Burmistrz Miasta i Gminy Stary Sącz ogłasza przetarg
- Adres: 33-340 Stary Sącz, ul. Stefana Batorego 25
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 4460270 , fax. 018 4460273
- Data zamieszczenia: 2009-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy Stary Sącz
ul. Stefana Batorego 25 25
33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie
tel. 018 4460270, fax. 018 4460273
REGON: 00053105800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.stary.sacz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
roboty remontowo-budowlane budynku administracyjnego na działce nr 1162/8 w Starym Sączu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie : a). robót rozbiórkowych, b). robót ziemne, c). konstrukcji żelbetowych, d). robót murowych, e). izolacji cieplnej ścian, f). pokrycia dachowego, g). tynków - okładzin , h). robót posadzkarskich, i). m - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 10.000,00 złotych - w formach określonych ustawowo
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. l pkt 1 ÷ 4 ustawy, w tym: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; -odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24, ust. 1, pkt. 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24, ust.1, pkt.9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych , - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 5 maja 2009r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - budowlę zaliczona do klasy 1220 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (budynki biurowe), z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania . Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.), b) dysponują osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej , 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. c) informacje na temat średniorocznego zatrudnienia pracowników w przeliczeniu na pełne etaty w okresie ostatnich trzech lat, a przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ilości nie mniejszej niż 20 pracowników . 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 złotych. 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Pzp. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. OŚWIADCZENIA : Oświadczenie o spełnianiu warunków art.22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku złożenia oferty wspólnej - oświadczenie że podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. B. DOKUMENTY (potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art.22, ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych) : 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy pzed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24, ust. 1, pkt. 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24, ust.1, pkt.9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. dniem 5 maja 2009r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - budowli zaliczanych do klasy 1220 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (budynki biurowe), z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru, referencje, itp.) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 7) Wykaz osób i podmiotów . 8) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej , b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz zaświadczenie/ zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby (dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem). 9) Wykaz narzędzi i urządzeń. 10) Informacja o średniorocznym zatrudnieniu. 11) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 12) Kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji szczegółowej I. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawców składających ofertę wspólną. II. W przypadku oferty wspólnej wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. III. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. IV. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli ze złożonych dokumentów i oświadczeń będzie jednoznacznie wynikało, że spełnia on warunki określone w art. 22 ust. l ustawy opisane powyżej oraz wymagania zamawiającego dotyczące zawartości (treści) tych dokumentów. V. Załączniki do SIWZ muszą być wypełnione przez wykonawcę bez wyjątku ściśle według warunków i postanowień zawartych w SIWZ, bez dokonywania w nich zmian. VI. Załączniki dołączone do SIWZ przedstawione są w formie wzoru graficznego. VII. Wykonawca może przedstawić załączniki wg własnego układu graficznego, lecz muszą one zawierać wszystkie zapisy i informacje ujęte we wzorach oraz nie powinny zawierać zapisów innych niż wymagane przez Zamawiającego. VIII. W przypadku, gdy jakakolwiek część wymaganych załączników nie dotyczy wykonawcy wpisuje on nie dotyczy lub postępuje zgodnie z instrukcją wypełniania danego załącznika. IX . Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. l ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. l ustawy, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. X. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. XI. Jeżeli wykonawca nie uzupełni lub nie poprawi w określonym przez zamawiającego terminie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89, ust. l, pkt. 5 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stary-sacz.iap.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostosowanie budynków Zespołów Szkół w Podlipiu i Laskach do obowiązujących wymogów w zakresie ochrony przeciwpożarowej
Dodano: 2016-07-27 - Remont elewacji frontowej wraz z wymianą stolarki okiennej oraz drzwi do ogrodu w budynku Szkoły Muzycznej I i II stopnia przy ul. Józefińskiej 10-12 w Krakowie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa Pałacu Przychockich w Wieliczce wraz ze zmianą sposobu użytkowania
Dodano: 2016-07-26 - Dostosowanie budynku zespołu Szkół w Krzykawie do obowiązujących wymogów w zakresie ochrony przeciwpożarowej
Dodano: 2016-07-26 - Roboty budowlane w ramach inwestycji Budowa Pracowni rezonansu magnetycznego wraz z aparatem i jego wyposażeniem
Dodano: 2016-07-26 - Roboty remontowe w budynku W-2 (10-19) Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej ul. Warszawska 24 w Krakowie, w tym: - remont pomieszczenia węzła cieplnego - pom. nr 001 - piwnica, - remont pomieszczenia nr 030 - piwnica, - remont pomieszczenia nr 032 - piwnica, - remont toalet.
Dodano: 2016-07-25 - Przedmiotem zamówienia w ramach zadania Roboty budowlane - Remonty - 3 zadania: Remont instalacji p-poż, Wodociągi PE, Wygłuszenie ściany w poradni
Dodano: 2016-07-25 - Modernizacja klimatyzacji w pawilonie D-5 AGH al. Mickiewicza 30 w Krakowie. KC-zp.272-351/16
Dodano: 2016-07-22 - Termomodernizacja ścian budynku głównego w Powiatowych Zakładach Opiekuńczo-Leczniczych w Grojcu
Dodano: 2016-07-21 - Remont budynku Sądu Rejonowego w Myślenicach przy ul. Piłsudskiego 7 - etap II
Dodano: 2016-07-19