Przetargi.pl
Roboty remontowe w budynkach sądowych przy ul. Pijarskiej 3 oraz ul. Strzeleckiej 1a oraz wykonanie remontu sieci teleinformatycznej dedykowanej sieci elektrycznej wraz z wydzieleniem punktów dystrybucyjnych z towarzyszącymi robotami elektrycznym i budowlanymi w budynku Sądu Okręgowego przy ul. Pijarskiej 3 w Nowym Sączu

Sąd Okręgowy w Nowym Sączu ogłasza przetarg

  • Adres: 33300 Nowy Sącz, ul. Pijarska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4438900, 4482146 , fax. 184 482 146
  • Data zamieszczenia: 2018-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Nowym Sączu
    ul. Pijarska 3
    33300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 018 4438900, 4482146, fax. 184 482 146
    REGON: 68403300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowysacz.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe w budynkach sądowych przy ul. Pijarskiej 3 oraz ul. Strzeleckiej 1a oraz wykonanie remontu sieci teleinformatycznej dedykowanej sieci elektrycznej wraz z wydzieleniem punktów dystrybucyjnych z towarzyszącymi robotami elektrycznym i budowlanymi w budynku Sądu Okręgowego przy ul. Pijarskiej 3 w Nowym Sączu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac koniecznych do wykonania : 1. Remont pomieszczeń i przestrzeni komunikacyjnych w budynku sądowym przy ul. Strzeleckiej 1a polegającym na malowaniu ścian i sufitów wszystkich pomieszczeń, renowacji drzwi wewnętrznych, naprawie posadzek we wskazanych pomieszczeniach, wydzieleniu poszczególnych sekcji parteru budynku ściankami aluminiowo-szklanymi w oparciu o obecne wymagania funkcjonalne, remont zadaszenia strefy wejściowej oraz przystosowanie istniejącego zespołu pomieszczeń pokoju zatrzymanych nieletnich dla potrzeb przyjaznego pokoju przesłuchań; 2. Remont okablowania sieci teleinformatycznej w całym budynku wraz z organizacją (wydzieleniem) na każdej kondygnacji punktów dystrybucyjnych oraz ich zasilania, zaopatrzenie każdego pomieszczenia w odpowiednią ilość punktów elektryczno-logicznych PEL posiadających gniazda LAN oraz dedykowane gniazda zasilania elektrycznego oparte na wyodrębnionych obwodach; 3. Kompleksowy remont części pomieszczeń budynku przy ul. Pijarskiej 3 polegający na reorganizacji układu pomieszczeń w związku ze zmianą lokalizacji niektórych agend Sądu Okręgowego po wyprowadzeniu z nich Sądu Rejonowego w Nowym Sączu. Zmiana rozmieszczenia dotyczy m.in. następujących pomieszczeń: dwóch sal rozpraw (przeniesienie do innej lokalizacji), kasy (przeniesienie do innej lokalizacji). W ramach tych prac planuje się również: wymianę zniszczonych posadzek, stolarki okiennej w pom. nr 101 i drzwiowej (wg dokumentacji), montaż sufitów podwieszanych i wymianę zużytych elementów oświetlenia, naprawy tynków, wykończenie ościeży okiennych i drzwiowych w pomieszczeniach (wskazanych w dokumentacji) oraz malowanie ścian i sufitów wyznaczonych do remontu pomieszczeń budynku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, szczegółowa specyfikacja techniczna, które stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 45 000,00 zł. 2. Warunki wnoszenia wadium 1) Wadium może być wniesione:  w pieniądzu,  w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2016, poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089.). 2) Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 54 1130 1017 0021 1002 9190 0004 z dopiskiem „Wadium w postępowaniu nr A/g-26-2/18”. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego (wpływ środków na rachunek Zamawiającego musi nastąpić do upływu terminu składania ofert). Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed końcem terminu składania ofert na konto bankowe Zamawiającego wpłynie wadium. Zaleca się dołączenie kopii dokumentu przelewu do oferty, celem potwierdzenia tej formy wniesienia wadium. W formularzu ofertowym należy podać również numer konta, na które Zamawiający winien dokonać zwrotu wadium. 3) W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, winny one zawierać w szczególności: określenie przetargu (jego nazwę), nazwę Wykonawcy, określenie Zamawiającego - Sądu Okręgowego w Nowym Sączu jako beneficjenta, nazwę Gwaranta, wysokość gwarantowanej kwoty wadium, termin ważności gwarancji (obejmujący okres związania ofertą) oraz zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty sumy wadium na pierwsze żądanie (wystąpienie, wniosek, wezwanie) Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Pzp poprzez określenie przypadków zatrzymania wadium lub wskazanie co najmniej przepisów ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z gwarancji lub poręczenia powinno wynikać, że dotyczy ona wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4) Poręczenia oraz gwarancje (w oryginale), o których mowa wyżej, winny być ważne przez okres związania ofertą i jeżeli mają być zwrócone po tym okresie, nie mogą być trwale wpięte do oferty. Do oferty należy wówczas dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem ich kserokopię, a oryginał umieścić w oddzielnej kopercie opisanej „Wadium – postępowanie nr A/g-26-2/18” i dołączyć do oferty. 5) Inne zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (nie wynikające z odrębnych ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów ustawy Pzp w art. 46 ust. 4a i 5. W szczególności Zamawiający zwraca uwagę, iż odrzuci ofertę zabezpieczoną wadium w formie innej niż pieniądz z klauzulą zawierającą w treści wymóg, aby żądanie zapłaty zostało przekazywane za pośrednictwem banku, który prowadzi rachunek zamawiającego oraz potwierdzenia, że podpisy na żądaniu zapłaty zostały złożone przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań majątkowych. 6) Wadium wniesione w całości przez jednego z członków konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 7) Oferty, które nie będą zabezpieczone odpowiednią formą wadium, zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b). 8) Zasady utraty, zwrotu oraz ponownego wnoszenia wadium reguluje art. 46 Ustawy – Prawo zamówień publicznych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 (dwóch) robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia w tym co najmniej jedna robota była wykonana w obiekcie czynnym, funkcjonującym w całości w czasie wykonywania prac przez Wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 22a pzp minimum jeden wykonawca lub jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach