Przetargi.pl
Roboty remontowe w budynkach podległych Inspektoratów Oddziału ZUS w Koszalinie: Zadanie nr 1- Inspektorat ZUS w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 11; Zadanie nr 2- Inspektorat ZUS w Kołobrzegu, ul. Łopuskiego 21;

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-950 Koszalin, ul. Juliana Fałata 30
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3485500, 3485965 , fax. 94 3425262
  • Data zamieszczenia: 2013-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie
    ul. Juliana Fałata 30 30
    75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3485500, 3485965, fax. 94 3425262
    REGON: 00001775600435
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe w budynkach podległych Inspektoratów Oddziału ZUS w Koszalinie: Zadanie nr 1- Inspektorat ZUS w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 11; Zadanie nr 2- Inspektorat ZUS w Kołobrzegu, ul. Łopuskiego 21;
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w budynkach podległych Inspektoratów Oddziału ZUS w Koszalinie. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania: Zadanie nr 1- Inspektorat ZUS w Wałczu, ul. Dąbrowskiego 11; -likwidacja zawilgocenia ścian piwnic poprzez skucie zawilgoconego i zmurszałego tynku, wykonanie tynku renowacyjnego wraz z robotami towarzyszącymi i pomalowanie farbą silikatową przepuszczającą parę wodną zgodnie z technologią , przełożenie nawierzchni z kostek betonowych typu Polbruk przy schodach zewnętrznych i opaski w ilości 24,44 m2, zabezpieczenie przeciwwodne posadzki tarasu na I piętrze i napraw tynków balustrad, naprawa schodów zewnętrznych bocznych poprzez wymianę istniejących okładzin na prefabrykowane z lastryka płukanego w ilości 9,01 m2; remont elementów architektonicznych zewnętrznych poprzez skucie spękanych i odparzonych tynków gzymsu, podokienników i pomalowanie farbą silikatową w kolorze elewacji; remont pomieszczenia SOK i pomieszczenia nr 13,14,15,21 polegające na wymianie okien w ilości 4 szt., wymianie stolarki drzwiowej w ilości 2 szt., skucie glazury, wykonanie tynków, malowanie w ilości 275,78 m2; impregnacja więźby dachowej preparatem ogniochronnym, grzybobójczym, przeciw pleśni i atakiem owadów-technicznych szkodników drewna w ilości 329,59 m2 . Zadanie nr 2- Inspektorat ZUS w Kołobrzegu, ul. Łopuskiego 21; -malowanie dwukrotne starych tynków wewnętrznych ścian i sufitów w ilości 6532,46 m2, malowanie balustrad balkonowych i schodowych w ilości 111,67 m2, wymiana ościeżnic drzwiowych regulowanych Porta w ilości 21 szt., wymiana wykładziny dywanowej ilości 30,13 m2 i cokolików z płytek gresowych w ilości 96,7 m2 wraz z robotami towarzyszącymi. Zakres robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją, z opisem przedmiotu zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR), rysunkami, stanowiącymi załączniki do SIWZ. Szczegółowy zakres prac do wykonania zawierają przedmiary robót, stanowiące załączniki do SIWZ. Termin płatności 30 dni od dostarczenia faktury do siedziby zamawiającego. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty na co najmniej 36 miesięcy, licząc od daty podpisania przez strony bez zastrzeżeń protokołu odbioru robót. Prace muszą być prowadzone z uwzględnieniem normalnej pracy Inspektoratów. Wykonawca może wykonać całość robót własnymi siłami lub powierzyć do wykonania określone części zamówienia podwykonawcom. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Jest to zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach