Przetargi.pl
Roboty remontowe schodów i balustrad głównej klatki schodowej budynku Sądu Okręgowego w Białymstoku.

Sąd Okręgowy w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, ul. M. C. Skłodowskiej
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 7459319, 7459200 , fax. 85 7421824
  • Data zamieszczenia: 2020-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Białymstoku
    ul. M. C. Skłodowskiej 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 7459319, 7459200, fax. 85 7421824
    REGON: ---00000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd powszechny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe schodów i balustrad głównej klatki schodowej budynku Sądu Okręgowego w Białymstoku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe schodów i balustrad głównej klatki schodowej budynku Sądu Okręgowego w Białymstoku przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 1 w szczególności w następującym zakresie: 1) wymiana okładzin lastrykowych schodów na kamienne wraz z reprofilacją biegów i spoczników; 2) wymiana cokołów lastrykowych (i innych) na kamienne; 3) podwyższenie balustrad murowanych poprzez wykonanie i montaż ozdobnych elementów stalowych; 4) wykonanie i montaż balustrad rozdzielających na schodach; 5) wykonanie i montaż pochwytów dębowych na ścianach klatki; 6) wykonanie i montaż stalowych ozdobnych osłon grzejnikowych i okiennych; 7) wykonanie i montaż dębowych profilowanych parapetów nadgrzjnikowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia wraz z rysunkami, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ oraz Wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262512-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – sporządzone zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Ofertę stanowi wypełniony Formularz oferty sporządzony zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Wykonawca oprócz ww. oświadczeń wraz z ofertą złoży: 1) Pełnomocnictwo określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, chyba że Wykonawca działa osobiście (jeżeli dotyczy). 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikało przedmiotowe pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 3) Oświadczenie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa – sporządzone zgodnie z treścią Załącznika nr 7 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 4. Zamawiający zaleca dołączenie do oferty: 1) Odpisu z właściwego rejestru lub informacji z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia umocowania osoby (osób) podpisującej ofertę, pełnomocnictwo i pozostałe oświadczenia i dokumenty złożone z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną