Przetargi.pl
Roboty remontowo - budowlane oraz roboty remontowe instalacji sanitarnych i elektrycznych na terenie Sanatorium w Krasnobrodzie w budynku pawilonu na I piętrze oraz na parterze w budynku głównym d. Oficyna, w ramach przystosowania pomieszczeń do wymogów lecznictwa uzdrowiskowego.

Samodzielne Publiczne Sanatorium Rehabilitacyjne dla Dzieci im. Janusza Korczaka ogłasza przetarg

  • Adres: 22-440 Krasnobród, ul. Sanatoryjna 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6607102 , fax. 084 6607339
  • Data zamieszczenia: 2009-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielne Publiczne Sanatorium Rehabilitacyjne dla Dzieci im. Janusza Korczaka
    ul. Sanatoryjna 1 1
    22-440 Krasnobród, woj. lubelskie
    tel. 084 6607102, fax. 084 6607339
    REGON: 00030142800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatorium-krasnobrod.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowo - budowlane oraz roboty remontowe instalacji sanitarnych i elektrycznych na terenie Sanatorium w Krasnobrodzie w budynku pawilonu na I piętrze oraz na parterze w budynku głównym d. Oficyna, w ramach przystosowania pomieszczeń do wymogów lecznictwa uzdrowiskowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Roboty remontowo - budowlane oraz roboty remontowe instalacji sanitarnych i elektrycznych na terenie Sanatorium w Krasnobrodzie w budynku pawilonu na I piętrze oraz na parterze w budynku głównym d. Oficyna, w ramach przystosowania pomieszczeń do wymogów lecznictwa uzdrowiskowego. ZAKRES ROBÓT: DLA BUDYNKU PAWILONU I PIĘTRO 1. Wykonanie węzłów sanitarnych w 5 pokojach sypialnych. 2. Montaż umywalek w 8 pokojach sypialnych. 3. Adaptacja pokoju sypialnego nr 29 na WC chłopców, Wc personelu, pomieszczenie porządkowe. 4. Przystosowanie kabiny WC w pomieszczeniu nr 14 dla osoby niepełnosprawnej. DLA BUDYNKU GŁÓWNEGO DAWNA OFICYNA - PARTER 1.Wykonanie pomieszczenia szatni dla personelu kuchni. 2.Przystosowanie pomieszczenia nr 4 jako pomieszczenia socjalno - szatniowego dla personelu sprzątającego. 3.Przystosowanie pomieszczenia gospodarczego jako pomieszczenia nr 2 szatnia depozyt. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiotowych projektach budowlanych - podstawowym i zamiennym oraz w przedmiarach robót. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: 1)Spełnia warunki wynikające z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych to jest: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2) Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Akceptuje warunki zawarte w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawach zamówienia publicznego. 3.Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące wymagania: a) W ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie (referencja lub protokół odbioru końcowego). b) Dysponuje osobami zdolnymi do zrealizowania przedmiotu zamówienia: - minimum pięcioma pracownikami budowlanymi - minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane branży konstrukcyjno - budowlanej lub architektonicznej c) Posiada polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100.000zł. 4. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, dokonywana będzie, na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków podmiotowych, Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2) Wykazu wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - Za roboty odpowiadające swoim rodzajem i podobne uznaje się roboty budowlane i remontowe polegające na budowie, przebudowie lub remoncie obiektów kubaturowych o wartości minimum 150.000 zł brutto. Roboty objęte wykazem j.w. muszą zostać udokumentowane referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie poprzednich zamówień (np. protokół odbioru końcowego). (wzór - zał. nr 4 do SIWZ). 3) Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wzór - zał. nr 5 do SIWZ) 4) Dokumentu stwierdzającego, że ze osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. (Należy załączyć kserokopię uprawnień budowlanych kierownika budowy, wraz z kserokopią aktualnego zaświadczenia odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, potwierdzonymi za zgodność z oryginałem). W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: 5) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wartość polisy - przynajmniej 100.000 zł Ww dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowalnym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Wykonawca obowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: 6) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał. nr 3 do SIWZ). 2. Ponadto Wykonawca obowiązany jest również przedłożyć: 1)Ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) (wzór - zał. nr 1 do SIWZ) wraz z załączonymi kosztorysami ofertowymi. 2) Wykaz stawek i narzutów (wzór - zał. nr 2 do SIWZ). Dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ w sposób wymieniony w pkt. X.2 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanatorium-krasnobrod.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach