Przetargi.pl
Roboty remontowe w Przedszkolu nr 1. „Wymiana ogrodzenia w Przedszkolu nr 1 w Mikołowie ul. Żwirki i Wigury 29” zgodnie z przedmiarem robót 21-2019.

Gmina Mikołów ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 248 500 , fax. 323 248 400
  • Data zamieszczenia: 2019-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mikołów
    Rynek 16
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 323 248 500, fax. 323 248 400
    REGON: 27625763000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mikolow.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe w Przedszkolu nr 1. „Wymiana ogrodzenia w Przedszkolu nr 1 w Mikołowie ul. Żwirki i Wigury 29” zgodnie z przedmiarem robót 21-2019.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są Roboty remontowe w Przedszkolu nr 1. „Wymiana ogrodzenia w Przedszkolu nr 1 w Mikołowie ul. Żwirki i Wigury 29” zgodnie z przedmiarem robót 21-2019. 2. Opis przedmiotu zamówienia: a) rozebranie ogrodzenia wys. 0,76 m z prętów stalowych b) wiercenie otworów techniką diamentową w cokole betonowym pod słupki na głębokość 35 cm c) rozbiórka słupków przybramowych betonowych d) mycie cokołu murowanego myjką ciśnieniową e) ręczne wypełnianie ubytków w cokole betonowym zaprawą cementowo-polimerową f) Wykonanie zabezpieczenia powierzchniowego powłoką cementowo-polimerową ( wyszpachlowanie czapy cokołu ogrodzenia) g) Wykonanie impregnacji hydrofobowej powierzchni betonowych h) montaż bramy rozwiernej dwuskrzydłowej stalowej, ocynkowanej i malowanej proszkowo 3,5x1,75m z wypełnieniem panel 3D z drutu fi 5mm oczka 50x200mm zamykana na zamek bramowy, brama ze słupkami i) montaż furtki stalowej ocynkowanej i malowanej proszkowo 1,1x1,75m z wypełnieniem panel 3D z drutu fi 5mm oczka 50x200mm, furtka zamykana na zamek bramowy, furtka ze słupkami j) Montaż ogrodzenia z paneli z drutu ocynkowanego i malowanego proszkowo fi 5 mm o oczkach 50x200 wys ogrodzenia 125cm ze słupkami 40x60x2x1600 k) wywiezienie odpadów z rozbiórek i opłata za utylizację odpadów budowlanych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót. 3. Podstawowy zakres robót znajduje się w przedmiarze robót stanowiącym załącznik 7 do SIWZ. 4. Ceny zakupu pozostałych materiałów nie występujących w ofercie wyliczane będą w wysokości do średnich cen z kosztami zakupu opublikowanych w zeszytach Sekocenbudu z kwartału w którym prace były wykonane, a w przypadku ich braku inspektor może żądać wglądu do faktur zakupu materiału lub urządzenia. 5. Rozliczenie robót będzie następować kosztorysem powykonawczym w oparciu o składniki cenotwórcze przedstawione w ofercie przetargowej przyjmując ceny jednostkowe z oferty, a w przypadku ich braku przyjmując nakłady KNR, KNP, KNNR, KSNR w oparciu o składniki cenotwórcze z oferty, a ceny materiałów wg średnich cen Sekocenbud za dany kwartał lub kalkulacji indywidualnej zatwierdzonych przez inspektora nadzoru. 6. Wszelkie materiały używane do wykonywania prac winny posiadać stosowne wymagane obowiązującymi przepisami prawa atesty, aprobaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Dokumenty potwierdzające powyższe Wykonawca przedstawi każdorazowo na żądanie inspektora nadzoru. 7. Wykonawca w czasie realizacji prac będzie utrzymywał ład i porządek na terenie, na którym je wykonuje, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i p.poż. Określone w przepisach szczególnych. 8. Na zastosowane urządzenia wykonawca udziela gwarancji w zakresie i okresie równym do gwarancji producenta urządzenia. Wykonawca przekaże Zamawiającemu instrukcje obsługi, kartę gwarancyjną, książkę serwisową, oraz wszelkie inne dokumenty konieczne do użytkowania przedmiotu umowy. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady fizyczne sprzętu i urządzeń będących przedmiotem umowy. 9. Dostarczone wyposażenie i materiały muszą być nowe 10. Na wykonane przez siebie prace i zastosowane materiały Wykonawca musi udzielić co najmniej dwuletniej gwarancji 11. W czasie realizacji zamówienia Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć teren w sposób zapewniający użytkownikom obiektu bezpieczeństwo. 12. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, opublikowanymi normami, zasadami najlepszej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz z zachowaniem zasady należytej staranności Wykonawcy a w szczególności spełnia wymagania dotyczące bezpieczeństwa zgodnie Dyrektywą Niskonapięciową 2006/95/WE oraz Dyrektywą o Kompatybilności Elektromagnetycznej 2004/108/W, znak CE umieszczony na produkcie 13. Wykonawca zapewni na czas trwania prac objętych przedmiotem zamówienia kierownictwo posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane oraz wykwalifikowaną kadrę robotniczą. 14. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 SIWZ. 15. Wykonawca jest zobowiązany, na każde wezwanie Zamawiającego, przedstawić dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z zapisami umowy §12 oraz kopie uprawnień technicznych odpowiednio dla każdej części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W momencie składania ofert żaden wykonawca nie jest w stanie złożyć takiego oświadczenia, ponieważ nie zna listy wykonawców, którzy oferty złożyli. Z tego względu oświadczenie o grupie kapitałowej złożone wraz z ofertą nie zwalnia wykonawcy od złożenia oświadczenia w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji na stronie internetowej zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach