Przetargi.pl
Roboty remontowe w budynku Oddziału oraz w budynkach podległych Inspektoratów Oddziału ZUS w Koszalinie: Zadanie nr 1- Oddział ZUS w Koszalinie, ul. J.Fałata 30; Zadanie nr 2- Inspektorat ZUS w Świdwinie, ul. Wojska Polskiego 1; Zadanie nr 3- Inspektorat ZUS w Szczecinku, ul. P. Skargi 1; Zadanie nr 4- Inspektorat ZUS w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 11.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-950 Koszalin, ul. Juliana Fałata 30
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3485500, 3485965 , fax. 94 3425262
  • Data zamieszczenia: 2011-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie
    ul. Juliana Fałata 30 30
    75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3485500, 3485965, fax. 94 3425262
    REGON: 00001775600435
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe w budynku Oddziału oraz w budynkach podległych Inspektoratów Oddziału ZUS w Koszalinie: Zadanie nr 1- Oddział ZUS w Koszalinie, ul. J.Fałata 30; Zadanie nr 2- Inspektorat ZUS w Świdwinie, ul. Wojska Polskiego 1; Zadanie nr 3- Inspektorat ZUS w Szczecinku, ul. P. Skargi 1; Zadanie nr 4- Inspektorat ZUS w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 11.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty remontowe w budynku Oddziału oraz w budynkach podległych Inspektoratów Oddziału ZUS w Koszalinie. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery zadania : Zadanie nr 1- Oddział ZUS w Koszalinie, ul. J.Fałata 30; Roboty remontowe polegające na wykonaniu płaszcza ochronnego z blachy stalowej ocynkowanej zabezpieczającego izolację termiczną kanałów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych , zbiorników czynnika chłodniczego, rurociągów technologicznych instalacji chłodniczej zamontowanych na dachu części A i C budynku Oddziału ZUS w Koszalinie, przy ul. J.Fałata 30; Zadanie nr 2- Inspektorat ZUS w Świdwinie, ul. Wojska Polskiego 1; Roboty remontowe polegające na malowaniu pomieszczeń wraz z przygotowaniem powierzchni z poszpachlowaniem nierówności w ilości 3534,99 m2 , malowaniu stolarki okiennej i drzwiowej w ilości 322,42 m2, remoncie WC polegającej na wymianie uszkodzonej glazury w ilości 12,47 m2 wraz z robotami towarzyszącymi oraz remoncie pomieszczenia kotłowni poprzez osuszenie ściany zewnętrznej wraz z robotami towarzyszącymi, ułożeniu glazury w ilości 13,28 m2 w budynku Inspektoratu ZUS w Świdwinie, ul. Wojska Polskiego 1; Zadanie nr 3- Inspektorat ZUS w Szczecinku, ul. Piotra Skargi 1; Roboty remontowe polegające na malowaniu elewacji w ilości 354,18 m2 wraz z robotami towarzyszącymi, oczyszczeniu istniejących okładzin ceramicznych i kamiennych wraz z uzupełnieniem fug, wymianie rur spustowych, wykonaniu robót budowlanych termoizolacyjnych izolacji cieplnej pionowych ścian zewnętrznych lukarn dachowych oraz elementów więźby dachowej części strychowej poddasza w budynku Inspektoratu ZUS w Szczecinku, ul. Piotra Skargi 1; Zadanie nr 4- Inspektorat ZUS w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 11; Roboty remontowe polegające na remoncie schodów zewnętrznych oraz murków z robotami towarzyszącymi w budynku Inspektoratu w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 11. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej na jedną lub więcej części zamówienia. Zakres robót należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót i projektem technicznym (zadanie nr 3) , stanowiącymi załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Szczegółowy zakres prac do wykonania zawierają przedmiary robót, stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zapłata za wykonane i odebrane roboty będzie uregulowana w terminie 30 dni od dostarczenia faktury do siedziby zamawiającego. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty na co najmniej 36 miesięcy . Prace muszą być prowadzone z uwzględnieniem normalnej pracy Oddziału i Inspektoratów. Wykonawca może wykonać całość robót własnymi siłami lub powierzyć do wykonania określone części zamówienia podwykonawcom. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte w zał.nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wzór umowy). Termin realizacji zadania nr 1,3,4-90 dni od daty podpisania umowy oraz nie póżniej niż do dnia 22.12.2011 dla zadania nr 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: Zadanie nr 1- w kwocie: 348,00 zł ( trzysta czterdzieści osiem złotych); Zadanie nr 2- w kwocie: 1101,00 zł ( jeden tysiąc sto jeden złotych); Zadanie nr 3- w kwocie: 1074,00 zł ( jeden tysiąc siedemdziesiąt cztery złote); Zadanie nr 4- w kwocie: 428,00 zł ( czterysta dwadzieścia osiem złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach