wykonanie warstw izolacyjnych i warstw podłoża, położenie posadzek z płytek gres - 3,5 m2. Wykonanie prac remontowych ścian: zeskrobanie farby, szpachlowanie, gruntowanie, wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach, malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi: 16,50 m2+47,0 m2. Malowanie stolarki drzwiowej, grzejników i rur. Wykonanie lamperii z żywic. Wymiana ustępu wraz ze spłuczką- kompakt- należy zakupić i zamontować, mimo ujęcia w przedmiarze - materiał inwestora -pkt.22 przedmiaru. 2. Prace remontowe w agregatorni. Wykonanie tynków wewnętrznych na ścianach i stropach - łącznie 130,25 m2.Dwukrotne malowanie farbami wapiennymi. Wykonanie instalacji wewnętrznej elektrycznej: 30 m przewodu, montaż puszek, gniazd, łączników instalacyjnych i opraw oświetleniowych. 3. Pokój nr 21 w budynku głównym. Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, naprawa podłóg poprzez nabicie płyt OSB, wykonanie izolacji termicznych i przeciwdźwiękowych, ułożenie podłogi z paneli- 17,28 m2. Wykonanie napraw ścian: zeskrobanie farby, gruntowanie tynków, gładzie gipsowe natynkowe ścian i sufitów- 70,08 m2. Malowanie ścian farbami barwionymi w masie- wybór kolorów przez Zamawiającego. Malowanie rur i grzejników. Osadzenie osłony ścian- listwa metalowa powleczona PCV. Obsadzenie desek odbojowych na ścianach. 4.Łazienka w pokoju nr 4. Prace malarskie: zeskrobanie farby, kasowanie wykwitów, szpachlowanie ścian, gruntowanie, malowanie farbami emulsyjnymi -14,80 m2. Malowanie rur. 5. Pokój nr 119. Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, naprawa podłóg poprzez nabicie płyt OSB, wykonanie izolacji termicznych i przeciwdźwiękowych, ułożenie podłogi z paneli- 26,50 m2. Wykonanie napraw ścian: zeskrobanie farby, gruntowanie tynków, gładzie gipsowe natynkowe ścian i sufitów- 61,90 m2. Malowanie ścian farbami barwionymi w masie- wybór kolorów przez Zamawiającego. Malowanie rur i grzejników. Wykonanie zabudowy sufitu płytami gipsowo-kartonowymi 26,50 m2 Osadzenie osłony ścian- listwa metalowa powleczona PCV. Obsadzenie desek odbojowych na ścianach. Wykonanie instalacji elektrycznej : 20 m przewodu, montaż łączników i opraw żarowych. 6. Korytarze piwnic i sufit w kuchni. Prace malarskie ścian i sufitów: zeskrobanie farby, szpachlowanie, gruntowanie i malowanie tynków, malowanie farbami emulsyjnymi- łącznie 330 m2 7. Klatka schodowa ewakuacyjna. Prace malarskie ścian i sufitów: zeskrobanie farby, szpachlowanie, gruntowanie i malowanie tynków, malowanie farbami emulsyjnymi- łącznie 60,30 m2 Wykładziny ścian systemowo farbami żywicznymi- 26,20 m2 8. Korytarz piętro po zaciekach Prace malarskie ścian i sufitów: zeskrobanie farby, skasowanie wykwitów, szpachlowanie, gruntowanie i malowanie tynków, malowanie farbami emulsyjnymi- łącznie 126,20 m2 9. Holl wejściowy Obudowa ścian, belek i podciągów płytami g.k. 9,20 m2. Okładziny z płyt g.k. ( suche tynki) 54,40 m2. Wewnętrzne gładzie 59,70 m2. Okładziny stropów, cekolowanie 85,10 m2.Wyprawy tynkarskie - struktura mozaikowa 59,70 m2. Malowanie ścian farbami emulsyjnymi 25,40 m2.Posadzki z płytek gres 25,40 m2. Wymiana grzejnika . Roboty elektryczne w tym 10 opraw. 10. Korytarz do piwnicy parter. Prace malarskie ścian i sufitów: zeskrobanie farby, szpachlowanie, gładzie- łącznie 202,70 m2. Warstwa żywiczna 79,70 m2. Sufity podwieszane 72,90 m2.Narożniki systemowe metalowe pokryte PCV. Montaż opraw świetlówkowych 12 szt. Przewody wtynkowe 100 mb. Deski odbojowe drewniane szer. 20 cm : 54,80 mx 2 . 11.Korytarz przy windzie -parter. Ułożenie przewodów elektrycznych 60 m. Wykucie bruzd, wykonanie pasów tynków 60 m. Prace malarskie ścian i sufitów: zeskrobanie farby, szpachlowanie, gruntowanie i malowanie tynków, malowanie farbami emulsyjnymi- łącznie 112,72 m2. Warstwa żywiczna 44 m2. Sufity podwieszane 70,3 m2. Roboty elektryczne: oprawy oświetleniowe 8 szt. Deski odbojowe drewniane 33,60x2. 12. Remont stołówki. Okładziny stropów płytami g.k., izolacje termiczne z wełny mineralnej, paroizolacja folia, szpachlowanie płyt i malowanie farbami emulsyjnymi 145,20 m2. Prace malarskie ścian i sufitów: zeskrobanie farby, szpachlowanie, gruntowanie i malowanie tynków, malowanie farbami emulsyjnymi- łącznie 119,81 m2. Malowanie grzejników, kratek, rur. Wymiana opraw świetlówkowych 8 kpl. 13. Łazienka przy stołówce. Rozebranie ścianek z cegły, rozebranie okładzin ściennych. Zerwanie posadzki z płytek i cementowej 24,64 m2. Demontaż urządzeń sanitarnych oraz grzejnika stalowego.Montaż nowych urządzeń ( 2 ustępy, 2 umywalki, wanna z hydromasażem-wannę zakupi zamawiający). Ścianki działowe z płyt g.k.7,72 m2.Okładziny z płyt g.k. 54,88 m2. Okładziny stropów płytami g.k.24,32 m2. Licowanie ścian płytkami gres 38 m2.Malowanie farbami emulsyjnymi.24,60 m2. Ścianki ustępowe 15,80 m2+drzwi przesuwne 3,0 m2. Roboty elektryczne: przewody wtynkowe 20 m. Montaż opraw rastrowych 4 sz oraz osprzętu elektrycznego. 14. Korytarz przy windzie II piętro. Rozebranie posadzek z płytek , warstwy wyrównujące, posadzki z płytek gres: 7,93 m2. Wymagania jakościowe: do malowania powierzchni zastosować farbę emulsyjną wysokiej jakości, do ścian barwną, barwioną w masie- kolor do ustalenia z Zamawiającym. Malowanie rur, grzejników, stolarki drzwiowej- kolor do ustalenia z Zamawiającym Tynk żywiczny - kolorystyka uzgodniona z Zamawiającym. Wymagania jakościowe: Płytki podłogowe kl. I - kolor i jakość płytek uzgodniona z Zamawiającym. Po zakończeniu prac- dokonać napraw tynków, progów itp. , tak aby Zamawiający nie musiał we własnym zakresie kończyć prac remontowych. Wymagania jakościowe: stosować farby emulsyjne dobrej jakości, barwione w masie, kolor uzgodniony z Zamawiającym. Podłogi z paneli - dobrej jakości, o dużej odporności na ścieranie (klasa AC4 grubość 8 mm), kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym. W dwóch pokojach ( nr119 i 21) zastosowane będą fragmenty z farby strukturalnej ( łącznie około 20 m2)-rodzaj i kolor do uzgodnienia z zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 3.000 zł. Wadium należy wpłacić na konto: Dom Pomocy Społecznej w Pelplinie 50156000132315586120000003 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: ROBOTY REMONTOWE W DPS PELPLIN W 2015 ROKU. 1. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 2. Wadium może być wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, które należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 3. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy P.z.p. 4. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: a) nazwa i adres Zamawiającego, b) określenie przedmiotu zamówienia, c) nazwę i adres Wykonawcy. 5. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do wnoszenia. 10. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w sytuacji, jak w pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 12. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach: a) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, b) jeżeli wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) jeżeli wykonawca był zobowiązany i nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dps-pelplin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach