Uniwersytet Warszawski ogłasza przetarg
- Adres: 00-927 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5520360 , fax. 022 5522507
- Data zamieszczenia: 2012-05-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warszawski
ul. Krakowskie Przedmieście 26/28 26/28
00-927 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5520360, fax. 022 5522507
REGON: 00000125800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty remontowe w branży elektrycznej i budowlanej w Domu Studenta Nr1 w Warszawie ul. Żwirki i Wigury 97/99 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w branży elektrycznej i budowlanej w Domu Studenta nr 1 przy ul. Żwirki i Wigury 97/99w zakresie: 1)dostawę i montaż nastopnic w bocznej klatce schodowej, 2)demontaż starej balustrady w bocznej klatce schodowej oraz dostawę i montaż balustrady ze stali kwasoodpornej, 3)wymianę wykładziny podłogowej na spocznikach bocznej klatki schodowej, 4)malowanie bocznej klatki schodowej, 5)malowanie głównej klatki schodowej, 6)remont i malowanie korytarzy na piętrach I-X, 7)wymianę instalacji elektrycznej w 39 pokojach studenckich, 8)malowanie 39 pokoi studenckich, 9)odgrzybianie i malowanie sufitów w natryskach na piętrach I-X, 10)malowanie sufitów w wc i przedsionkach sanitariatów na piętrach I-X, 11)wymianę instalacji elektrycznej w pokoju cichej nauki nr 5, 12)malowanie pokoju cichej nauki nr 5, 13)wymianę zniszczonych szafek hydrantowych na korytarzach pięter I-X. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja. 3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5.Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu wszelkich niezgodności w załączonej dokumentacji. Wprowadzanie zmian, bez zgody Zamawiającego, zostanie uznane za zmianę przedmiotu zamówienia i będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 6.W przypadku, gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów/urządzeń określonych w dokumentacji lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych. 7.Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. Termin wizji lokalnej należy ustalać telefonicznie z p. Piotrem Łowickim - kierownikiem Domu Studenta nr 1, tel. (22) 55-47-100 od poniedziałku do piątku w godzinach: 10.00-12.00 8.Organizacja robót: a)Wykonawca winien zorganizować sobie zaplecze robót w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. Powierzchnie składowe i magazynowe wykonawca zorganizuje we własnym zakresie w miejscach udostępnionych przez Zamawiającego (administrację budynku), b)Zamawiający nie zapewnia dozoru mienia wykonawcy robót, c)Roboty prowadzone będą w czynnym budynku. Wymaga się prowadzenia robót w sposób mało uciążliwy dla użytkownika, d)Po wykonaniu robót należy wykonać dokumentację powykonawczą, która będzie podlegała odbiorowi, jako element wykonania niniejszego zamówienia, e)W czasie trwania robót teren budowy będzie dostępny w godzinach 8.00-16.00 w dni robocze. W innych terminach (również w soboty, niedziele i święta) przebywanie i prowadzenie robót na terenie Domu Studenta nr 1 jest możliwe za pisemną zgodą kierownika obiektu, f)Czasowe wyłączenia zasilania w remontowanych pokojach mogą być dokonywane wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu z kierownikiem obiektu i elektrykiem, g)W przypadku prowadzenia robót poza wcześniej ustalonymi godzinami, prowadzenia robót szczególnie głośnych lub lokalnych wyłączeń mediów należy uprzedzić o tym Zamawiającego. Wszystkie uzgodnienia z Zamawiającym należy dokonywać na minimum 3 dni robocze przed planowanym prowadzeniem takich działań. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 20.000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną