Nadleśnictwo Szubin ogłasza przetarg
- Adres: 89-200 Szubin, ul. Szubin Wieś 52
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3910310, 3910324 , fax. 052 3910337
- Data zamieszczenia: 2010-07-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Szubin
ul. Szubin Wieś 52 52
89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3910310, 3910324, fax. 052 3910337
REGON: 09055076200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://szubin.torun.lasy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty remontowe w siedzibie Nadleśnictwa Szubin - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie elewacji 2 budynków biurowych, przebudowie ogrodzenia, remoncie nawierzchni utwardzonych oraz rozbiórce 4 budynków gospodarczych. Ogólny zakres robót obejmuje: I. Budynek biurowy A - parterowy z użytkowym poddaszem, murowany, kryty blachodachówką, pow. zabudowy 156,17m2, kubatura 883,53m3: - docieplenie ścian zewnętrznych i ościeży oraz wykonanie tynku cienkowarstwowego wraz z malowaniem, - ułożenie płytek klinkierowych na cokole, - wymiana parapetów zewnętrznych (kształtki klinkierowe), - wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej, - wymiana 2 szt okien piwnicznych, malowanie istniejących okien drewnianych, - montaż stopni oraz ławy kominiarskiej, - remont 2 wejść do piwnicy, II. Budynek biurowy B - parterowy z użytkowym poddaszem, murowany, kryty blachodachówką, pow. zabudowy 201,99m2, kubatura 986,0 m3: - naprawa istniejących tynków na ścianach zewnętrznych, ościeżach i balkonach, - malowanie elewacji farbą silikatową, - malowanie elementów drewnianych (podbitka okapu, balustrady), - remont 2 balkonów (wykonanie izolacji, obróbki blacharskie, wymiana płytek podłogowych), - krycie dachu papą termozgrzewalną. III. Przebudowa ogrodzenia: - rozbiórka istniejącego ogrodzenia siatkowego wraz ze słupkami, - montaż ogrodzenia wraz z bramami wjazdowymi i furtkami (gotowe panele z prętów zgrzewanych, powlekanych w kolorze zielonym, cokół z elementów betonowych prefabrykowanych), IV. Remont nawierzchni (plac przed budynkami, parkingi, chodniki): - wykonanie na istniejącej podbudowie bitumicznej nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm, - wymiana krawężników, V. Roboty rozbiórkowe: - budynek gospodarczy nr 1 - parterowy, niepodpiwniczony, ściany i dach o konstrukcji drewnianej. Pokrycie dachu z płyt falistych azbestowo - cementowych. Posadowiony na płycie betonowej, pow. zabudowy 106,91m2, - budynek gospodarczy nr 2 - parterowy, niepodpiwniczony, dach płaski jednospadowy. Budynek wykonany z elementów prefabrykowanych - typowych kontenerów o konstrukcji stalowej. Pokrycie dachu z blachy. Posadowienie na fundamencie betonowym. Budynek wyposażony w instalację elektryczną, Pow. zabudowy 75,87m2, - budynek gospodarczy nr 3 - parterowy, niepodpiwniczony, ściany i dach (jednospadowy) o konstrukcji drewnianej. Pokrycie dachu z płyt falistych azbestowo - cementowych. Posadowiony na płycie betonowej. Pow. zabudowy 18,57 m2, - budynek gospodarczy nr 4 - parterowy, niepodpiwniczony, ściany i dach (dwuspadowy) o konstrukcji drewnianej. Pokrycie dachu z płyt falistych azbestowo - cementowych. Posadowiony na płycie betonowej. Pow. zabudowy 19,10m2. 2) Szczegółowy zakres i technologia robót określona jest w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiące załącznik do SIWZ. 3) Miejsce wykonywania robót: siedziba Nadleśnictwa Szubin , 89-200 Szubin Wieś 52, dz. Nr 3285/5, obr. ewidencyjny Szubin Wieś, Powiat Nakło, Województwo Kujawsko-Pomorskie. 4) Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych projektowanym, pod warunkiem posiadania nie gorszych właściwości technicznych i użytkowych. 6) Zamawiający dopuszcza powierzenie do wykonania część zamówienia podwykonawcom - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium (zgodnie z art. 45 ust.4) o wartości: 7.000 zł. (słownie : siedem tysięcy złotych). 2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r Nr 42, poz. 275) 3) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego: PKO BP o/Szubin 49 1020 1462 0000 7502 0157 0332 Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego (w siedzibie zamawiającego). Natomiast do oferty należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię. 5) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. tj. do dnia 16.08.2010r. do godz. 9.00. 7) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 8) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9) Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) upływie terminu związania ofertą, b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, c) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 10) Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 11) Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (w przypadku jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu), b) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szubin.torun.lasy.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie remontu konserwatorskiego drzwi wejściowych do budynku mieszkalnego przy ul. Klonowica 19
Dodano: 2016-07-26 - Adaptacja istniejącego budynku komunalnego na budynek socjalny funkcji mieszkalnej wielorodzinnej w Kłokocku gm. Lipno
Dodano: 2016-07-26 - Wymiana pokrycia dachu z dachówki ceramicznej w budynku mieszkalnym położonym w Toruniu przy ul. Bydgoska 60/Klonowica 19
Dodano: 2016-07-26 - Wymiana pokrycia dachu z dachówki karpiówki w budynku mieszkalnym położonym w Toruniu przy ul. Batorego 38.
Dodano: 2016-07-21 - Remont sal wykładowych nr V i VI oraz malowanie konstrukcji nad aulą wraz z robotami towarzyszącymi na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania przy ul. Gagarina 13a w Toruniu
Dodano: 2016-07-04 - Roboty remontowe zabytkowych obiektów budowlanych zlokalizowanych w kompleksach wojskowych w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-01 - Remont elewacji ceglanej, skrzydła północnego Zamku Pokrzyżackiego na działace nr 2324/2 w obrębie ewidencyjnym Świecie
Dodano: 2016-06-30 - Adaptacja części pomieszczeń szkolnych na przedszkole w Krzywosądzy
Dodano: 2016-06-23 - Remont pionu kuchennego w Hotelu Asystenckim nr 1 oraz czterech segmentów mieszkalnych i układu samoczynnego załączania rezerwy w Hotelu Asystenckim nr 2
Dodano: 2016-06-23 - EZP.272.6.2016
Dodano: 2016-06-20