Przetargi.pl
Roboty remontowe w budynku Sądu Okręgowego w Koszalinie. Znak ZP-2151-3/2012.

Sąd Okręgowy ogłasza przetarg

  • Adres: 75-950 Koszalin, ul. Waryńskiego 7
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 428 742 , fax. 943 423 755
  • Data zamieszczenia: 2012-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy
    ul. Waryńskiego 7 7
    75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 428 742, fax. 943 423 755
    REGON: 00032252536061
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://koszalin.so.gov.pl/bip/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe w budynku Sądu Okręgowego w Koszalinie. Znak ZP-2151-3/2012.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont w pokojach gościnnych nr 20, 119, 214 wraz z łazienkami oraz remont pomieszczeń biurowych nr 117 i 36 mieszczących się w Sądzie Okręgowym w Koszalinie. Remontowane pomieszczenia mieszczą się na parterze, I i II piętrze budynku. Prace będą się obywały w obiekcie czynnym, co zobowiązuje Wykonawcę robót do przestrzegania zaleceń (prace głośne wykonywane są do godziny 9:00 oraz po godzinie 15:00) i godzin pracy Sądu. W ramach prac remontowych wykonywane będą: A) POKOJE GOŚCINNE NR 20, 119, 214: roboty rozbiórkowe: demontaż boazerii drewnianej, rozebranie posadzek we wskazanych pomieszczeniach, demontaż przyborów sanitarnych, skucie glazury; wymurowanie ścianki działowej pomiędzy pokojem nr 214, a pokojem narad, osadzenie ościeżnic z drzwiami o podwyższonej izolacji akustycznej; wykonanie tynków wyrównawczych na ścianach, wykonanie gładzi gipsowych na ścianach; wykonanie sufitów podwieszonych z płyt gipsowo - kartonowych na stelażu stalowym w łazienkach; przygotowanie podłoża pod ułożenie wykładzin podłogowych; wykonanie posadzek z wykładziny, montaż cokołów drewnianych; wymiana podejść wodociągowych i kanalizacyjnych; ułożenie glazury w łazienkach; montaż przyborów i armatury sanitarnej; malowanie ścian farbami emulsyjnymi, malowanie stolarki drzwiowej i podokienników drewnianych; niezbędne prace z zakresu instalacji elektrycznych: demontaż lamp oświetleniowych, montaż nowych opraw, wymiana wyłączników i gniazd elektrycznych; wykonanie posadzek z płytek granitogresowych; osadzenie nowych ościeżnic drzwiowych i skrzydeł drzwiowych do łazienek. B) POKOJE BIUROWE NR 117 i 36: 1) wykonanie tynków wyrównawczych na ścianach i sufitach; 2) postawienie ścianki działowej z płyt gipsowo - kartonowych na rusztach metalowych z izolacją przeciwdźwiękową - wypełnienie wełną mineralną; 3) malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną; 4) malowanie stolarki drzwiowej i podokienników drewnianych; 5) malowanie grzejników farbą olejną; 6) wykonanie niezbędnych prac z zakresu instalacji elektrycznych - wymiana przewodów wtyczkowych lub kabelkowych; 7) montaż nowych listew przyściennych z tworzyw sztucznych. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 2 lat gwarancji na wykonane roboty. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi 2 860,00 PLN (Słownie: dwa tysiące osiemset sześćdziesiąt złotych 00/100). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 06 czerwca 2012 r., godz. 11:00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://koszalin.so.gov.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach