Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 89-600 Chojnice, ul. Stary Rynek 1
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3971800 , fax. 052 3972194
- Data zamieszczenia: 2009-04-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
ul. Stary Rynek 1 1
89-600 Chojnice, woj. pomorskie
tel. 052 3971800, fax. 052 3972194
REGON: 00052345900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastochojnice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty remontowe w Szkole Podstawowej Nr 1 przy ul. 31 Stycznia w Chojnicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont sekretariatu, gabinetu wicedyrektora i psychologa, czterech sal lekcyjnych, szatni i pomieszczenia zaplecza gospodarczego w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. 31 Stycznia 21 w Ch - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.500,00 zł przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest spełnić następujące warunki: 1. udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tj. a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; tj. Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną (w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie ) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; e. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; f. udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem, w terminie jak powyżej (z treści pieczęci lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym). 3. W celu potwierdzenia okresu gwarancyjnego Wykonawca złoży oświadczenie na formularzu oferty. 4. Wykonawca dołączy do oferty polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. Wykonawca dołączy wykaz wykonanych robót budowlanych(w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ. Nie spełnienie warunków, o których mowa w Rozdziale IV bądź nie dołączenie do oferty dokumentów i oświadczeń potwierdzających ich spełnienie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa pomieszczeń w budynku B przy Al. Gen. Hallera 16/18 w Gdańsku
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa Sali Obsługi Klientów w Inspektoracie ZUS w Tczewie, przy ul. Jagiellońskiej 55
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa węzła żywienia w Szkole Podstawowej Nr 44 w Gdańsku, ul. Jagiellońska 24
Dodano: 2016-07-01 - Remont pomieszczeń w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 25 w Pruszczu Gdańskim.
Dodano: 2016-07-01 - Przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych na budowę świetlicy wiejskiej w miejscowości Cecenowo. Oznaczenie postępowania: ZP.271.03.2016
Dodano: 2016-06-27 - Modernizacja budynku warsztatowo - garażowego Nadleśnictwa Rytel
Dodano: 2016-06-21 - Przebudowa pomieszczeń baru z salą konsumpcyjną i zapleczem kuchennym w budynku Urzędu Miasta w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12.
Dodano: 2016-05-27 - Modernizacja budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Starogardzie Gdańskim
Dodano: 2016-05-24 - Przebudowa zaplecza szatniowo - sanitarnego sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 5 w Gdańsku, ul. Na Zaspę 31
Dodano: 2016-05-23 - Przebudowa pomieszczeń zaplecza węzła żywienia oraz odwodnienie i zagospodarowanie terenu Przedszkola Nr 46 w Gdańsku, ul. Szuwary 2
Dodano: 2016-05-06