Przetargi.pl
Roboty remontowo - budowlane w Starostwie Powiatowym w Mińsku Mazowieckim

Powiat Miński ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, Ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 759 87 00 , fax. 25 759 87 02
  • Data zamieszczenia: 2019-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Miński
    Ul. Tadeusza Kościuszki 3
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 25 759 87 00, fax. 25 759 87 02
    REGON: 71158178800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatminski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowo - budowlane w Starostwie Powiatowym w Mińsku Mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo-budowlane, które prowadzone będą w Starostwie Powiatowym w Mińsku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 3 oraz przy ul. Konstytucji 3 Maja 16. Przedmiot zamówienia podzielono na trzy części: Część I – remont korytarza przy Wydziale Komunikacji i Transportu Drogowego (WKiTD) w budynku Starostwa Powiatowego w Mińsku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 3. Zakres prac obejmie w szczególności remont posadzek, remont ścian, zabudowę szaf rack, roboty w zakresie stolarki drzwiowej; Część II – prace remontowe w pomieszczeniu piwnicznym w budynku Starostwo Powiatowe w Mińsku Mazowieckim przy ulicy Kościuszki 3 w zakresie usunięcia wilgoci; Część III – prace remontowe w budynku Starostwo Powiatowe w Mińsku Mazowieckim przy ulicy Konstytucji 3 Maja 16 – malowanie korytarza oraz remont łazienki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, ujęta w załącznikach do niniejszej specyfikacji: 1) załącznik nr 1 A do SIWZ (dla części I) - projekt budowlany, STWiOR, aranżacja załącznik nr 1 B do SIWZ (dla części II) – projekt budowlany, UWAGA: Projekt budowlany dla części II zamówienia obejmuje szerszy zakres prac. Przedmiotowe postępowanie nie obejmuje swoim zakresem remontu pomieszczeń sekretariatu. Dlatego też w ramach II części zamówienia należy wycenić wyłącznie prace ujęte w przedmiarze robót i polegające na usunięciu wilgoci w pomieszczeniu piwnicznym. załącznik nr 1 C do SIWZ (dla części III) – projekt budowlany. 2) Przedmiar robót - załącznik nr 2 A do SIWZ (dla części I), załącznik nr 2 B do SIWZ (dla części II), załącznik nr 2 C do SIWZ (dla części III) 2. Przedmiot zamówienia opisany w dokumentacji projektowej dostosowany jest do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych. 3. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość wykonania robót budowlanych w inny sposób niż określono to w załączonej dokumentacji projektowej (tj. wykonania tzw. robót zamiennych), z zastrzeżeniem, że zmiany takie nie spowodują zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia i nie przyczynią się do zwiększenia parametrów inwestycji. Zmiana sposobu wykonania robót, o której mowa powyżej może być dokonana jedynie za zgodą Zamawiającego i może nastąpić w szczególności na skutek: 1) zmian technologicznych spowodowanych na przykład następującymi okolicznościami: a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; b) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń: nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; ; c) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia; d) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy. 2) Ujawnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy błędu Zamawiającego (np. w dokumentacji projektowej) niemożliwego do zauważenia przez Wykonawców w postępowaniu poprzedzającym wybór najkorzystniejszej oferty. 4. Roboty wykonane w ramach niniejszego zamówienia będą rozliczane na podstawie kosztorysów powykonawczych, w których określona zostanie rzeczywista ilość jednostek miar wykonanych robót budowlanych oraz ich cen jednostkowych netto. Przedmiotowe kosztorysy będą stanowiły podstawę do dokonania rozliczenia za roboty wykonane i odebrane. Sposób rozliczenia wykonanych robót określa projekt umowy (załącznik nr 8A, 8B, 8 C do SIWZ). 5. Stosowanie do art. 29 ust. 3a PZP Wykonawca lub zaangażowani przez niego podwykonawcy, zobowiązani są zatrudnić na podstawie umowy o pracę: Część I: co najmniej dwie osoby, które będą wykonywały, wyszczególnione w dokumentacji projektowej, roboty budowlane obejmujące roboty rozbiórkowe, roboty dotyczące posadzek, roboty remontowe dotyczące ścian i sufitów, roboty dotyczące stolarki drzwiowej Część II: co najmniej jedną osobę, która wykonywała będzie, wyszczególnione w dokumentacji projektowej, roboty budowlane obejmujące usunięcie wilgoci w pomieszczeniach Część III: co najmniej jedną osobę, która wykonywała będzie, wyszczególnione w dokumentacji projektowej, roboty budowlane obejmujące roboty w zakresie ścian, sufitów, posadzek. 6. Pracownicy, o których mowa w ust 5 winni być zatrudnieni na umowę o pracę w trakcie obowiązywania niniejszej umowy, co najmniej przez okres wykonywania odpowiednich czynności, o których mowa w ust. 5. 7. W okresie obowiązywania umowy, na żądanie Zamawiającego i w terminie przez niego wskazanym, Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie, w którym potwierdzi, że czynności wskazane w ust 5 wykonywane są przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 8. Niedopełnienie obowiązku wskazanego w ust 5 oraz każdorazowe nieprzedłożenie oświadczenia, o którym mowa w ust 7 skutkowało będzie nałożeniem na Wykonawcę kary umownej, zgodnie z postanowieniami projektu umowy na daną część zamówienia. 9. Jeśli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, wymóg dotyczący zatrudnienia nie podlega sumowaniu, ta sama osoba może wykonywać prace w ramach poszczególnych części. 10. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w przedmiocie zamówienia. Jeżeli w dokumentach zawierających opis przedmiotu zamówienia zostały wskazane z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie oraz systemy odniesienia (normy) – oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Rozwiązania równoważne powinny spełniać wymagania Zamawiającego określone w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają te wymagania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w przedmiotowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca (w odniesieniu do każdej części zamówienia), w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23. Wzór oświadczenia stanowi odpowiednio załącznik nr 5A do SIWZ (dla części I), załącznik nr 5B do SIWZ (dla części II), załącznik nr 5C do SIWZ (dla części III). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach