ppup Poczta Polska 00-940 Warszawa, ul. Rakowiecka 26, Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25-351 Kielce, ul. Sienkiewicza 7
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3359187 , fax. 041 3359187
- Data zamieszczenia: 2009-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: ppup Poczta Polska 00-940 Warszawa, ul. Rakowiecka 26, Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Kielcach
ul. Sienkiewicza 7 7
25-351 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3359187, fax. 041 3359187
REGON: 01068496000473 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty remontowe w UP Skarżysko-Kamienna 2, ul. Niepodległości 90, 26-110 Skarżysko-Kamienna - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są: Roboty remontowe w UP Skarżysko-Kamienna 2, ul. Niepodległości 90, 26-110 Skarżysko-Kamienna Zakres prac obejmuje: - wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnej, - remont pomieszczeń sanitarnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 98 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie na załączniku do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia (DRUK ZP-17) zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia, w oparciu o treść SIWZ i treść oferty. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że WYKONAWCA spełnił w/w warunki. 3. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu stanowi podstawę do wykluczenia WYKONAWCY i odrzucenia oferty zgodnie z art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, WYKONAWCA zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia, dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu wymagań z art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzone wg załącznika nr 7 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że WYKONAWCA posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli od-rębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); W celu potwierdzenia, że WYKONAWCA posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: a) dokumenty potwierdzające uprawnienia Kierownika robót do kierowania robotami branży budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność Kierowników robót do właściwej izby samorządu zawodowego, 4) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. co najmniej 3 roboty remontowe budowlane o wartości nie mniejszej niż: 80 000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, sporządzonego wg załącznika nr 8 do SIWZ. ZAMAWIAJĄCY nie będzie oceniał zrealizowanych robót o wartości poniżej wskazanej kwoty (wartości poszczególnych robót nie będą sumowane); 5) Dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie; 2. Oprócz oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt.1, WYKONAWCA zobowiązany jest złożyć: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, wg załącznika nr 9 do SIWZ wraz z załączonym kosztorysem ofertowym Wykonawcy; 2) W przypadku, gdy oferta jest podpisywana przez pełnomocnika: pełnomocnictwo obejmujące uprawnienia do składania oświadczeń wynikających z toku niniejszego postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja na wykonane roboty
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl/O_Firmie/?d=przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja osady służbowej Nadleśniczego Nadleśnictwa Stąporków
Dodano: 2016-04-11 - Rozbiórka budynków (stodoły, obory i piwnicy) zlokalizowanych na działce ewidencyjnej nr 488 w miejscowości Cisów 125
Dodano: 2015-08-31 - Rozbiórka budynku mieszkalnego zlokalizowanego na działce ewidencyjnej nr 41/1 w miejscowości Cisów
Dodano: 2015-07-03 - Remont drogi wojewódzkiej nr 764 Kielce - Połaniec w m. Rudniki od km 67+118 do km 68+019, dł. odc. 0,901 km i w m. Połaniec od km 70+558 do km 71+000, dł. odc. 0,442 km
Dodano: 2015-03-02 - Przebudowa i remont dróg gminnych relacji Śmiłów-Binkowice, Przybysławice-Pisary, Sobótka-Pisary, Sobótka k/remizy stanowiących ciąg komunikacyjny od drogi powiatowej w miejscowości Przybysławice do drogi krajowej w miejscowości Sobótka
Dodano: 2014-09-11 - Rozbiórka budynków gospodarczych będących w zarządzie Nadleśnictwa Stąporków
Dodano: 2014-08-13 - Modernizacja budynku remizy OSP w Czyżowie z przeznaczeniem na cele świetlicy i zagospodarowanie przyległego terenu
Dodano: 2014-07-15 - Remont pomieszczeń I piętra w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I Stopnia, ul. Iłżecka 47 w Ostrowcu Św. - II etap
Dodano: 2014-06-27 - Remont pomieszczeń I piętra i części poddasza w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I Stopnia, ul. Iłżecka 47 w Ostrowcu Św. - II etap
Dodano: 2014-06-11 - Remont świetlicy wiejskiej w Kotuszowie wraz z zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2014-06-04