Przetargi.pl
„Roboty remontowe w budynkach Oddziału Kopalnie Węgla Kamiennego w Całkowitej Likwidacji w Rudzie Śląskiej przy ul. Niedurnego 13” dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.

Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-914 Bytom, Strzelców Bytomskich 207
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
    Strzelców Bytomskich 207
    41-914 Bytom, woj. śląskie
    REGON: 276902504
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Roboty remontowe w budynkach Oddziału Kopalnie Węgla Kamiennego w Całkowitej Likwidacji w Rudzie Śląskiej przy ul. Niedurnego 13” dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje następujące obiekty:1. Zakres przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót stanowiący załącznikdo przedmiotowego SWZ, w tym:Budynek Dyrekcji – roboty wewnętrzne:1. roboty rozbiórkowe, demontażowe wykucie drzwi wewnętrznych wykucie okienek podawczych poszerzenie otworów drzwiowych rozebranie ścian wewnętrznych2. roboty betonowe, murowe wykonanie nowych nadproży drzwiowych wykonanie nadproży po rozbiórce ścian wymurowanie ścianek działowych3. roboty posadzkowe zerwanie gumolitu rozebranie posadzek z paneli podłogowych rozebranie posadzek z płytek skucie nierówności wykonanie warstw wyrównawczych dostawa i ułożenie paneli podłogowych winylowych typu CLASSEN SPC PINIA DWUKLEPKOWA min. 4mm – lubrównoważnych ułożenie cokolików dla nowych posadzek z paneli dostawa i ułożenie płytek 30x30 cm metodą zwykłą w zaadaptowanych WC wykonanie nowych progów lub uzupełnień w progach drzwiowych nowych drzwi wewnętrznych4. roboty stolarskie dostawa i montaż drzwi typu EXMOOR 90 białe drzwi pełne wraz ościeżnicami oraz niezbędnym okuciem – lubrównoważnych wykonanie ścianki w pełni szklanej wraz z dostawą i montażem drzwi podwójnych asymetrycznych 140x220 cm w całości zPCV – III piętro wykonanie ścianki w pełni szklanej wraz z dostawą i montażem drzwi podwójnych 180x220 cm w całości z PCV -parter dostawa i montaż nowych okienek podawczych z PCV5. roboty tynkowe i okładzinowe wykonanie nowych tynków na wymurowanych ściankach działowych wykonanie faset pionowych i poziomych na łączeniach z wymurowanymi ściankami dział. uzupełnienie tynków po rozebranych ściankach i wykonanych nadprożach odbicie tynków zawilgoconych – pom. 310 wykonanie tynków wraz z zbrojeniem siatką w pom. 310 licowanie ścian zaadaptowanych WC płytkami ściennymi wraz z listwami wykonanie fartuchów ochronnych przy umywalkach w pomieszczeniach biurowych z płytek6. instalacje wodno-kanalizacyjne dostawa i ułożenie rur z PVC doprowadzających wodę w zaadaptowanych WC wraz z podejściami dopływowymi dostawa i montaż pompy do WC typu SANMATIC PRO lub równoważnejz niezbędnymi robotami towarzyszącymi – dostawa i ułożenie rur kanalizacyjnych z PVC umożliwiających odprowadzenie ścieków z umywalek i toalet wzaadaptowanych WC obudowa z płyt gipsowo-kartonowych z wykończeniem w celu zabudowy rur instalacji wodno-kanalizacyjnej7. instalacja klimatyzacji dostawa i montaż jednostek klimatyzatorów, tj. agregat zewnętrzny + nawiew wewnętrzny w pomieszczeniach biurowych,montaż agregatów na wspornikach przymocowanych do elewacji budynku wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi –klimatyzator BOSCH Split CL 3000 lub równoważny8. instalacje elektryczne, oprawy oświetleniowe, instalacje sieci internetowej wykucie bruzd dla nowych przewodów elektrycznych dostawa i ułożenie nowych przewodów elektrycznych zaprawianie i tynkowanie bruzd dostawa i montaż puszek dla gniazd i włączników dostawa i montaż gniazd elektrycznych dostawa i montaż włączników klawiszowych oświetlenia dostawa i montaż tablic rozdzielnikowych dostawa i montaż opraw rastrowych typu LED EKOLIGHT natynkowa T8, 4x9W, 60cm – lub równoważnademontaż przewodów istniejącej sieci telekomunikacyjnej dostawa i montaż szaf dystrybucyjnych typu RACK 19” 42U 1000mm stojąca S8142 – lub równoważna dostawa i montaż korytek teletechnicznych dostawa i ułożenie okablowania internetowego, kabel światłowodowy, obrobiony RJ45 dostawa i montaż gniazd RJ45 wykonanie pomiarów transmisyjnych – kabel światłowodowy wykonanie opomiarowania energii elektrycznej Budynku Dyrekcji – dostawa i montaż licznika wraz z niezbędnymi robotamitowarzyszącymi9. roboty malarskie zabezpieczenie pomieszczeń przed malowaniem przygotowanie powierzchni sufitów i ścian z poszpachlowaniem nierówności dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi sufitów dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian10. montaż urządzeń sanitarnych zakup i montaż umywalki porcelanowej wraz z szafką typu KOŁO FREJA 65 cm biała – 2 szt. – lub równoważnej zakup i montaż umywalki porcelanowej typu GOODHOME ZUARI 45x34 cm – 30 szt. – lub równoważnej zakup i montaż ustępu typu kompakt WC KOŁO PIANO 3/6 L z deską wolnoopadającą – 2 kpl. – lub równoważnego11. roboty porządkowe mycie po robotach malarskich drzwi mycie po robotach malarskich okien mycie po robotach malarskich podłógBudynek Dyrekcji – roboty zewnętrzne:1. roboty pokrywcze drobne naprawy pokrycia z papy, wstawienie łat drobne naprawy pokrycia z papy, umocowanie i zakitowanie2. wejście do budynku rozebranie okładziny z płytek schodów wejściowych skucie nierówności podłoża dostawa i wykonanie nowej okładziny schodów z płyt z granitu płomieniowanego o gr. min. 10mm dostawa i wymiana wycieraczki stalowejBudynek BHP – roboty wewnętrzne:1. roboty posadzkowe zerwanie gumolitu wykonanie warstw wyrównawczych dostawa i ułożenie paneli podłogowych winylowych typu CLASSEN SPC PINIA DWUKLEPKOWA min. 4mm – lubrównoważnych ułożenie cokolików dla nowych posadzek z paneli wykonanie nowych progów lub uzupełnień w progach drzwiowych nowych drzwi wewnętrznych2. roboty malarskie zabezpieczenie pomieszczeń przed malowaniem przygotowanie powierzchni sufitów i ścian z poszpachlowaniem nierówności dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi sufitów dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian3. roboty porządkowe mycie po robotach malarskich drzwi mycie po robotach malarskich okien mycie po robotach malarskich podłógBudynek Warsztatu I piętro – roboty wewnętrzne:1. roboty adaptacyjne wymurowanie nowej ścianki działowej w pom. 104 z kotwieniem w ścianie wykonanie tynków wykonanie faset dostawa i ułożenie rurociągów z PVC – doprowadzenie wody do kabin natryskowych wraz z podejściami dopływowymidostawa i ułożenie rurociągów kanalizacyjnych z PVC obudowa z płyt gipsowo-kartonowych z wykończeniem w celu zabudowy rur instalacji wodno-kanalizacyjnej dostawa i montaż kabin prysznicowych typu MEXEN ROMA uchylna 90x100cmwraz z brodzikiem flat oraz z armaturą – 2 kpl. – lub równoważnych dostawa i wymiana ustępu typu kompakt WC KOŁO PIANO 3/6 L z deską wolnoopadającą – 1 kpl. – lub równoważnego dostawa i wymiana umywalki porcelanowej typu GOODHOME ZUARI 45x34 cm – 1 szt. – lub równoważnej2. roboty malarskie zabezpieczenie pomieszczeń przed malowaniem przygotowanie powierzchni sufitów i ścian z poszpachlowaniem nierówności dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi sufitów dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian3. roboty porządkowe mycie po robotach malarskich drzwi mycie po robotach malarskich okien mycie po robotach malarskich podłóg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium na całość przedmiotu zamówienia w kwocie: 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)2. Wadium jest zatrzymywane w okolicznościach wskazanych ustawą Pzp.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).4. W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić na następujące konto PL 82 1050 1230 1000 0090 3044 6992 (z dopiskiem wadium do postępowania nr ZP-KCL-0024/22)5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadiumw pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, tj. do godziny ........ dnia .....….. roku.6. Gwarancja lub poręcznie przedstawiane na zabezpieczenie wadium musi być złożonew oryginale w postaci elektronicznej, udzielone wyłącznie na zasadach prawa polskiego,a spory dotyczące wadium muszą podlegać właściwości sądu polskiego i powinno spełniać poniższe wymagania:1) Wadium będzie wypłacone Zamawiającemu w sytuacji, gdy Wykonawca nie wywiązał się ze zobowiązań wynikających z poniższych warunków zgodnie z art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.2) Kwota i terminy obowiązywania winny być zgodne z postanowieniami SWZ. Termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia musi obejmować cały okres związania ofertą określony w SWZ.3) Powinny być udzielone nieodwołalnie i bezwarunkowo i nie mogą być zawarte jakiekolwiek warunki ograniczające zakres odpowiedzialności wynikającej z tej czynności prawnej lub wymogi, których spełnienie przez Zamawiającego warunkuje wypłatę gwarantowanej (poręczonej) kwoty.4) Jedynym warunkiem wypłacenia kwoty gwarantowanej ma być przedstawienie Gwarantowi lub Poręczającemu w terminie obowiązywania wezwania Zamawiającego do wypłacenia określonej kwoty wraz z określeniem powodu utraty wadium przez Wykonawcę podpisanego przez osoby upoważnione do reprezentowania Zamawiającego.5) Przedstawienie gwarancji lub poręczenia niespełniających powyższych warunków uznane będzie przez Zamawiającego za niewniesienie wadium, pod rygorem odrzucenia oferty w postępowaniu o udzielenia zamówienia.6) W przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej lub poręczenia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby w dokumencie wadium wprost wymienieni zostali wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, których oferta jest zabezpieczana gwarancją bankową lub gwarancją ubezpieczeniową lub poręczeniem.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający następujące warunki udziału w postępowaniu:1) Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym za spełniony, jeżeliWykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową wykaże się wpisem do jednego z rejestrów zawodowychlub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania.2) Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej jeżeli Wykonawca wykaże się:1. dysponowaniem następującymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia publicznego, wszczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymiposiadającymi uprawnienia: minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydanezgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji iRozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcjitechnicznych w budownictwie lub uprawnienia budowlane równoważne wydane na podstawie wcześniejszych przepisówprawa, i która legitymuje się aktualną przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego; minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane,zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowegodo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych budownictwie lub uprawnienia budowlane równoważne wydane napodstawie wcześniejszych przepisów prawa, i która legitymuje się aktualną przynależnością do właściwej izby samorząduzawodowego; minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeńw specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych ikanalizacyjnych wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, zgodnie z RozporządzeniemMinistra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywaniasamodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub uprawnienia budowlane równoważne wydane na podstawiewcześniejszych przepisów prawa, i która legitymuje się aktualną przynależnością do właściwej izby samorząduzawodowego; minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej wzakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7lipca 1994r. Prawo budowlane, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. wsprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub uprawnieniabudowlane równoważne wydane na podstawie wcześniejszych przepisów prawa, i która legitymuje się aktualnąprzynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego;2. należytym wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej jedną robotą budowlaną w ramach jednej lub kilkuumów polegająca na wykonaniu prac remontowych obiektów kubaturowych o łącznej wartości minimum 500 000,00 zł bruttowraz z dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.2. Poleganie na zasobach innego podmiotu w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu przezWykonawcę:1) Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziałuw postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać nazdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby,niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogąpolegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, dorealizacji których te zdolności są wymagane.2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa z ofertą,zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacjidanego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będziedysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcęz podmiotami udostepniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty do tych zasobów oraz określa w szczególności:1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;2. sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasobyprzy wykonywaniu zamówienia;3. czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu dowarunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizujeroboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.4) Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lubzawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunkówudziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp,a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względemWykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach