Przetargi.pl
Roboty remontowo-budowlane budynku nr 6 zbiorowego zamieszkania w Domu Pomocy Społecznej w Węgorzewie.

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 11-600 Węgorzewo, ul. 11 Listopada 12
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 4273150 , fax. 0-87 4272825
  • Data zamieszczenia: 2009-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. 11 Listopada 12 12
    11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-87 4273150, fax. 0-87 4272825
    REGON: 00029392400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowo-budowlane budynku nr 6 zbiorowego zamieszkania w Domu Pomocy Społecznej w Węgorzewie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont budynku o pow. zabudowy-589,35m/2, kubatura-10523,96m/3: 1.Branża budowlana, 2.Branża sanitarna,3. Instalacje elektryczne, teletechniczne (TV, tel.), ppoż, 4. Drogi i nawierzchnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452623004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 240 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r.(ujedn. tekst ustawy Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 oraz z 2008 r. Dz. U. Nr 171, poz.1058 z póź. zm.), a także zamawiający wymaga , aby wykonawca: 1. Posiadał zaświadczenie, że nie zalega(ł) z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 2. Posiadał aktualny wypis / odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości brutto minimum po 1.000 000,-zł dla każdego zamówienia. Wykazane zamówienia zostaną uznane, jeżeli poparte będą dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie robót (np. referencje, protokół odbioru itp.). 4. Wykazał do realizacji niniejszego zamówienia osoby z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia samodzielnej funkcji kierowniczej, uprawnieniami budowlanymi osób uprawnionych do kierowania poszczególnymi robotami branżowymi, które przynależą do odpowiednich Izb. 5. Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej /OC/ w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500 000,-zł. 6. Dostarczył wypełnione kosztorysy ofertowe szczegółowe. Ocena spełnienia warunków udziału zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia w oparciu oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu jak w dziale VI. n/n specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 24 i art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (ujedn. tekst ustawy Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 oraz z 2008 r. Dz. U. Nr 171, poz.1058 z póź. zm.) dostarczenie wymienionych niżej dokumentów i oświadczeń. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 1. Do formularza oferty (załącznik nr 1) muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty: a) Podpisane oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - (załącznik nr 2). b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. c) Aktualny wypis / odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga 1: W przypadku, gdy oferentem jest spółka z o.o.: a). aktualny odpis z właściwego rejestru potwierdzający profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, z wykazaniem wysokości kapitału zakładowego; Uwaga 2: W przypadku składania ofert przez więcej niż jeden podmiot oraz przez podmioty nie posiadające osobowości prawnej, np. przez spółki cywilne - łączyć odpowiednią umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. d) Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokół odbioru itp.) - jednak nie mniej niż dwa zamówienia w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia o wartości brutto minimum po 1.000 000,-zł dla każdego zamówienia. e) Ilość osób (pracowników) zdolnych do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich zakresu wykonywanych przez nich czynności. f) Kopia uprawnień budowlanych do pełnienia funkcji kierowniczej dla kierownika budowy. Uprawnienia budowlane osób uprawnionych do kierowania poszczególnymi robotami branżowymi. Aktualne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do Izb osób pełniących samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. g) Kopia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500 000,-zł. h) Wypełnione kosztorysy ofertowe szczegółowe z wyszczególnieniem cen jednostkowych wraz z kosztami narzutów plus zestawienie materiałów i sprzętu zawierające ilość, cenę jednostkową, wartość poszczególnych pozycji oraz wartość wszystkich razem pozycji w poszczególnym kosztorysie ofertowym - na bazie przedmiarów robót dołączonych do niniejszej specyfikacji. - branża budowlana, sanitarna, elektryczna, teletechniczna, pożarowa - należy liczyć 7% VAT - drogi i nawierzchnie - należy liczyć 22% VAT 2. Wszystkie kserokopie i odpisy dokumentów wymaganych wymienionych w poprzednim punkcie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 3. Brak jakiegokolwiek z wymaganych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniemart. 26 ust.3 p.z.p.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.ipzp.pl./dpswegorzewo
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach