Przetargi.pl
ROBOTY REMONTOWE W KLUBIE WAT

Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-908 Warszawa, Gen. Witolda Urbanowicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48261837865 , fax. +48261839723
  • Data zamieszczenia: 2018-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
    Gen. Witolda Urbanowicza 2
    00-908 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48261837865, fax. +48261839723
    REGON: 121229000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY REMONTOWE W KLUBIE WAT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE 1) Schody zewnętrzne po stronie wschodniej (wejście główne): a. demontaż płyt kamiennych (do ponownego montażu w miarę możliwości) i płyt kamiennych, b. skucie warstwy betonu, c. ułożenie warstwy z szczepnej, d. odtworzenie konstrukcji schodów z betonu wodoszczelnego W-8, e. ułożenie płyt kamiennych (częściowo z odzysku) i płyt kamiennych; f. wywiezienie gruzu. 2) Schody zewnętrzne po stronie południowej (wyjście awaryjne z sali kinowej): a. rozebranie balustrady schodowej, b. wyburzenie konstrukcji schodów, c. wywiezienie złomu i gruzu. d. wykonanie nowej konstrukcji schodów żelbetowych, wylewanych na budowie, e. wyłożenie podestu oraz stopni schodowych płytami granitowymi; 3) Remont łazienek w poziomie -1. a. zamontowanie w istniejących oknach nawiewników sterowanych ręcznie (nawiewniki z precyzyjnym nastawem); b. wymiana okładzin ściennych i posadzek; c. demontaż murowanych ścianek działowych; d. montaż systemowych ścianek łazienkowych kabin WC. 4) Tarasy po stronie wschodniej (wejście główne): a. rozebranie balustrady ze stali nierdzewnej (do ponownego montażu), b. demontaż płytek terakotowych, c. skucie warstwy wyrównującej na podeście, d. rozebranie izolacji poziomej, e. demontaż listwy okapowej, f. skucie warstwy betonu, g. ułożenie warstwy szczepnej, h. odtworzenie konstrukcji z betonu wodoszczelnego W-8, i. montaż profilu z okapem, j. ułożenie izolacji poziomej, k. ułożenie warstwy wyrównawczej zbrojonej ze spadkiem, l. ułożenie płytek terakotowych mrozoodpornych i antypoślizgowych na wspornikach regulowanych m. montaż balustrad ze stali nierdzewnej (z odzysku), n. wywiezienie gruzu. 5) Podjazd dla niepełnosprawnych (wejście główne): a. rozebranie poręczy ze stali nierdzewnej (do ponownego montażu), b. demontaż posadzek z płytek gresowych; c. skucie warstwy wyrównującej, d. ułożenie warstwy wyrównawczej ze spadkiem, e. ułożenie płytek gresowych mrozoodpornych i antypoślizgowych, f. montaż poręczy ze stali nierdzewnej (z odzysku), g. wywiezienie gruzu. 6) Podjazdy po stronie południowej i północnej (przy sali kinowej): a. demontaż płytek terakotowych, b. skucie warstwy wyrównującej, c. rozebranie izolacji poziomej, d. skucie warstwy betonu, e. ułożenie warstwy szczepnej, f. odtworzenie konstrukcji z betonu wodoszczelnego W-8, g. ułożenie izolacji poziomej, h. ułożenie warstwy wyrównawczej zbrojonej ze spadkiem, i. ułożenie płytek terakotowych mrozoodpornych i antypoślizgowych, j. montaż balustrad wraz z odnowieniem malatur; k. skucie odparzonego cokołu przy sali kinowej, l. zabezpieczenie muru środkiem przeciwgrzybowym, m. wykonanie izolacji pionowej, n. uzupełnienie tynku cementowego, o. ułożenie tynku dekoracyjnego na cokole budynku, 7) Ściany zewnętrzne piwnic części budynku Sali kinowej; a. rozebranie opaski wokół budynku, b. wykonanie wykopu przy ścianach piwnic, c. wywiezienie ziemi z gruzem z wykopu, d. demontaż pionowej izolacji cieplnej, e. wykonanie izolacji cieplnej i przeciwwilgociowej ścian piwnic f. zasypanie wykopów z zagęszczeniem; g. odtworzenie opaski-chodnika wokół budynku. 8) Wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych sali kinowej i przebudowa kominów. a. demontaż obróbek blacharskich oraz rur spustowych; b. przemurowanie kominów wentylacyjnych na dachu wraz z ich podwyższeniem; c. wykonanie ocieplenia ścian metodą lekką mokrą;. 9) Remont pomieszczeń nr 22, 23 i 24 i 25 a. wykonanie otworu drzwiowego w ścianie; b. wymiana 8 szt. drzwi; c. zamontowanie, w wykonanym otworze, drzwi dwuskrzydłowych; d. wymiana posadzek na terakotę w kształcie i wyglądzie deski dębowej; e. malowanie ścian i sufitów. 10) Węzeł cieplny: a. skucie zmurszałych istniejących tynków na ścianach i stropach, b. odgrzybienie ścian i stropów, c. wykonanie nowych tynków renowacyjnych na ścianach i sufitach, d. ułożenie na ścianach gresu do wysokości 2,00 m, e. ułożenie posadzki z gresu antypoślizgowego, klasa ścieralności PEI-5, (zgodnie z PN-EN 14441) ze spadkiem 1% na podłodze. 11) Remont elementów sali kinowej i zaplecza artystycznego a. wymiana wykładzin dywanowych w sali kinowej, b. przebudowa posadzki sceny; c. wymiana drzwi wewnętrznych zaplecza sceny i pomieszczeń zajęć artystycznych; d. naprawa zmurszałych tynków i malowanie ścian i sufitów pomieszczeń zaplecza artystycznego; e. wymiana posadzek na wykładziny z PCV w ww. pomieszczeniach; ROBOTY BRANŻY SANITARNEJ Prace projektowe 1) Wykonanie projektu węzła cieplnego, uzgodnionego z Veolią, oraz wykonanie remontu i montażu węzła cieplnego wraz z automatyką, 2) Wykonanie analizy zasadności pozostawienia kurtyny wodnej sceny oraz ewentualnego zaprojektowania nowej instalacji ppoż., dostosowanej do aktualnie obowiązujących przepisów (jeżeli jest wymagana). Prace wykonawcze. 1) Przebudowa przyłączy kanalizacji deszczowej φ200 i φ160. 2) Montaż studni φ1200 3) Wykonanie projektu węzła cieplnego, uzgodnionego z Veolią, oraz wykonanie remontu i montażu węzła cieplnego wraz z automatyką, 4) Wykonanie instalacji odprowadzenia wody przy schodach głównych i tarasach przy budynku, 5) Remont sanitariatów wraz ze zmianą układu funkcjonalnego, 6) Wykonanie remontu łazienki damskiej, męskiej, pomieszczenia korytarza przed łazienkami – wg. załącznika nr 1, 7) Wykonanie remontu pomieszczenia gospodarczego z dostosowaniem go na potrzeby łazienki damskiej - wg. załącznika nr 1, 8) Wykonanie wentylacji szybu windowego, wyprowadzenie tej wentylacji ponad dach, 9) Uzupełnienie izolacji termicznej na przewodach instalacji klimatyzacji na dachu. 10) Montaż w pomieszczeniach łazienek, na pionach wentylacyjnych zasilanych elektrycznie turbowentów hybrydowych, wspomagających wentylację grawitacyjną. 11) Montaż kurtyny powietrznej zasilanej elektrycznie przy wejściu głównym do budynku. 12) Wymiana w pomieszczeniach łazienki damskiej i łazienki męskiej grzejników. 13) Decyzji inspektora ppoż. w sprawie kurtyny wodnej zamontowanej na scenie Klubu WAT – konieczność przeprowadzenia analizy. 14) Wykonanie przeglądu wraz z konserwacją instalacji wentylacji w całym budynki (w tym wymiany wszystkich filtrów, przeczyszczenie przewodów wentylacyjnych - wewnątrz oraz wymiana podstawowych elementów wskazanych w karcie gwarancyjnej). 15) Wymiana pionów i poziomów kanalizacji deszczowej znajdujących się w części przylegającej do sali kinowej (6 pionów). 16) Montaż nawiewników na 3-ech oknach w pomieszczeniu znajdującym się w części piwnicznej oraz na 2 oknach w pomieszczeniach sanitarnych. 17) Przedłużenie do części piwnicznej przewodów wentylacji grawitacyjnej (po obu stronach klatki schodowej), 18) W łazienkach za sceną oraz w dwóch sąsiednich pomieszczeniach garderoby wymienić kratki wentylacyjne. 19) Montaż na wentylacji grawitacyjnej wentylatorów z turbowentem. 20) Montaż na wylotach wentylacji grawitacyjnej wentylatorów wyciągowych. 21) Remont, wymiana wraz z izolacją odcinka około 12 m rury stalowej fi 65 – woda zimna (po stronie lewej budynku). 22) Remont, wymiana wraz z izolacją odcinka około 22 m rury stalowej fi 40 – woda zimna (w części piwnicznej) 23) Montaż wodomierza na instalacji przyłączeniowej wody zimnej ( po lewej stronie budynku). 24) Montaż zaworu pierwszeństwa dla instalacji ppoż. na instalacji wody zimnej. 25) W pomieszczeniu magazynu broni dawnej wykonać demontaż brodzika, umywalki, podejścia kanalizacyjnego od umywalki i brodzika, demontaż 2 szt. baterii oraz demontaż WC kompaktu. 26) W pomieszczeniu magazynu broni dawnej - w miejsce WC kompaktu zamontować duży zlewozmywak jednokomorowy, głęboki oraz baterię zlewozmywakową zwyciąganą, długą wylewką. 27) Wykonanie w pomieszczeniu węzła cieplnego w miejsce jednego z okien otwartej czerpni powietrza z żaluzją metalową. 28) Zakup i montaż instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach nr 21, 22 i 23. Należy nawiązać do istniejącej instalacji klimatyzacji – zakup klimatyzatora kasetonowego firmy KASAI typ KCD-24HRF47 – 3 szt. 29) Wymiana grzejników żeliwnych członowych oraz zaworów termostatycznych wpomieszczeniach 23, 24 i 25, ogółem 4 szt. na grzejniki stalowe w roz. 550 x 1100. 30) Montaż w pomieszczeniach 21, 22, 23, 24 i 25 nawiewników higrosterowanych wilości 18 szt. z podkładką montażową i okapem AC. ROBOTY BRANŻY ELEKTRYCZNEJ: Prace projektowe 1) Inwentaryzacja istniejących instalacji elektrycznych (Zamawiający udostępni Wykonawcy istniejące dokumentacje elektryczne dla budynku Klubu). 2) Zaprojektowanie tablicy zasilającej TWC węzła cieplnego (w ramach branży sanitarnej). Planuje się wykorzystanie istniejącego WLZ-u tablicy zasilającej TWC węzła cieplnego). 3) Zaprojektowanie tablicy automatyki węzła cieplnego (w ramach branży sanitarnej). 4) Zaprojektowanie systemu centralnego monitoringu opraw oświetleniowych awaryjnych i ewakuacyjnych w całym budynku. Jeżeli na 2 tygodnie przed zakończeniem umowy na projekt wybranych instalacji elektrycznych budynku nr 6 (Klub WAT) będzie już istniał na rynku polskim system bezprzewodowego monitoringu opraw awaryjnych i ewakuacyjnych, posiadający dopuszczenie CNBOP (np. firm RP-Technik lub AWEX lub opraw o równoważnych parametrach), – należy zaprojektować i wykonać system monitoringu, tj. centralkę monitoringu oraz oprawy awaryjne i ewakuacyjne – w tym systemie centralnego bezprzewodowego monitoringu, dopuszczonym przez CNBOP, ale z zasilaniem lokalnym opraw. Gdy, w wyżej podanej dacie, żaden z systemów bezprzewodowych nie będzie miał jeszcze dopuszczenia CNBOP - należy zastosować w projekcie dopuszczony przez CNBOP system przewodowy monitoringu z lokalnym zasilaniem opraw. Przewiduje się montaż, w miejscu wskazanym przez Użytkownika, centralki systemu monitoringu typu RUBIC (RUBIC MINI) – ze względu na zgodność z pozostałymi systemami monitoringu opraw oświetleniowych w WAT. 5) Zaprojektowanie w całym budynku systemu opraw oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, konieczne ze względu na zmiany przepisów ppoż. W projekcie należy zastosować oprawy LED-owe, z odpowiednią optyką: liniową lub dookólną – w zależności od lokalizacji oprawy, o mocy oprawy 5 - 9W, z zasilaniem lokalnym, o czasie pracy awaryjnej 1h, pracujących w zależności od lokalizacji oprawy w trybie „na jasno” lub „na ciemno”, z funkcją monitoringu centralnego. 6) Zaprojektowanie instalacji elektrycznych, osprzętu oraz opraw oświetleniowych w remontowanych na poziomie piwnicy budynku pomieszczeniach łazienek/toalet. Zaprojektowane instalacje elektryczne, osprzęt i oprawy LED-owe (tam, gdzie jest to możliwe - z czujnikami ruchu) o odpowiednim stopniu szczelności, należy dostosować do nowego układu funkcjonalnego pomieszczeń łazienek/toalet. Należy zaprojektować zasilanie turbowentów hybrydowych, przewidzianych przez branżę sanitarną do wspomagania wentylacji grawitacyjnej łazienek/toalet. 7) Zaprojektowanie instalacji elektrycznych, osprzętu oraz opraw oświetleniowych w hallu przed łazienkami - na poziomie piwnicy. Należy zaprojektować oprawy LED-owe, z czujnikami ruchu. 8) Zaprojektowanie tablicy TŁ0, zasilającej pomieszczenia łazienek/toalet w piwnicy oraz hallu przed łazienkami - na poziomie piwnicy. Tablica TŁ0 – w wykonaniu podtynkowym. 9) Zaprojektowanie wlz-u, zasilającego tablicę TŁ0. Miejsce zasilania wlz-u ustalić na etapie projektu. 10) Zaprojektowanie instalacji odgromowej budynku Klubu. Zaprojektowana instalacja odgromowa powinna spełniać wymogi aktualnej przywołanej normy PN-EN 62305. 11) Zaprojektowanie tablicy głównej, zasilającej salę kinową i pomieszczenia sąsiednie (boczne i zaplecza). 12) Zaprojektowanie oświetlenia podstawowego sali kinowej. Należy wykorzystać miejsca po istniejących, zdemontowanych oprawach, projektując oprawy o jak największej trwałości (zasadnicze kryterium doboru opraw). Oprawy powinny być przystosowane do regulacji natężenia oświetlenia w systemie DALI. Należy, w uzgodnieniu z bezpośrednim użytkownikiem budynku Klubu, zaprojektować wymagane przez Użytkownika scenariusze dla systemu sterowania oprawami. 13) Zaprojektowanie doświetlenia górnego powierzchni sceny. Zamawiający dopuszcza doświetlenie sceny w formie oświetlaczy LED-owych (w sposób obecnie stosowany). 14) Zaprojektowanie zasilających gniazd trójfazowych i jednofazowych dla wykonawcy na scenie. Gniazda (niewidoczne dla publiczności) mają służyć do zasilenia sprzętu nagłaśniającego lub oświetlającego wykonawcy na scenie. Przewiduje się zaprojektowanie zestawów, złożonych z gniazd trójfazowych zasilających 400V - 32A i 16A (oddzielne obwody zasilające) oraz 2 sztuk gniazd jednofazowych 230V (na jednym obwodzie zasilającym jedno gniazdo), zlokalizowanych po obu stronach sceny (razem 8 szt. gniazd) oraz ich instalacji zasilających. Tablica zasilająca zestaw powinna zostać zlokalizowana w jego pobliżu i być dostępna ze sceny. 15) Zaprojektowanie oświetlenia podstawowego w bocznych przejściach sali kinowej. Planuje się pozostawienie istniejącego systemu kinkietów LED-owych doświetlających. Należy zaprojektować ściemniane oświetlenie LED-owe w bocznych przejściach sali kinowej. 16) Zaprojektowanie oświetlenia przeszkodowego przy rzędach foteli. Planuje się demontaż i odtworzenie powierzchni po zdemontowanych oprawach obecnego, szczątkowego oświetlenia przeszkodowego. Należy zaprojektować nowe, nisko-profilowe, ściemniane, oświetlenie przeszkodowe na wszystkich trzech drogach komunikacyjnych przy fotelach sali kinowej. 17) Zaprojektowanie podświetlonej barierki na scenie, ostrzegającej o zmianie wysokości między sceną, a widownią i w ten sposób pomagającej chronić wykonawcę przed upadkiem z wysokości sceny. Podświetlenie barierki – skierowane w kierunku sceny, niewidoczne dla publiczności, ściemniane. Barierka odporna na uszkodzenia mechaniczne. 18) Zaprojektowanie oświetlenia podstawowego LED-owego w pomieszczeniach na zapleczu sali kinowej, z uwzględnieniem ich docelowego przeznaczenia. Dotyczy to w szczególności pomieszczenia pracowni plastycznej, gdzie konieczne jest bardzo dobre odtwarzanie barw (oprawy o Ra≥95). 19) Zaprojektowanie 2 szt. naświetlaczy/reflektorów na słupach przed sceną oraz ich zasilania elektrycznego. Naświetlacze/reflektory z funkcjami: zdalnego sterowania ich położeniem (obrót, podnoszenie), ściemniania/rozjaśniania, zmiany barwy światła RGB. 20) Weryfikacja projektowa (i ew. przeprojektowanie) istniejącej tablicy rozdzielczej w dawnym pomieszczeniu kinooperatora. 21) Zaprojektowanie zasilania kurtyny powietrznej przy wejściu głównym do budynku Klubu. Parametry kurtyny - wg dokumentacji sanitarnej. 22) Wykonanie kosztorysów inwestorskich, 23) Wykonanie przedmiarów robót 24) Wykonanie STWiORB dla projektowanego zakresu robót. Prace wykonawcze (odniesienia do pkt. powyżej) 1) Demontaż zbędnych instalacji elektrycznych. 2) Dostawa i montaż z podłączeniem tablicy zasilającej TWC węzła cieplnego (w ramach branży sanitarnej). 3) Dostawa i montaż z podłączeniem tablicy automatyki węzła cieplnego (wramach branży sanitarnej). 4) Dostawa i montaż z podłączeniem centralki monitoringu oraz ew. elementów uzupełniających systemu centralnego monitoringu – z uruchomieniem systemu oraz przeszkoleniem obsługi. Podłączenie nowych i wymienianych opraw awaryjnych i ewakuacyjnych - do systemu centralnego monitoringu. Doprowadzenie przewodów sieciowych systemu monitoringu do wszystkich opraw awaryjnych/ewakuacyjnych w budynku Klubu (przewody sieciowe do monitoringu należy co do zasady układać pod tynkiem – z odtworzeniem powierzchni do stanu pierwotnego; wybór sposobu układania przewodów do monitoringu należy każdorazowo konsultować z nadzorem inwestorskim WAT). 5) Dostawa i montaż z podłączeniem zaprojektowanych nowych LED-owych opraw oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w całym budynku, wymiana 31 szt. opraw, w których stwierdzono (przy okresowej kontroli) uszkodzenia. Działające prawidłowo oprawy awaryjne/ewakuacyjne należy pozostawić. Wszystkie oprawy awaryjne/ewakuacyjne, działające w ramach sali kinowej, należy wymienić. 6) Wymiana instalacji elektrycznych, osprzętu oraz opraw oświetleniowych – w remontowanych na poziomie piwnicy budynku pomieszczeniach łazienek/toalet. 7) Wymiana instalacji elektrycznych, osprzętu oraz opraw oświetleniowych - whallu przed łazienkami - na poziomie piwnicy. 8) Dostawa i montaż z podłączeniem tablicy TŁ0, zasilającej pomieszczenia łazienek/toalet oraz hallu przed łazienkami - na poziomie piwnicy. 9) Dostawa i montaż z podłączeniem WLZ-u, zasilającego tablicę TŁ0. 10) Wymiana instalacji odgromowej budynku Klubu oraz uporządkowanie instalacji elektrycznych oraz niskonapięciowych na dachu budynku. Należy odsunąć instalacje elektryczne i niskonapięciowe na odległość bezpieczną (75 cm) od instalacji odgromowych. Należy wycofać przewody elektryczne i niskonapięciowe z kanałów instalacji wentylacji grawitacyjnej. Należy wykonać przepust(-y) w dachu budynku, przez który(-e) należy ponownie przeprowadzić wycofane wcześniej przewody i po ponownym podłączeniu przewodów - sprawdzić prawidłowość zasilania elektrycznego, doprowadzenia sygnału telewizyjnego, itd. 11) Dostawa i montaż z podłączeniem tablicy głównej zasilającej salę kinową i pomieszczenia sąsiednie (boczne i zaplecza) – z podłączeniem obwodów zewnętrznych tablicy. 12) Dostawa i montaż z podłączeniem oświetlenia podstawowego sali kinowej. Uruchomienie systemu sterowania oświetleniem. 13) Dostawa i montaż z podłączeniem doświetlenia górnego powierzchni sceny. 14) Wykonanie - zgodnie z opisem punktu 14) poprzedniego punktu. 15) Dostawa i montaż, z podłączeniem oświetlenia podstawowego, w bocznych częściach sali kinowej. 16) Demontaż, dostawa, montaż z podłączeniem, wymiana oświetlenia przeszkodowego przy rzędach foteli. 17) Dostawa i montaż z podłączeniem podświetlonej niskiej barierki na scenie, ostrzegającej przed zmianą wysokości między sceną, a widownią i w ten sposób pomagającej chronić wykonawcę przed upadkiem z wysokości sceny. 18) Dostawa i montaż z podłączeniem oświetlenia podstawowego w pomieszczeniach na zapleczu sali kinowej, z uwzględnieniem ich docelowego przeznaczenia. 19) Wysokość montażu ustalić z bezpośrednim Użytkownikiem. 20) Wykonanie tablicy zgodnie z nowym projektem. W ramach zadania - podłączenie przewodów jednofazowych, zasilających gniazda umiejscowione w górze, po obu stronach sali kinowej, pod odpowiednie zabezpieczenia (istniejące lub doprojektowane), wynikające z weryfikacji projektu. 21) Wykonanie zasilania elektrycznego kurtyny powietrznej. 22) W pomieszczeniach parteru nr 22 i 23, w okolicy wykonywanego nowego otworu drzwiowego pomiędzy pomieszczeniami, należy zdemontować gniazda 230V oraz sieciowe, znajdujące się w obszarze robót i przenieść je w bok – w wolną strefę ścianki działowej. Należy odpowiednio wydłużyć lub skrócić przewody zasilające i sieciowe, podłączone do gniazd, układając je pod tynkiem. Ew. wydłużenia przewodów należy wykonywać metodą lutowania lub zaciskania. 23) Wykonanie pomiarów powykonawczych oraz dokumentacji powykonawczej. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych w niniejszej SIWZ i załącznikach do niej. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do złożenia kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą uproszczoną z podaniem stawki r-g%, KP%, Z% oraz stawki VAT oraz harmonogramu rzeczowo – finansowego robót – w zakresie robót ogólnobudowlanych. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania równoważnego przedmiotu zamówienia. tj.: tam, gdzie w dokumentacji, specyfikacji technicznej lub przedmiarach robót zostało wskazane pochodzenie materiałów, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z dokumentacją, uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności zaproponowanych w ofercie materiałów spoczywa na Wykonawcy, który zobowiązany jest załączyć przed wbudowaniem opisy techniczne, atesty, certyfikaty albo inne dokumenty dotyczące proponowanych materiałów potwierdzające, że są one równoważne wobec materiałów wskazanych przez Zamawiającego tzn., że spełniają co najmniej minimalne warunki/parametry określone w SIWZ i załącznikach do niej. Czynności jakie zobowiązany jest spełnić Wykonawca - w przypadku powierzenia przez Wykonawcę części przedmiotu zamówienia podwykonawcy opisane są w zał. nr 5 do SIWZ - projekt umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 50 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 26.11.2018r. do godz.09:00. 2. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione: a) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego PEKAO S.A. Warszawa ul. Towarowa 25 Nr 34 1240 5918 1111 0000 4910 0228 z dopiskiem „Wadium w przetargu na roboty remontowe w Klubie WAT”. Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie, czyli datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu. b) w formie dopuszczonej przez art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp – dowodem wniesienia wadium będzie załączony do oferty oryginał tego dokumentu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) „Formularz ofertowy” stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; b) ZKZ – zestawienie kosztów zadania – stanowiące załącznik nr 1A do SIWZ c) Oryginał poręczeń lub gwarancji stanowiących dowód wniesienia wadium. Przy wniesieniu wadium w formie pieniężnej na rachunek Zamawiającego zaleca się załączyć kopię przelewu;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach