Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 33-240 Sieradza, Sieradza 208
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-14 6456105 , fax. 0-14 6456105
- Data zamieszczenia: 2009-09-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
Sieradza 208 208
33-240 Sieradza, woj. małopolskie
tel. 0-14 6456105, fax. 0-14 6456105
REGON: 85001545000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ROBOTY REMONTOWE W BUDYNKU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W SIERADZY - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wartość zamówienia poniżej 5 150 000 EURO. Zakres rzeczowy prac remontowych obejmuje : -malowanie powierzchni ścian farbami emulsyjnymi i olejnymi, -wykonanie sufitów podwieszanych o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami gipsowo-kartonowymi, -częściowa wymiana instalacji elektrycznej wraz z wymianą opraw oświetleniowych, - rozbiórka obudowy rur nieczynnego c.o i demontaż rurociągu stalowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452152102
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wymagane wadium w kwocie 1.000 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/00) może być wniesione w formach przewidzianych w art.45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Wadium musi być wniesione (być do dyspozycji Zamawiającego) nie później niż z terminem ostatecznego składania ofert to jest do dnia 08 /10/ 2009r do godziny 13:00.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca winien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.Wymaga się aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 3.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy : 3.1 nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustwy Prawo zamówień publicznych, 3.2 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3.3 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostepnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia i w tym zakresie : a)wykażą i udokumentują , że w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) wykonali z należytą starannością przynajmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem* robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości brutto 100000 zł.Fakt należytego wykonania takiego zamówienia winien być potwierdzony stosownymi dokumentami - np. referencjami,protokołami odbioru końcowego wykonania robót,* rodzaj zamówienia:roboty o charakterze wykończeniowym (roboty malarskie, wykonanie sufitów podwieszanych, wykonanie instalacji elektrycznej, rozbiórka instalacji) b)dysponują lub będą dysponować pracownikami posiadającymi uprawnienia bez ograniczeń do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i legitymującego się aktualnym członkostwem właściwej miejscowo izby samorządu zawodowego, c)dysponują lub będą dysponować pracownikami posiadajacymi odpowiednie kwalifikacje do wykonywania robót wchodzących w zakres zamówienia, d)dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym umożliwiającym realizację zakresu robót budowlanych wchodzących w zakres zamówienia. 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia. 5.Deklarują wykonanie niniejszego zamówienia w terminie nie przekraczajacym terminu określonego przez zamawiającego jako wymagalny. 6.Udzielą co najmniej 36-miesiecznej gwarancji jakości na wbudowane materiały oraz wykonane roboty remontowe. Nie spełnienie jakiegokolwiek z warunków wymienionych w pkt.3.1 ,3.2,3.3 i pkt.4 skutkowac będzie wykluczeniem Wykonawcy, a jego oferta będzie uznana za odrzuconą. Nie spełnienie warunków określonych w pkt.5 i 6 skutkowac będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia w oparciu o dokumenty wymienione w pkt 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - załączone do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców wymaganych warunków oferent winien przedłożyć następujace dokumenty: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrebne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( w formie orginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z orginałem przez Wykonawcę). 2.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożone w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru jak w załączniku Nr 3 do SIWZ), 3.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wtym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiacym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością (referencje poprzednich zamawiających, protokołów odbioru końcowego robót ) wg wzoru jak zał.Nr 2 do SIWZ,(w formie orginału bąź kopii poświadczonej za zgodność z orginałem przez Wykonawcę), 4.dowód wniesienia wadium 5.wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego zał.Nr 1 do SIWZ, 6.Kosztorys ofertowy robót opracowany metodą kalkulacji uproszczonej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/tarnowski
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie adaptacji i modernizacji pomieszczeń w Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krakowie przy ul. Praskiej 25 w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wraz z chłodzeniem w pomieszczeniach DPS (kuchnia, pralnia) oraz klimatyzacji w pomieszczeniu terapii zajęciowej wraz z instalacją wody lodowej, ciepła technologicznego w Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krakowie przy ul. Praskiej 25
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie remontu węzłów sanitarnych na kondygnacjach parteru i pietra w południowo - zachodnim narożniku budynku wraz z pomalowaniem 4 pomieszczeń w Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krakowie przy ul. Praskiej 25
Dodano: 2016-06-14 - Modernizacja kotłowni głównej w DPS w Bobrku
Dodano: 2015-07-31 - Wykonanie termomodernizacji stropodachów wraz z remontem dachów w Domu Pomocy Społecznej w Krakowie przy ul. Praskiej 25
Dodano: 2015-07-10 - Adaptacja pomieszczeń na cele terapii zajęciowej w Domu Pomocy Społecznej w Krakowie przy ul. Praskiej 25
Dodano: 2015-05-19 - Modernizacja i rozwój oferty Domu Pomocy Społecznej przy ul. Nawojowskiej 159 w Nowym Sączu w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy wdrażanego w ramach projektu Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem - ETAP II - infrastruktura rekreacyjna: altanka/wiata, huśtawki, urządzenia do ćwiczeń na wolnym powietrzu.
Dodano: 2014-11-07 - Modernizacja i rozwój oferty Domu Pomocy Społecznej przy ul. Nawojowskiej 159 w Nowym Sączu w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy wdrażanego w ramach projektu Pomocna dłoń pod bezpiecznym dachem - ETAP II - infrastruktura rekreacyjna: altanka/wiata, huśtawki, urządzenia do ćwiczeń na wolnym powietrzu.
Dodano: 2014-10-17 - Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego oraz modernizacja ciągu komunikacyjnego pomiędzy przewiązką głównych budynków mieszkalnych a terenem rekreacyjnym w ramach zadania inwestycyjnego Dom przyjazny mieszkańcom. Poprawa świadczonych usług w DPS w Bobrku
Dodano: 2014-07-30 - Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego oraz modernizacja ciągu komunikacyjnego pomiędzy przewiązką głównych budynków mieszkalnych a terenem rekreacyjnym w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Dom przyjazny mieszkańcom. Poprawa świadczonych usług w DPS w Bobrku
Dodano: 2014-06-06