Przetargi.pl
Roboty remontowe w Leśnictwie Jaktórka i Studzienki oraz budowa pięciu wiat drewnianych

Nadleśnictwo Szubin ogłasza przetarg

  • Adres: 89-200 Szubin, ul. Szubin Wieś 52
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3910310, 3910324 , fax. 052 3910337
  • Data zamieszczenia: 2013-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Szubin
    ul. Szubin Wieś 52 52
    89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3910310, 3910324, fax. 052 3910337
    REGON: 09055076200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szubin.torun.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe w Leśnictwie Jaktórka i Studzienki oraz budowa pięciu wiat drewnianych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w siedzibie Leśnictwa Jaktórka (remont budynku mieszkalnego, remont budynku gospodarczego, roboty związane z zagospodarowaniem terenu, rozbiórka budynku gospodarczego), w siedzibie Leśnictwa Studzienki (remont trzech budynków gospodarczych) oraz budowie pięciu wiat konstrukcji drewnianej w siedzibach Leśnictwa Jaktórka, Grzeczna Panna, Ustronie, Tupadły i Laskownica. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy części: Część 1 zamówienia - roboty remontowe w siedzibie Leśnictwa Jaktórka. Miejsce wykonywania robót: Smolniki 24a, 89-200 Szubin, działka 3046/1, obręb Smolniki, gmina Szubin, Powiat Nakło, Województwo Kujawsko-Pomorskie. Ogólny zakres robót obejmuje: I. Remont budynku mieszkalnego: - naprawa opaski betonowej wokół budynku oraz cokołu z płytek klinkierowych, - konserwacja balustrad drewnianych, - wymiana drzwi zewnętrznych - 2szt, - remont wejścia do piwnicy (wymiana okładzin z płytek, remont tynków) oraz wykonanie zadaszenia nad schodami, - przebudowa zsypu na opał, - wymiana wewnętrznej stolarki drzwiowej, - wymiana paneli podłogowych, - ułożenie płytek ceramicznych na balkonie oraz wymiana okładzin schodów zewnętrznych, - montaż wkładu kominowego. II. Remont budynku gospodarczego, pow. zabudowy 41,65m2: - wymiana konstrukcji dachu, - wymiana pokrycia dachu - montaż blachy trapezowej, - montaż rynien i rur spustowych, - wykonanie sufitu podwieszanego z płyt GKF, - wykonanie tynków zewnętrznych i wewnętrznych wraz z malowaniem, - wymiana drzwi zewnętrznych oraz bramy, - wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej. III. Roboty związane z zagospodarowaniem terenu: - utwardzenie drogi wewnętrznej 138m2 z kostki betonowej gr. 8cm, - uzupełnienie chodnika z kostki betonowej gr. 6cm, - uzupełnienie ogrodzenia z siatki powlekanej dł. 23m wraz z furtką. IV. Rozbiórka stodoły konstrukcji drewnianej, krytej płytami azbestowo-cementowymi, pow. zabudowy 40,81m2. Część 2 zamówienia - roboty remontowe w siedzibie Leśnictwa Studzienki. Miejsce wykonywania robót: Słonawy 50, 89-200 Szubin, działka 3184/6, obręb Słonawy, gmina Szubin, Powiat Nakło, Województwo Kujawsko-Pomorskie. Ogólny zakres robót obejmuje: I. Remont budynku gospodarczego, murowanego nr inw 108/245, pow. zabudowy 102,64 m2 : - wymiana pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych na blachodachówkę, - wymiana ołatowania, montaż folii paraprzepuszczalnej, - uzupełnienie tynków zewnętrznych z malowaniem, - naprawa oraz malowanie rynien i rur spustowych, - wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej, - wymiana opraw oświetleniowych - 4szt. II. Remont budynku gospodarczego - stodoły konstrukcji mieszanej z dobudowanym garażem oraz wiatą, nr inw 108/271, pow. zabudowy 204,81m2: - wymiana pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych na blachodachówkę, - wymiana ołatowania, montaż folii paraprzepuszczalnej, - wymiana krokwi na budynku garażowym, - montaż rynien i rur spustowych nad garażem i wiatą, naprawa i malowanie rynien i rur spustowych nad stodoła, - wymiana deskowania górnej części szczytów stodoły, - uzupełnienie tynków zewnętrznych z malowaniem, - konserwacja oraz częściowa wymiana drewnianych elementów konstrukcji stodoły, - wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej, III. Remont budynku gospodarczego - magazynku, murowanego, pow. zabudowy 9,30m2: - wymiana pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych na blachodachówkę, - wymiana ołatowania, - montaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych. Część 3 zamówienia - budowa pięciu wiat konstrukcji drewnianej. Wiaty kryte blachodachówką, pow. zabudowy 25,0m2, pow. użytkowa 23,28m2, kubatura 89,61m2: - posadowienie na 12 stopach fundamentowych, posadzka betonowa, - ściany zewnętrzne - słupy drewniane obite deskami, - konstrukcja dachu drewniana, pokrycie z blachodachówki, - montaż rynien i rur spustowych, - wszystkie elementy drewniane zabezpieczone środkiem impregnująco-dekoracyjnym. Wiaty zostaną wybudowane zgodnie z poniższą lokalizacją: Leśnictwo Grzeczna Panna, m. Grzeczna Panna 14, 89-200 Szubin, dz. nr 3209/1, obr. ew. Grzeczna Panna, gm. Szubin, Leśnictwo Jaktórka, m. Smolniki 24a, 89-200 Szubin, dz. nr 3046/1, obr. ew. Smolniki, gm. Szubin, Leśnictwo Ustronie, m. Niedźwiady 27, 89-200 Szubin, dz. nr 3078, obr. ew. Niedźwiady, gm. Szubin, Leśnictwo Tupadły, m. Dębogóra 14, 89-240 Kcynia, dz. nr 3199/2, obr. ew. Rozstrzębowo, gm. Kcynia, Laśnictwo Laskownica, m. Laskownica 25, 89-240 Kcynia, dz. nr 3215, obr. ew. Smogulecka Wieś, gm. Kcynia. 2) Szczegółowy zakres i technologia robót określona jest w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiące załącznik do SIWZ. Roboty będą realizowane na podstawie zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę zgodnie z art. 30 ustawy Prawo Budowlane. 3) Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych projektowanym w zakresie zastosowanych materiałów, pod warunkiem posiadania nie gorszych właściwości technicznych i użytkowych. W przypadku zastosowania materiałów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić, że dany materiał posiada nie gorsze właściwości techniczne i użytkowe. 4) Zamawiający dopuszcza powierzenie do wykonania część zamówienia podwykonawcom. W przypadku wykonywania przedmiotu zamówienia publicznego z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresy), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium (zgodnie z art. 45 ust.4) o wartości: Część 1 zamówienia 2000,00zł. (słownie : dwa tysiące złotych), Część 2 zamówienia 2000,00zł. (słownie : dwa tysiące złotych), Część 3 zamówienia 2000,00zł. (słownie : dwa tysiące złotych), 2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r Nr 42, poz. 275, z 2008r nr 116, poz. 730 i 732 i nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r nr 96, poz. 620). 3) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego: PKO BP o/Szubin 49 1020 1462 0000 7502 0157 0332 4) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego (w siedzibie zamawiającego). Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. tj. do dnia 29.07.2013r. do godz. 9.00. 6) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 7) Wadium wniesione w formie bezgotówkowej będzie skuteczne jeśli oryginał dokumentu gwarancji zostanie złożony w kasie Zamawiającego przed terminem złożenia ofert. 8) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9) Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców (z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza) zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) wyborze najkorzystniejszej oferty, b) unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 10) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11) Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12) Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 13) Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_szubin/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach