Przetargi.pl
Roboty remontowe w Centrum Kultury Teatr w Grudziądzu, przy ulicy Focha 19

Centrum Kultury Teatr ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Focha 19
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4624223 , fax. 056 4623477
  • Data zamieszczenia: 2009-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kultury Teatr
    ul. Focha 19 19
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4624223, fax. 056 4623477
    REGON: 87051472200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr.grudziadz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe w Centrum Kultury Teatr w Grudziądzu, przy ulicy Focha 19
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, o wartości zamówienia mniejszej niż kwota określona w przepisach wydanych na podstawie art. 11.8, obejmujące: Zadanie nr 1 - wymiana 24 okien na okna drewniane w teatrze Roboty - wymiana stolarki okiennej w budynku teatru polegać będzie na: 1.Zdemontowaniu skrzydeł i wykuciu z muru ościeżnic okien skrzynkowych w ilości 24 szt., 2.Uzupełnieniu ościeży okiennych poprzez przymurowanie ścianek gr. 12cm, 3.Dostawie i osadzeniu stolarki okiennej drewnianej nietypowej jednoramowej w kolorze białym. 4.Osadzeniu podokienników zewnętrznych stalowych oraz wewnętrznych drewnianych. 5.Otynkowaniu ościeży wewnętrznych. 6.Wykonaniu gładzi dwuwarstwowej na wykonanych tynkach. 7.Wykonaniu robót malarskich wewnętrznych obrobionych ościeży. Uwagi dotyczące stolarki okiennej i parapetów: 1.Okna dwurzędowe, dwudzielne. 2.W dolnych skrzydłach okien w środkowej części umieścić szprosy (między szybami). 3.Rodzaj materiału: drewno klejone. 4.Rodzaj wykończenia: malowanie natryskowe fabrycznie. 5.Kolor: biały. 6.Rodzaj okucia: obwiedniowe wg schematu z opcją rozszczelnienia. 7.Wodościeki oraz okapy skrzydeł zewnętrzne w kolorze brązu. 8.Zaczep antywłamaniowy w skrzydłach uchylnych. 9.Szyba jednokomorowa o współczynniku Us = 1,1 W/Km2. 10.Parapety wewnętrzne; drewniane szer. 30 cm, malowane natryskowo. 11.Parapety zewnętrzne : szer. 30cm lakierowane w kolorze białym. 12.W trzech oknach (studio TV) należy dodatkowo zamontować nad górną ościeżnicą okna okapnik 13.W jednym oknie, o powierzchni ok. 1 m? szyba reflex (powłoka lustra weneckiego, szkło barwione w masie). 14.Wygląd architektoniczny montowanych okien musi być identyczny jak okna nowo montowane w poprzednich etapach (parter i I. piętro hole boczne i pomieszczenia biurowe parter i I. piętro). Podane w załączniku wymiary poszczególnych okien nie zwalniają Wykonawcę z dokonania pomiarów. Przed rozpoczęciem produkcji okien Wykonawca jest zobowiązany bezwzględnie zdjąć wymiary z natury Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. Zadanie nr 2 A- cyklinowanie i lakierowanie parkietu oraz odnowienie drzwi Parkiet remontowany będzie na parterze wraz ze schodami prowadzącymi na piętro. Roboty remontowe polegają na : 1.Demontażu listew przypodłogowych typu ćwierćwałek i ponownym montażu wraz z oszlifowaniem. 2. Ocyklinowaniu ręcznym cokołów szer 10 cm i oszlifowaniu. 3.Ocyklinowaniu ręcznym elementów schodów. 4. Cyklinowaniu mechanicznym starych powierzchni parkietu. 5.Ułożeniu lakieru parkietowego 3 razy oraz raz zagruntowaniu kaponem. 6. Obustronnym oszlifowaniu i polakierowaniu drzwi zewnętrznych 7. Obustronnym oszlifowaniu i polakierowaniu drzwi wahadłowych z przedsionka na hol i wymianie uchwytów 8. Wymianie 8 uchwytów drzwiowych 9. Należy zastosować lakiery poliuretanowe dopuszczone do stosowania w pomieszczeń użyteczności publicznej. Przed rozpoczęciem zasadniczych robót Wykonawca wykona, w obecności Inspektora Nadzoru Zamawiającego, prób szlifowania z jednokrotnym lakierowaniem powierzchni 5 m?, która ma na celu sprawdzenie prawidłowości pracy szlifierki do cyklinowania. Wymagana jest akceptacja Zamawiającego. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. B- malowanie ścian i stolarki okiennej w Pracowni plastycznej CPV 45442100-8 roboty malarskie Wykonanie robót polegać będzie na: - ustawienie rusztowań, - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów pod malowanie emulsyjne tj. zeskrobanie i zmycie starej farby z poszpachlowaniem nierówności, - dwukrotne wymalowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną, - oczyszczenie elementów drewnianych i rur (okna, rury) i omalowaniu olejnym - dwukrotnie, - zdemontowanie listew i wsporników Zamawiający zastrzega sobie prawo doboru koloru farby emulsyjnej, przed przystąpieniem do malowania. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. Zadanie nr 3 - wymiana 5 okien na okna drewniane w klubie Akcent CPV 45422100-2 - stolarka drewniana CPV 45421132-8 - instalowanie okien Roboty - wymiana stolarki okiennej w budynku klubu Akcent polegać będzie na: 1.Zdemontowaniu skrzydeł i wykuciu z muru ościeżnic okien skrzynkowych w ilości 5szt, 2.Uzupełnieniu ościeży okiennych poprzez przymurowanie ścianek gr. 12cm, 3.Dostawie i osadzeniu stolarki okiennej drewnianej nietypowej jednoramowej w kolorze białym. 4.Osadzeniu podokienników zewnętrznych stalowych oraz wewnętrznych drewnianych, 5.Otynkowaniu ościeży wewnętrznych, 6.Wykonaniu gładzi dwuwarstwowej na wykonanych tynkach, 7.Wykonaniu robót malarskich wewnętrznych obrobionych ościeży. Uwagi dotyczące stolarki okiennej i parapetów: 8.Okna należy wykonać: 2 okna jako dwurzędowe, dwudzielne, prostokątne (rys. 3a), natomiast 3 okna jako jednorzędowe, dwudzielne z nadstawką łukową, uchylną ze szprosami jak w istniejących oknach (rys. 3b). 9.W dolnych skrzydłach okien w środkowej części umieścić szprosy (między szybami), 10.Rodzaj materiału: drewno klejone, 11.Rodzaj wykończenia: malowanie natryskowe fabrycznie, 12.Kolor okien - biały, 13.Rodzaj okucia: obwiedniowe wg schematu z opcją rozszczelnienia, 14.Wodościeki oraz okapy skrzydeł zewnętrzne w kolorze białym, 15.Zaczep antywłamaniowy w skrzydłach uchylnych, 16.Szyba jednokomorowa o współczynniku Us = 1,1 W/Km2, 17.Parapety wewnętrzne; drewniane szer. 30 cm, malowane natryskowo, 18.Parapety zewnętrzne : szer. 30cm lakierowane w kolorze białym. Podane w załączniku wymiary poszczególnych okien nie zwalniają Wykonawcę z dokonania pomiarów. Przed rozpoczęciem produkcji okien Wykonawca jest zobowiązany bezwzględnie zdjąć wymiary z natury Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454221002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki opisane w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (treść artykułu na załączniku nr 4). 2.Spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie możliwe, gdy żaden z nich nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu. W szczególności wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-10 i ust. 2 pkt od 1 do 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wybrania ich oferty Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia , umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4.Zakres prowadzonej działalności gospodarczej musi obejmować roboty budowlane. 5.Złożona oferta musi być sporządzona na podstawie załączonego przedmiaru robót (lub samodzielnie dokonanych pomiarów), rysunków i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych i wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji. 6.Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym rozumianym jako zrealizowanie lub realizację w ciągu ostatnich 5 lat, przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 podobne zadania, za które przyjmuje się roboty budowlane polegające na: - zadanie nr 1: wymianie w zakresie jednego zamówienia co najmniej 20 okien, - zadanie nr 2: -cyklinowanie i lakierowanie w zakresie jednego zadania podłóg o powierzchni co najmniej 300 m?, - malowanie ścian i stolarki o wartości nie mniejszej niż wartość w złożonej ofercie, -zadanie nr 3: wymiana okien o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty. W załączeniu przedstawiając referencje potwierdzające ich należyte wykonanie. 7.Wykonawca wyznacza kierownika budowy, który musi wykazać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. 8.Wykonawca, w czasie realizacji zadania, musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9.Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia 5 letniej gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały. 10. Wykonawca, w przypadku korzystania z udziału podwykonawców, wskaże w złożonej ofercie części zamówienia, które powierzy podwykonawcom. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów. Dokona analizy złożonych dokumentów, przez sprawdzenie ich kompletności, zgodności warunków oraz jakości złożonych dokumentów, w szczególności dokona analizy w kontekście czy: - dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, - wystawiony został w okresie ustalonym przez prawo (odpowiednio - nie później,wcześniej niż), -zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, -adresatem dokumentu jest Wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, -kserokopia załączona przez Wykonawcę w miejsce oryginału została potwierdzona za zgodność przez osoby uprawnione lub pełnomocnika (załączono pełnomocnictwo), -złożony dokument jest kompletny. Oceny spełnienia warunków dokona Zamawiający metodą spełnia/nie spełnia. Wymagane jest spełnienie wszystkich warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy (na druku załącznika nr 1). 2.Kosztorys ofertowy, a Wykonawca składający ofertę na zadanie nr 1 i/lub zadanie nr 3 dołączy także opis oferowanych okien, potwierdzający spełnienie wymagań Zamawiającego, w szczególności zawartych w pkt II Opis przedmiotu zamówienia oraz certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat z Polską Normą lub aprobatę techniczną na oferowane okna (załącznik nr 2). 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub mieszka potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( załącznik nr 3). 4.Podpisane oświadczenie spełnienia warunków opisanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na druku załącznika nr 4). 5.Podpisane oświadczenie o akceptacji warunków opisanych w projekcie umowy (na druku załącznika nr 5). 6.Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 podobnych zadań, za które przyjmuje się roboty opisane w pkt V.6. niniejszej specyfikacji (załącznik nr 6). 7.Referencje potwierdzające, że w/w roboty zostały wykonane z należytą starannością (załącznik nr 7). 8.Nazwisko osoby, która będzie kierowała wykonaniem przedmiotu zamówienia (na druku załącznika nr 8) oraz zaświadczenia o jej uprawnieniach do kierowania robotami budowlanymi i aktualnej przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 9.Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (załącznik nr 9). 10. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych złożonych dokumentów (załącznik nr 10). 11. Oświadczenia o korzystaniu z udziału podwykonawców ( na druku załącznika nr 11). Wszystkie złożone dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatr.grudziadz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach