Przetargi.pl
Roboty remontowo-budowlane i adaptacyjne w zabytkowym budynku dworu w m. Cichy 4, gm. Świętajno

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 14 ogłasza przetarg

  • Adres: 01-207 Warszawa, Karolkowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (89) 524-88-04, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2018-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 14
    Karolkowa 30
    01-207 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (89) 524-88-04, , fax. -
    REGON: 367849538-00106
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kowr.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna / Agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowo-budowlane i adaptacyjne w zabytkowym budynku dworu w m. Cichy 4, gm. Świętajno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo-budowlane i adaptacyjne w zabytkowym budynku dworu w m. Cichy 4, gm. Świętajno polegające na przebudowie części parteru budynku mieszkalnego z wyodrębnieniem 8 lokali mieszkalnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym, wpisanym do rejestru zabytków pod nr A-950. Budynek położony jest na działce nr 14/85. 2. Zakres robót obejmuje: 1) wykonanie nowych otworów w ścianach w celu osadzenia drzwi wejściowych do pomieszczeń, 2) ułożenie glazury i terakoty w łazienkach i aneksach kuchennych, 3) poszerzenie drzwi wejściowych do projektowanych lokali mieszkalnych – 3 szt., 4) wykonanie nowych ścianek działowych w technologii lekkiej z g-k, 5) zamurowanie lub zabudowa z G-K otworów w ścianach wewnętrznych w celu wydzielenia lokali mieszkalnych, 6) wykonanie wentylacji mechanicznej w projektowanych łazienkach i aneksach kuchennych, 7) udrożnienie i wymiana na nowe istniejących trzonów spalinowych obsługujących wcześniej parter w części objętej opracowaniem, 8) wykonanie nowej instalacji c.o. i wod-kan w wyodrębnionych lokalach mieszkalnych, 9) wymiana skorodowanych i zużytych rur wodnych i kanalizacyjnych w piwnicy na nowe z ociepleniem termicznym, 10) wykonanie wentylacji w łazienkach na piętrze z wyjściem ponad dach, 11) odtworzenie studni drenarskich na zewnątrz budynku, 12) wykonanie wokół budynku opasek z polbruku ze spadkiem od budynku, 13) rozebranie i ponowne odtworzenie kominów ponad dachem w przypadku potrzeby dostosowania lokali na parterze, 14) wykonanie przebić w ścianach zewnętrznych elewacyjnych w celu osadzenia kratek wentylacji mechanicznej oraz czerpni do pieców na paliwo stałe w lokalach objętych opracowaniem, 15) wykonanie wentylacji w piwnicy poprzez osadzenie w ścianach zewnętrznych kratek wentylacyjnych na wysokości cokołu, 16) wykonanie napraw antykorozyjnych belek stropu Kleina w piwnicy, 17) remont projektowanych 8 lokali, 18) przeniesienie szafki elektrycznej z poddasza na ścianę zewnętrzną budynku od strony podwórza, 19) wymiana skorodowanej nury przyłącza wodnego w budynku na nową oraz wymiana rur kanalizacyjnych w piwnicy z ociepleniem termicznym, 20) renowacja drzwi wejściowych do dworu od drogi gminnej. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ oraz w istotnych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 6 do SIWZ. 5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie: dokumentacji projektowej, SIWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną. 6. Wykonawca jest zobowiązany do szczegółowej analizy zakresu robót i pozostałych dokumentów załączonych do SIWZ oraz rzetelnej oceny informacji podczas wizji lokalnej, celem uwzględnienia w złożonej ofercie kosztów wszystkich robót i czynności, które są przewidziane do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy świadczący czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych, z wyłączeniem kierownika budowy, będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 2974 r. – Kodeks pracy. Szczegóły dot. zatrudnienia na umowę o pracę znajdują się w § 3 istotnych postanowień umowy, które stanowią załącznik Nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 4 SIWZ. 2. Powyższe zobowiązanie musi określać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi lub roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (patrz Rozdział VIII ust. 6 SIWZ). Przedmiotowe zobowiązanie (oświadczenie podmiotu trzeciego), wykonawca składa w oryginale. 2. Ponadto do oferty należy załączyć: 1) formularz ofertowy, 2) niezbędne pełnomocnictwa, 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach