Przetargi.pl
ROBOTY REMONTOWE W BUDYNKU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W SIERADZY

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 33-240 Sieradza, Sieradza 208
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 6456105 , fax. 0-14 6456105
  • Data zamieszczenia: 2009-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    Sieradza 208 208
    33-240 Sieradza, woj. małopolskie
    tel. 0-14 6456105, fax. 0-14 6456105
    REGON: 85001545000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY REMONTOWE W BUDYNKU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W SIERADZY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wartość zamówienia poniżej 5 150 000 EURO. Zakres rzeczowy prac remontowych obejmuje : -malowanie powierzchni ścian farbami emulsyjnymi i olejnymi, -wykonanie sufitów podwieszanych o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami gipsowo-kartonowymi, -częściowa wymiana instalacji elektrycznej wraz z wymianą opraw oświetleniowych, - rozbiórka obudowy rur nieczynnego c.o i demontaż rurociągu stalowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452152102
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wymagane wadium w kwocie 1.000 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/00) może być wniesione w formach przewidzianych w art.45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Wadium musi być wniesione (być do dyspozycji Zamawiającego) nie później niż z terminem ostatecznego składania ofert to jest do dnia 08 /10/ 2009r do godziny 13:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca winien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.Wymaga się aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 3.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy : 3.1 nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustwy Prawo zamówień publicznych, 3.2 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3.3 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostepnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia i w tym zakresie : a)wykażą i udokumentują , że w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) wykonali z należytą starannością przynajmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem* robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości brutto 100000 zł.Fakt należytego wykonania takiego zamówienia winien być potwierdzony stosownymi dokumentami - np. referencjami,protokołami odbioru końcowego wykonania robót,* rodzaj zamówienia:roboty o charakterze wykończeniowym (roboty malarskie, wykonanie sufitów podwieszanych, wykonanie instalacji elektrycznej, rozbiórka instalacji) b)dysponują lub będą dysponować pracownikami posiadającymi uprawnienia bez ograniczeń do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i legitymującego się aktualnym członkostwem właściwej miejscowo izby samorządu zawodowego, c)dysponują lub będą dysponować pracownikami posiadajacymi odpowiednie kwalifikacje do wykonywania robót wchodzących w zakres zamówienia, d)dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym umożliwiającym realizację zakresu robót budowlanych wchodzących w zakres zamówienia. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia. 5.Deklarują wykonanie niniejszego zamówienia w terminie nie przekraczajacym terminu określonego przez zamawiającego jako wymagalny. 6.Udzielą co najmniej 36-miesiecznej gwarancji jakości na wbudowane materiały oraz wykonane roboty remontowe. Nie spełnienie jakiegokolwiek z warunków wymienionych w pkt.3.1 ,3.2,3.3 i pkt.4 skutkowac będzie wykluczeniem Wykonawcy, a jego oferta będzie uznana za odrzuconą. Nie spełnienie warunków określonych w pkt.5 i 6 skutkowac będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia w oparciu o dokumenty wymienione w pkt 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - załączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców wymaganych warunków oferent winien przedłożyć następujace dokumenty: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrebne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( w formie orginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z orginałem przez Wykonawcę). 2.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożone w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru jak w załączniku Nr 3 do SIWZ), 3.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wtym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiacym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością (referencje poprzednich zamawiających, protokołów odbioru końcowego robót ) wg wzoru jak zał.Nr 2 do SIWZ,(w formie orginału bąź kopii poświadczonej za zgodność z orginałem przez Wykonawcę), 4.dowód wniesienia wadium 5.wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego zał.Nr 1 do SIWZ, 6.Kosztorys ofertowy robót opracowany metodą kalkulacji uproszczonej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/tarnowski
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach