Przetargi.pl
Roboty remontowe w placówkach oświatowych i Żłobku

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Chrzanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-500 Chrzanów, Aleja Henryka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 327 538 874 , fax. 327 538 882
  • Data zamieszczenia: 2020-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Chrzanowie
    Aleja Henryka 20
    32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. 327 538 874, fax. 327 538 882
    REGON: 27274780500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.malopolska.pl/zeasipwchrzanowie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe w placówkach oświatowych i Żłobku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej pn. Roboty remontowe w placówkach oświatowych i Żłobku. 2. Zamówienie zostało podzielone na 7 Części. 1). Cześć 1: Remont parkietu w PS-2. Lokalizacja: Przedszkole Samorządowe nr 2 w Chrzanowie ul. Dworska 2, 32-500 Chrzanów. Rozebranie podłogi z klepki drewnianej, posegregowanie i wyczyszczenie klepek z rozbiórki, wyczyszczenie posadzki z resztek subitu, przeszlifowanie, wykonanie warstwy samopoziomującej, ułożenie podłogi z klepki drewnianej z rozbiórki, wycyklinowanie i pomalowanie podłogi przy użyciu lakierów przeznaczonych do pomieszczeń użyteczności publicznej , antypoślizgowych. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 6.1 do SIWZ) oraz pomocniczo przedmiar robót (załącznik nr 7.1 do SIWZ). 2). Część 2: Remont schodów przy wejściu do budynku w PS-9. Lokalizacja: Przedszkole Samorządowe nr 9 w Chrzanowie ul. Brzezina 14, 32-500 Chrzanów. Przedmiotem zamówienia jest: rozbiórkowe polegające na skuciu okładziny betonowej na dwóch biegach, podeście i przedsionku, uzupełnienie stopni schodowych zaprawą cementową z zatarciem na ostro, pomalowanie stopni schodowych i podestu oraz farbą do betonu oraz ułożenie płytek typu gres w przedsionku. W/w prace będą realizowane w ramach bieżącej konserwacji. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 6.2 do SIWZ) oraz pomocniczo przedmiar robót (załącznik nr 7.2 do SIWZ). 3). Część 3: Remont podłogi i malowanie sali w PS-10 Lokalizacja: Przedszkole Samorządowe nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi w Chrzanowie, ul. Władysława Sikorskiego 6. Przedmiotem zamówienia jest : 1. Rozebranie podłogi z klepki drewnianej , posegregowanie i wyczyszczenie klepek z rozbiórki, wyczyszczenie posadzki z resztek subitu, przeszlifowanie, wykonanie warstwy samopoziomującej, ułożenie podłogi z klepki drewnianej z rozbiórki, wycyklinowanie i pomalowanie podłogi przy użyciu lakierów przeznaczonych do pomieszczeń użyteczności publicznej , antypoślizgowych. 2. Przygotowanie powierzchni ścian i sufitu do malowania, malowanie ścian i sufitu sali dla dzieci ( do wysokości 2,0 m należy wykonać powierzchnie zmywalne ). We wskazanych częściach ścian wykonać malowanie dekoracyjne. W/w prace będą realizowane w ramach bieżącej konserwacji , nie wymagają zgłoszenia. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 6.3 do SIWZ) oraz pomocniczo przedmiar robót (załącznik nr 7.3 do SIWZ). 4). Część 4: Remont parkietu w PS-11. Lokalizacja: Przedszkole Samorządowe nr 11 z Oddziałem Specjalnym w Chrzanowie, ul. Fabryczna 25, 32-500 Chrzanów. Przedmiotem zamówienia jest: Rozebranie podłogi z klepki drewnianej, posegregowanie i wyczyszczenie klepek z rozbiórki, wyczyszczenie posadzki z resztek subitu, przeszlifowanie, wykonanie warstwy samopoziomującej , ułożenie podłogi z klepki drewnianej z rozbiórki, wycyklinowanie i pomalowanie podłogi przy użyciu lakierów przeznaczonych do pomieszczeń użyteczności publicznej, antypoślizgowych. W/w prace będą realizowane w ramach bieżącej konserwacji, nie wymagają zgłoszenia. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 6.4 do SIWZ) oraz pomocniczo przedmiar robót (załącznik nr 7.4 do SIWZ). 5). Część 5: Remont kuchni w SP-1. Lokalizacja: Szkoła Podstawowa nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Adama Mickiewicza w Chrzanowie (budynek przy ul. Zielonej 15). Przedmiotem zamówienia jest: remont kuchni oraz pomieszczeń pomocniczych polegający na zerwaniu starych płytek ściennych i podłogowych, zdemontowaniu starych drzwi, dostawie i montażu nowych skrzydeł wraz z futrynami, skuciu posadzki cementowej w celu wykonania poprawnych spadków do kratek ściekowych podłogowych a następnie flizowanie ścian do wysokości 2 m, ułożenie posadzek z płytek ceramicznych, pomalowanie ścian i sufitu oraz wykonanie lamperii. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 6.5 do SIWZ) oraz pomocniczo przedmiar robót (załącznik nr 7.5 do SIWZ). 6). Część 6: Remont podłogi z pcv ( sala wspomagania sensorycznego ) w SP-1. Lokalizacja: Szkoła Podstawowa nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Adama Mickiewicza w Chrzanowie (budynek przy ul. Zielonej 15). Przedmiotem zamówienia jest: Remont podłogi polegający na zerwaniu wykładzin pcv, wykonaniu warstwy zczepnej oraz zgrzanie wykładziny pcv wraz z wykonaniem wyobleń (cokoły). W/w prace będą realizowane w ramach bieżącej konserwacji, nie wymagają zgłoszenia. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 6.6 do SIWZ) oraz pomocniczo przedmiar robót (załącznik nr 7.6 do SIWZ). 7). Część 7: Remont kuchni w Żłobku. Lokalizacja: Żłobek Miejski w Chrzanowie, ul. Mieszka I 4a Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie powierzchni ścian i sufitu do malowania, malowanie ścian nad flizami i sufitu w kuchni, wydawalni i zmywalni oraz wymiana 3 szt. drzwi wraz z futrynami. W/w prace będą realizowane w ramach bieżącej konserwacji, nie wymagają zgłoszenia. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 6.7 do SIWZ) oraz pomocniczo przedmiar robót (załącznik nr 7.7 do SIWZ). 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg dotyczy wyłącznie osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 3 ppkt 1) zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 ppkt 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia:  oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 ppkt 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3 ppkt 1) czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ (w przypadku składania ofert na kilka części formularz oferty należy złożyć dla każdej części oddzielnie). Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o których mowa w rozdziale VII pkt 1 ppkt 1). i 2), (załącznik nr 2 i 3 do SIWZ). Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie to składa każdy z wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach