Sąd Okręgowy ogłasza przetarg
- Adres: 75-950 Koszalin, ul. Waryńskiego 7
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 943 428 742 , fax. 943 423 755
- Data zamieszczenia: 2012-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy
ul. Waryńskiego 7 7
75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 943 428 742, fax. 943 423 755
REGON: 00032252536061 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://koszalin.so.gov.pl/bip/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty remontowe w budynku Sądu Okręgowego w Koszalinie. Znak ZP-2151-3/2012. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont w pokojach gościnnych nr 20, 119, 214 wraz z łazienkami oraz remont pomieszczeń biurowych nr 117 i 36 mieszczących się w Sądzie Okręgowym w Koszalinie. Remontowane pomieszczenia mieszczą się na parterze, I i II piętrze budynku. Prace będą się obywały w obiekcie czynnym, co zobowiązuje Wykonawcę robót do przestrzegania zaleceń (prace głośne wykonywane są do godziny 9:00 oraz po godzinie 15:00) i godzin pracy Sądu. W ramach prac remontowych wykonywane będą: A) POKOJE GOŚCINNE NR 20, 119, 214: roboty rozbiórkowe: demontaż boazerii drewnianej, rozebranie posadzek we wskazanych pomieszczeniach, demontaż przyborów sanitarnych, skucie glazury; wymurowanie ścianki działowej pomiędzy pokojem nr 214, a pokojem narad, osadzenie ościeżnic z drzwiami o podwyższonej izolacji akustycznej; wykonanie tynków wyrównawczych na ścianach, wykonanie gładzi gipsowych na ścianach; wykonanie sufitów podwieszonych z płyt gipsowo - kartonowych na stelażu stalowym w łazienkach; przygotowanie podłoża pod ułożenie wykładzin podłogowych; wykonanie posadzek z wykładziny, montaż cokołów drewnianych; wymiana podejść wodociągowych i kanalizacyjnych; ułożenie glazury w łazienkach; montaż przyborów i armatury sanitarnej; malowanie ścian farbami emulsyjnymi, malowanie stolarki drzwiowej i podokienników drewnianych; niezbędne prace z zakresu instalacji elektrycznych: demontaż lamp oświetleniowych, montaż nowych opraw, wymiana wyłączników i gniazd elektrycznych; wykonanie posadzek z płytek granitogresowych; osadzenie nowych ościeżnic drzwiowych i skrzydeł drzwiowych do łazienek. B) POKOJE BIUROWE NR 117 i 36: 1) wykonanie tynków wyrównawczych na ścianach i sufitach; 2) postawienie ścianki działowej z płyt gipsowo - kartonowych na rusztach metalowych z izolacją przeciwdźwiękową - wypełnienie wełną mineralną; 3) malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną; 4) malowanie stolarki drzwiowej i podokienników drewnianych; 5) malowanie grzejników farbą olejną; 6) wykonanie niezbędnych prac z zakresu instalacji elektrycznych - wymiana przewodów wtyczkowych lub kabelkowych; 7) montaż nowych listew przyściennych z tworzyw sztucznych. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 2 lat gwarancji na wykonane roboty. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi 2 860,00 PLN (Słownie: dwa tysiące osiemset sześćdziesiąt złotych 00/100). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 06 czerwca 2012 r., godz. 11:00.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://koszalin.so.gov.pl/bip/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja sali gastronomicznej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Gryfinie
Dodano: 2016-06-06 - Roboty remontowe budynków nr 22, 23 (magazyny) w kompleksie koszarowym w Mirosławcu realizowane przez 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Główna 1, 78-513 Oleszno - Znak postępowania: 85/2016.
Dodano: 2016-02-22 - Malowanie klatek schodowych w rejonie TBS Prawobrzeże Sp. z o.o.
Dodano: 2015-11-16 - Malowanie klatek schodowych w rejonie TBS Prawobrzeże Sp. z o.o.
Dodano: 2015-09-23 - Roboty konserwacyjne w budynku nr 32 w kompleksie Koszarowym w Mirosławcu
Dodano: 2015-06-29 - Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Publicznych w Kliniskach Wielkich oraz w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 2 w Goleniowie
Dodano: 2015-05-22 - Roboty konserwacyjne budynków nr 3, 6, i 45 na terenie 21CPL Nadarzyce
Dodano: 2015-04-23 - Roboty konserwacyjne pomieszczenia nr 26 budynku nr 9 w kompleksie koszarowym w Mirosławcu realizowany przez Jednostkę Wojskową 3378 Drawsko Pomorskie Znak postępowania: 205/2015
Dodano: 2015-03-19 - Remont istniejącego BIOBLOKU na oczyszczalni ścieków w Suchaniu
Dodano: 2015-03-05 - Remont istniejącego BIOBLOKU na oczyszczalni ścieków w Suchaniu
Dodano: 2015-01-23