Przetargi.pl
roboty remontowo - budowlane i instalacyjne w Domu Studenta nr 3 przy ul. Kickiego 9 i 12 w Warszawie.

Uniwersytet Warszawski ogłasza przetarg

  • Adres: 00-927 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5520360 , fax. 022 5522507
  • Data zamieszczenia: 2014-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warszawski
    ul. Krakowskie Przedmieście 26/28 26/28
    00-927 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5520360, fax. 022 5522507
    REGON: 00000125800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    roboty remontowo - budowlane i instalacyjne w Domu Studenta nr 3 przy ul. Kickiego 9 i 12 w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    roboty remontowo - budowlane i instalacyjne w Domu Studenta nr 3 przy ul. Kickiego 9 i 12 w Warszawie. Część I - wymiana instalacji elektrycznej poziomej na III, IV piętrze i strychu budynku Domu Studenta nr 3 ul. Kickiego 12 w Warszawie oraz wymiana instalacji elektrycznej pionowej i poziomej w piwnicy budynku Domu Studenta nr 3 przy ul. Kickiego 9 w Warszawie. Roboty wykonywane będą w oparciu o zgłoszenie z dnia o4.06.2014 Zakres robót - opis przedmiotu zamówienia: 1) roboty demontażowe i przygotowawcze, wykucie bruzd, rozkucie wnęk 2) roboty montażowe listew, kabli, kanałów, przepustów 3) układanie ręczne kabli wielożyłowych, linii zasilających 4) montaż gniazd wtyczkowych wodoszczelnych, aparatów elektrycznych, automatu zmierzchowego, szyny wyrównawczej, puszek, łączników instalacyjnych, przewodów uziemiających, opraw oświetleniowych świetlówkowych i zewnętrznych. 5) wykonanie pasów tynku zwykłego z pokryciem bruzd z przewodami elektrycznymi, zamurowanie bruzd i przebić w ścianach i stropach, roboty malarskie 6) roboty transportowe, sprawdzanie instalacji , pomiary. Część II - remont pomieszczeń natrysków, wc i kuchni, remont pomieszczenia śmietnika i piwnicy wraz z podestem wyjścia ewakuacyjnego, wymiana okien w korytarzach i wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych w budynku Domu Studenta nr 3 przy ul. Kickiego 9 w Warszawie. Roboty wykonywane będą w oparciu o zgłoszenie z dnia 04.06.2014. Zakres robót - opis przedmiotu zamówienia: 1) remont pomieszczeń prysznicy, wc i kuchni: roboty rozbiórkowe,roboty tynkarskie i cementowe,roboty okładzinowe i glazurnicze,roboty izolacyjne, roboty malarskie, roboty instalacyjne hydrauliczne, kanalizacyjne, elektryczne i stolarskie, dostawa i montaż wyposażenia i dekoracji,roboty transportowe. 2) remont pomieszczeń piwnicznych, śmietnika i wyjścia ewakuacyjnego: roboty rozbiórkowe, roboty posadzkarskie, tynkarskie, malarskie, instalowanie drzwi stalowych p.poż EI-30 z wkładką w systemie jednego klucza,roboty transportowe. 3) remont w zakresie wymiany okien w pomieszczeniach piwnicznych i klatkach schodowych: roboty rozbiórkowe, roboty tynkarskie,roboty malarskie, instalowanie stolarki okiennej rozwieranej i uchylno-rozwieranej,roboty transportowe 4) Wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych roboty rozbiórkowe.kładzenie rynien montaż rur spustowych.naprawa obróbek blacharskich, malowanie farbą asfaltowo - aluminiową.roboty transportowe 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja - załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: Dla części I : 4 351, 85 zł (słownie: cztery tysiące trzysta pięćdziesiąt jeden złotych 85/100) Dla części II : 7 962, 96 zł (słownie: siedem tysięcy dziewięćset sześćdziesiąt dwa złote 96/100) lub równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza w tytule przelewu należy wpisać wadium i numer postępowania. Wadium należy składać oddzielnie dla każdej części. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wy łącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie Zamawiającego lub banku. 4. Zaleca się potwierdzenie kopi przelewu - za zgodność z oryginałem - zgodnie z zapisem art. 10 § 1 ust. 7 niniejszej SIWZ. 5. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Nr 12 1160 2202 0000 0001 5249 4191 z podaniem numeru przetargu (na przelewach nr rachunku należy pisać w sposób ciągły - bez spacji). 6. Wadium wniesione przelewem na konto UW uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert konto Zamawiającego będzie uznane kwotą wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach