Przetargi.pl
Roboty remontowo - modernizacyjne pomieszczenia grupy żłobkowej

Żłobek "Niezapominajka" ogłasza przetarg

  • Adres: 81-351 Gdynia, ul. Wójta Radtkego 23
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 620 88 39 , fax. 058 620 88 39
  • Data zamieszczenia: 2009-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Żłobek "Niezapominajka"
    ul. Wójta Radtkego 23 23
    81-351 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 620 88 39, fax. 058 620 88 39
    REGON: 19061010700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowo - modernizacyjne pomieszczenia grupy żłobkowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie robót remontowo - modernizacyjnych pomieszczenia grupy żłobkowej, obejmujących między innymi remont pomieszczeń i wymianę parkietu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu dopuszczeni będą wyłącznie Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę ze wszystkimi załącznikami wymienionymi w punkcie VI niniejszej specyfikacji oraz spełnią wszystkie wymagane przez ustawę Prawo zamówień Publicznych warunki: 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy PZP; 2.Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy PZP tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3.Wykażą wykonanie dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i złożonością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 4.Wykażą, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie do wykonania zamówienia; 5.Dokonają wizji lokalnej na remontowanym obiekcie, co zostanie potwierdzone podpisem Kierownika Żłobka lub osoby przez niego upowaznionej; 6.Przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7.Przedstawią aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczna, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym Załączniki nr 2 do niniejszej SIWZ; 2.wypełnione i podpisane przez Wykonawcę Istotne warunki umowy stanowiące Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ; 3.kosztorys ofertowy sporządzony przez Wykonawcę przy zastosowaniu ustalonej przez siebie bazy cenowej do kosztorysowania wraz ze szczegółowym wykazem materiałów zastosowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia w oparciu o przedmiar robót - Załącznik 6; 4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwóch robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (przez wartość robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia należy rozumieć wartość określoną przez samego Wykonawcę w złożonej ofercie jako cena wykonania zamówienia) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje)-minimum dwa potwierdzenia - sporządzenie według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach